Helgsnack: Vilket spel ser du fram emot i år?

Permalänk
Medlem

Nya civ isf, har ifs inte läst något om det men utöver det så ser jag inte fram emot något direkt.

Permalänk
Medlem

Kingdom come deliverance 2 är helt klart mitt högst prioriterade spel för iår,
Men sen har vi ju andra godingar på g såsom avowed, anno 117, roadcraft och maffia the old country (vilket jag är försiktigt optimistisk inför)

Permalänk
Medlem

Silksong (om man får drömma.)

Permalänk

Har precis börjat spela GoW Ragnarök och i år väntar jag på: Assetto Corsa EVO, GTA 6, EA Skate

Visa signatur

GamingPC: Ryzen 5800X3D | Corsair LPX 3200MHz 4x16GB | Asus TUF 3080 | WD Black 1TB NVME | ASUS TUF 1000W | Anidees AI Crystal Case | ASUS TUF B550-PLUS | Win11
MobilePC: MacBook Air M1 :)

Permalänk
Medlem

Indiana Jones and the Great Circle - har bara kommit förbi inledningen med det är snyggt och känslan av att spela en av de klassiska filmerna är nära nog perfekt.

Visa signatur

Dator: [FD Define Mini | i7 2600K | Asus Maximus IV Gene-Z | MSI GTX 970 4GB | Seasonic X-560 560W | G.Skill Ripjaws 4x4GB | Intel 730 240GB + Kingston A400 1,92 TB] Server: [HP Microserver Gen8 m. unRaid] Mobil: [Samsung S22 Ultra]

Permalänk
Medlem
Skrivet av [SH]:

Indiana Jones and the Great Circle - har bara kommit förbi inledningen med det är snyggt och känslan av att spela en av de klassiska filmerna är nära nog perfekt.

Blir oerhört frustrerande i slutat om man har en vettig svårighetsgrad på, var tvungen att stölla ner den för att inte kraftigt höja blodtrycket. Annars var det väl "okej", inte mer. Var lite som en Indy film.