Gamecube, köpa eller inte köpa?

Permalänk

Gamecube, köpa eller inte köpa?

Jag har tänkt mig att köpa en gamecube, den verkar bra.
Det blir nog såhär: Konsollen(inkl zelda), en extra handkontroll, super mario bros melee..hm, måste man köpa ett minneskort eller finns det i baspaketet?
Sen undrar jag bara var jag kan hitta detta billigast.

Permalänk
Gäst

www.pricerunner.se visar dig billigaste inköpsstället.

Permalänk
Medlem

Köp inte Supersmashbroosmelee (stavning?)

Köp istället Mario Party 4, det är väldigt roligt om man är 4 personer som spelar.. sen så är ju Metroid Prime och Resident Evil 0 ett måste.

Permalänk

Re: Gamecube, köpa eller inte köpa?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av AudioChiCkeN
Jag har tänkt mig att köpa en gamecube, den verkar bra.
Det blir nog såhär: Konsollen(inkl zelda), en extra handkontroll, super mario bros melee..hm, måste man köpa ett minneskort eller finns det i baspaketet?
Sen undrar jag bara var jag kan hitta detta billigast.

Om du köper Zelda/Metroid Pak eller vad de kallar sina paket så ingår Zelda/Metroid och minneskort.

Permalänk
Medlem

ja har gamecube.. köpte det i vintras för drygt 1700.. har tydligen inte förlorat så mycke värde (nytt dvs) men iaf.. jag e nöjd.. har resident evil 1 och super mario sunshine..

Visa signatur

"Jesus got away easy.....one day on the cross, a weekend in hell and all the hallelujahias for eternity"

Permalänk
Medlem

Spel du måste ha är iaf Zelda och Metroid Prime.
Och köp hellre Super Smash Bros Melee än Mario Party 4. mp4 är skittrist.

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Henpojk
Köp inte Supersmashbroosmelee (stavning?)

Köp istället Mario Party 4, det är väldigt roligt om man är 4 personer som spelar.. sen så är ju Metroid Prime och Resident Evil 0 ett måste.

Alla kanske inte har 4 vänner som vill spela...

Visa signatur

PSN: SoL-WiK (PS3 250gb + 1000gb My Book + 500gb My Book @ Sony BRAVIA + Logitech Z-5500 + PS Vita)
Eigenbrötler - I dont give a FööK, cant fail if i dont try.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Henpojk
Köp inte Supersmashbroosmelee (stavning?)

Köp istället Mario Party 4, det är väldigt roligt om man är 4 personer som spelar.. sen så är ju Metroid Prime och Resident Evil 0 ett måste.

Jag var som klistrad vid super smash bros(för n64).. det var hur kul som helst.(Bara kört hos kompisar, men kul är det.)
Så jag skulle gjärna vilja ha super smash bros melee.. och så har den ett bättre pris än de flesta andra spel som kostar runt 500kr..

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DarkSoul
ja har gamecube.. köpte det i vintras för drygt 1700.. har tydligen inte förlorat så mycke värde (nytt dvs) men iaf.. jag e nöjd.. har resident evil 1 och super mario sunshine..

Hur är super mario sunshine? Jag har hört att det ska vara lite svårstyrt, är det verkligen så svårstyrt?