Arbetslös sedan juli, snart 500 job sökte eller så, 16 år som web backend (vilket jag desperat vill lämna, avskyr korvfesten/techbrokulturen och är på sin höjd medioker som utvecklare, trivs dock riktigt bra som TL men lycka till att ens drömma om att fantisera om att lyckas bli EM, suck) - Har Blocket, Spotify och Bosch mfl på CV:t men vad hjälper det?
Tänkte jag skulle söka jobb som sophämtare (because pun intended) men var inte meriterad nog och lönen på 28k? Wtf... Sökte bartenderjobb (kommer aldrig få, är överkvalificerad) och de tjänar bara 23k för heltid? What the heckballz
Fysiskt/enklare och gärna socialare jobb (med vågar jag hoppas jämnare könsfördelning?!) skulle kanske inte vara dumt och sen pilla något hobbyprojekt på fritiden.
30 år kvar till pensionen. En dag i taget så kommer jag dit. Vill bara ut ur det här sinnessjuka, menlösa skitspelet "Karriär" som suger alla jävla resurser som finns - VR grafiken är rätt bra dock, AI:n suger, rätt menlösa quests och ingen karraktärsutveckling. 2/5 - Won't do again.
Någon som har en fuskkod, förresten?
Tänker mest på när jag inte köpte BTC för typ 200kr/st 2012 och skippade ETH intropriset på 1 Euro. Jag är inte alls bitter. En av händerna (minst!) kontinuerligt knuten i byxfickan. Suck.
Follow me for less!
Jo men alla önskar att det var dem som startade ett pyramidspel först. Det gör inte pyramidspelet mindre omoraliskt och hjärndött för det. Släpp bitcoin. Om du behöver en sådan krycka som bitcoin för att ta dig nånstans så har du andra problem.