MSI Radeon RX 6800 GAMING Z TRIO 16G V1

Permalänk
Medlem

MSI Radeon RX 6800 GAMING Z TRIO 16G V1

Hej säljer mitt MSI RX 6800 pga uppgradering. Fullt fungerande har inget kvitto då det var en present. Observera att detta grafikkort behöver 3x8pin ström (vanligt är 2x8pin).

Säljer till vem jag vill osv, köparen betalar med swish och betalar även frakten, skickar sedan grafikkortet skyndsamt när betalningen kommit in.
Skickas med orginalkartongen och välpaketerad i yttre kartong vikten är en bit över 3kg så frakten blir på ca 130-165kr beroende på fraktbolag.

Uppdatering:
Eftersom flera frågat på PM och även i denna tråd om upphämtning så har jag ändrat mig. Jag bor i Mariestad och upphämtning går också bra. Fortsätt gärna lämna bud i tråden eller via PM och om ni vill hämta eller att gpun skickas.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 2 500 kr +frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem

Upphämtning är inget alternativ?

Visa signatur

Min Dator: AMD 3600 | 24 GB RAM | Asus X570 Prime | Fractal Design Arc R2 | Thermalright Silver Arrow | Dell U2412M | IBM Model M

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 2 500 kr hämtning
Visa signatur

/ Victor

Permalänk
Medlem
Skrivet av hölmiz:

Upphämtning är inget alternativ?

Helst inte. Har redan paketerat klart gpun och redo för att skickas.

Permalänk
Medlem
Skrivet av elfving:

2 500 kr +frakt

Noterat

Permalänk
Medlem
Skrivet av luigi89:

Helst inte. Har redan paketerat klart gpun och redo för att skickas.

Spelar det någon roll om jag hämtar den eller du skickar den? Den kan väl ligga där den ligger?
Jag skulle tro att jag inte har så lång till dig. Var ungefär håller du hus?

Visa signatur

Min Dator: AMD 3600 | 24 GB RAM | Asus X570 Prime | Fractal Design Arc R2 | Thermalright Silver Arrow | Dell U2412M | IBM Model M

Permalänk
Medlem
Skrivet av hölmiz:

Spelar det någon roll om jag hämtar den eller du skickar den? Den kan väl ligga där den ligger?
Jag skulle tro att jag inte har så lång till dig. Var ungefär håller du hus?

Jag har uppdaterat annonsen, men för att svara på din fråga bor jag i Mariestad.

Permalänk
Medlem

2600 hämtar

Visa signatur

Permalänk
Nytt bud: 2 700 kr + frakt
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 2 800 kr hämtar
Visa signatur

Permalänk
Medlem

Alltid lite varningsklockor när man bor i samma region men endast frakt, men jag bjuder 2900 + hämtning jag med

(Hämtar isåfall helst på söndag eftermiddag)

Visa signatur

/ Victor

Permalänk
Medlem
Skrivet av crazysanta:

Alltid lite varningsklockor när man bor i samma region men endast frakt, men jag bjuder 2900 + hämtning jag med

(Hämtar isåfall helst på söndag eftermiddag)

Onödig kommentar men noterar ditt bud

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av 08Mac:

Nej köparen betalade, men tradera var oseriösa. De valde att "granska" mig och höll på betalningen så det blev ingen affär. Tradera tyckte att jag skulle skicka grafikkortet och vänta på att köparen godkände mottagandet och skicket. Sen skulle jag behöva vänta ett par arbetsdagar till. Med andra ord så om köparen skulle vara svinnig eller om fraktbolaget slarvar bort paketet är jag körd. Detta stod tydligen i deras villkor att tradera får göra så. Haft kontot i över 15år och 43 positiva omdömen inga negativa, men pga att jag inte skickade i "förskott" så har nu tradera perma bannat mig på deras sida. Och nu är vi här...

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad