beställde från itbutikken.com igår..

Permalänk
Medlem

beställde från itbutikken.com igår..

jag beställde från itbutikken igår... sedan dess har jag inte kunnat gå in på min "track & trace" det står FEL... nån som varit med om liknande? jag har fått bekräftelsebrev osv... jag har bekräftat... innebr detta att min beställning inte finns längre eller??

Visa signatur

I7 920 | Corsair H50 | ASUS P6T WS PROFESSIONAL |12GB (6x2048MB) 1600MHz XMS3 | Sapphire Radeon HD6950 2xDVI 2GB | 80gb intel 25x SSD| Fractal Design Refine R5 | Corsair tx650w

Permalänk
Avstängd

Det ska du nog fråga itbutikken om, tror jag.

Visa signatur

H.T.I.D.
One man to rule them all.
Jag har en Powerbook G4 667MHz.

Permalänk
Medlem

som en hel del har sagt så är itbuttiken inte en bra affär..har själv dålig erfarenhet av dem

Visa signatur

-._.-

Permalänk
Medlem

Det klokaste måste vara att ringa eller maila dem och se vad du får för svar

Visa signatur

"I read these books, any books, to develop my command and knowledge in the english language. I read to further my education, miss Kenton"

Permalänk
Medlem

det hela löste sig.. beställde i lördags, paketet skickades idag... gillar itbutikken starkt.. bestält flera gånger utan problem.. man får tom bilder på när dom packar in varorna
har hört att det skall vara problem med returer osv.. hoppas jag slipper det.. de är billiga som fan iaf... 1500 för nec 1300...

Visa signatur

I7 920 | Corsair H50 | ASUS P6T WS PROFESSIONAL |12GB (6x2048MB) 1600MHz XMS3 | Sapphire Radeon HD6950 2xDVI 2GB | 80gb intel 25x SSD| Fractal Design Refine R5 | Corsair tx650w

Permalänk
Medlem

shit det var billigt...köpte min för 2300kr och jag har inte hunnit använda den än!