3 äldre PCs, tangentbord, möss, bordsupphängare till PCs, kabelkanaler, fläktar
Hej!
Tänkte försöka att bli av med mina äldre PCs som står och samlar damm.
Dom är allt ifrån ~5-15 år gamla, exakt ålder osäkert.
Har försökt att få fram så mycket information som möjligt om delarna med hjälp utav gamla fakturor jag hittade om det inte stod tydligt på delarna. Kan vara ihopblandat en del mellan datorerna.
Notera att det inte ingår några hårddiskar då jag tog ur alla. Ej haft tid/möjlighet att gå igenom och rensa dom.
PC1
CPU: Intel Core i7 8700K 3.7 GHz 12MB
RAM: Corsair 16GB (2x8GB) DDR4 3000Mhz CL15 Vengeance
PSU: Seasonic FOCUS Plus 750W Gold
Moderkort: ASUS ROG STRIX Z370-H GAMING
Fractal Design Define S
2 st fläktar sitter i
PC2
CPU: Intel Core i7 4770K 3.5 GHz (Haswell)
RAM: 3x 4gb corsair 1600mhz
PSU: be quiet! Power Zone 850W Bronze Modulär
Moderkort: ASUS Z87-A ATX
Fractal Design Define R4 Titanium, Fönster
4 fläktar
GPU: Sapphire Radeon HD 7970 3GB GDDR5
Streamingkort/capturecard: Elgato HD60 PRO
Någon CD/DVD-läsare sitter i
PC3: Ingen aning, något cooler master storm chassi och ATI radeon kort.
Denna dator är klart äldst, säkert upp mot 15 år gammal. Ingen aning om komponenterna
Tillbehör:
3st Zowie möss
1st xtrfy mus
1st Logitech g pro wireless
3 väldigt använda tangentbord, valfritt om man vill ha med dessa då dom är rejält sunkiga. Annars slängs dom .
4st chassifläktar
2st kabelkanaler
2st upphängare, för upphängning av PC under skrivbord
En elkabel till PC
En påse med lite tillbehör såsom kablar till PSUerna(vet ej till vilken) o.dyl.
Startbud 1kr för allt. Har ingen jättesumma som mål, men tänker inte heller skänka bort grejerna
Har ingen aning om grejerna fungerar, sist det användes fungerade allt men det har som sagt stått i allt från 2-10+ år. Inga garantier lämnas och allt hämtas på plats i norrtälje. Kvitton finns ej.
Ser helst att någon köper allt så jag slipper hålla på med individuella försäljningar, så detta kommer att prioriteras. Avslutar annonsen om jag känner att jag får en någorlunda vettig summa jag är nöjd med. Får jag inget bud på allt kan jag tänkas göra mig av med sakerna individuellt.
Jag avgör vem som får köpa vad för hur mycket och kan komma att avsluta annonsen när som.
Betalning via swish på plats.