Missa inte Amazon Prime Day i Dagens fynd

Rog MB+PSU. Corsair ram+chassi. Ryzen 9600x

Permalänk

Rog MB+PSU. Corsair ram+chassi. Ryzen 9600x

Då jag köpte ett paket med intel prylar här på swec så säljer jag vidare mitt andra paket. Relativt komplett ITX paket. Är andra ägare på MB+PSU.

Asus Rog Loki 850w Platinum inköpt 2024-01-14. Kvitto finns. 1300kr

Asus Rog b650e-i MB med diverese tillbehör i original kartong. Köpt utan kvitto, nyskick och använd drygt 2 månader i denna kombo. 1700kr

AMD Ryzen 5 9600X 3.9 GHz 38MB Inköpt av mig på inet 2025-01-07 kvitto finns. 2500kr

Chassi Corsair 2000D Airflow Vit
Inköpt 2025-01-20 på inet kvitto finns (saknas säker nån skruv här men tror allt är med) allt är med för att sätta fast MB. Fläkt skruvar samt skruvar för radiator finns ej. 350kr

Corsair Vengeance RGB DDR5 32GB 6000MHz. CL30 16GBx2. Performance DDR5 DRAM. DRAM DDR5 Performance. Inköpt på tradera i samma veva som allt annat, tror kvittot går att trolla fram (har kontaktat han som köpte dom) inköpta av honom 2024-02-16 på webhallen. 1000kr

Pris idé finns under respektive artikel(annars får ni inkomma med bud men skambud undanbedes och kommer inte besvaras. Frakten står jag inte för. Alternativt så lägger jag allt på Tradera. Ifall intresset är svalt.

Kartonger finns till allt, säljer helst allt till en person. Frakt kan lösas via tradera för att slippa dyra fraktkostnader.

Förbehåller mig rätten att avbryta alternativt sälja till vem jag vill när jag vill osv osv.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Köper allt för utsatt pris.

Visa signatur

-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-

Permalänk
Skrivet av leverbrock:

Köper allt för utsatt pris.

Kul! Fortsätter snack i PM då med detaljer!

Permalänk
Medlem

Har aio men det beror lite på vad du vill ha för den.
Mvh Carl

Visa signatur

-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-

Permalänk
Skrivet av leverbrock:

Har aio men det beror lite på vad du vill ha för den.
Mvh Carl

Har du redan kan jag använda den i framtida bygge istället. Lika bra, har ingen låda där jag får i den också tyvärr! Har skickat PM till dig hur du vill göra med frakt.

Permalänk
Medlem

Hej, nu har jag betalat på blocket. Stämmer det att jag har kvar 6750 att swisha?

Visa signatur

-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-

Permalänk
Medlem

Skrev på fel ställe ta det i PM

Visa signatur

-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-

Permalänk

Ingen fara haha. Totala summan i annonsen jag la ut på Swec va 6850:-. Du har betalat 1kr för annonsen, plus 20kr i köp skydd som jag kan stå förd så räkna av 21kr ifrån 6850:-. Om jag räknat rätt, du får gärna läsa annonsen och rätta mig om jag har fel haha, är lite snurrig jag med 🙏

Permalänk
Skrivet av Paris II Hilton:

Ingen fara haha. Totala summan i annonsen jag la ut på Swec va 6850:-. Du har betalat 1kr för annonsen, plus 20kr i köp skydd som jag kan stå förd så räkna av 21kr ifrån 6850:-. Om jag räknat rätt, du får gärna läsa annonsen och rätta mig om jag har fel haha, är lite snurrig jag med 🙏

Och så skriver jag också på fel ställe 😂😂

Permalänk
Medlem

Skönt att se att det går bra för er! ^^
Heja, heja!

Permalänk
Skrivet av Zelian:

Skönt att se att det går bra för er! ^^
Heja, heja!

😂😂 Nu är vi klara dock haha

Permalänk

Annonsen är avslutad