Här är ditt år på SweClockers!

Permalänk
Medlem
Ditt år på SweClockers

Kul med statistik, jag hade velat se snittet på antal tecken per inlägg då jag brukar kunna göra ganska långa utlägg när jag väl skriver något.

Visa signatur

Sweclockers 2024:
"
Eftersom vi tillhandahåller en öppen diskussionsplattform har vi ett berättigat intresse av att behålla användargenererat innehåll även efter en eventuell radering eller anonymisering av ditt användarkonto. Vi kommer även att fortsätta lagra vissa uppgifter för att upprätthålla säkerheten och förhindra missbruk av våra tjänster.
"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Thor:

Kul med statistik, jag hade velat se snittet på antal tecken per inlägg då jag brukar kunna göra ganska långa utlägg när jag väl skriver något.

Ja det vore en kul intressant grej att ta med som väl borde vara enkelt att implementera
En annan grej som jag är lite förvånad inte är med, är antal skapade trådar. (Som det är nu räknas ju alla inlägg samma)
Den statistiken finns ju redan i profilen så borde vara enkel att få dit också?

Visa signatur

A modest man is usually admired, if people ever hear of him.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

MAG B550 TOMAHAWK MAX WIFI, 5700x3d, Cooler Master MasterLiquid ML240L, Kingston Fury 32GB (4x8GB) DDR4 3600MHz CL 17 Beast, Asus RTX 4070 Dual White OC, Samsung 990 Pro 1TB + Seagate FireCuda 520 SSD 2TB, Seasonic G12 GM-850, Fractal Design Define C, LG UltraGear 27GP850

Permalänk
Medlem
Skrivet av Roger W:

Ja det vore en kul intressant grej att ta med som väl borde vara enkelt att implementera
En annan grej som jag är lite förvånad inte är med, är antal skapade trådar. (Som det är nu räknas ju alla inlägg samma)
Den statistiken finns ju redan i profilen så borde vara enkel att få dit också?

Skapade trådat finns också på profilen, men precis som antal inlägg är den inte delad per år

Visa signatur

CPU: R7 9800X3D | GPU: Asrock 7900XTX Taichi OC | MB: Asus B650E-I| RAM: 2x32 Kingston Fury @6000MHz CL30|Cooling:Noctua NH-D15 G2|PSU: Phanteks AMP GH 1000W|SSD: Kingston Fury Renegade 2TB + Corsair MP510 4TB |CASE:Streacom DA6 XL Chrome

Permalänk
Medlem
Ditt år på SweClockers

Quizen verkar inte gått något vidare i år.

Permalänk
Medlem
Skrivet av sweisdapro:

Skapade trådat finns också på profilen, men precis som antal inlägg är den inte delad per år

Jepp
Det jag menar är att de redan fångar statistiken så det borde vara enkelt att stycka upp det per år och lägga till här.

Visa signatur

Permalänk
Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800X | Corsair 32 GB 2666 MHz | Powercolor RX 7900 XT| MSI 1000W 80 Gold+ |

Permalänk
Geeks
Jobbar med data
Skrivet av Thor:

Jag hade velat se snittet på antal tecken per inlägg [...]

Att räkna riktiga ord/tecken är en större jobb då bb-koden inte är frånskild från det man skrev. Alla citat skulle räknas som dina inlägg. Vi kan inte göra en simpel SQL som resterande siffror var.

Skrivet av Roger W:

En annan grej som jag är lite förvånad inte är med, är antal skapade trådar.

Vi ansåg att den siffran var tråkig att lista då majoriteten hade 0-1 tråd under året. De flesta var automatisk skapade trådar för t.ex. marknaden.

Permalänk
Medlem
Skrivet av jreklund:

Vi ansåg att den siffran var tråkig att lista då majoriteten hade 0-1 tråd under året. De flesta var automatisk skapade trådar för t.ex. marknaden.

Aha, är det så små volymer så är det väl kanske inte värt att mäta.

Visa signatur

Permalänk
Quizmaster Malmö 22
Ditt år på SweClockers

Är inte poppis nog 😄

Visa signatur

[Gigabyte EP35-DS4][Intel Core 2 Duo E8400 3.0 Ghz][2x2GB Corsair XMS 2][Gainward GTX 570][Sandisk Extreme II 480GB][Corsair HX 620W][Fractal Design Define XL R4][Acer GD245HQBID]