batteri till bärbar

Permalänk
Medlem

batteri till bärbar

Hej. Vet någon var jag kan köpa ett batteri till min PowerBook G3.
tacksam för svar.

Permalänk
Medlem

Inte hos apple? Prata med dem om inte annat

Visa signatur

"I read these books, any books, to develop my command and knowledge in the english language. I read to further my education, miss Kenton"

Permalänk
Medlem

snappi, dom där batterierna är ofta svindyra, är batteriet bara slutkört kan du öppna upp det och kolla om det inte sitter vanliga AA(R6 tror jag dom heter också) för det gjorde det i min toshiba... så när det batteriet tog slut bytte jag bara ut dom mot GP powercell uppladdningsbara... mindre än en fjärdedel av priset... Det är mitt tips...

Visa signatur

Small minds discuss people, bigger minds discuss events & great minds discuss ideas!
På den första dagen skapade Gud Datorn, på den andra skapade Bill Gates CAL-licensen
Inga elaka länkar. /Aphex

Permalänk
Medlem

tror jag gör det tack för svaret.

Permalänk
Medlem

batteriet var fr cepet. vet n ån hur man startar en PowerBook G3 utan batteri. Vill punktera att jag har laddare.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Snappi
batteriet var fr cepet. vet n ån hur man startar en PowerBook G3 utan batteri. Vill punktera att jag har laddare.

1. Ta ur batteriet.
2. Koppla in nätdrift/laddare.
3. Starta.

Så är det på min iallafall. Vet inte om Mac har nå special med sina.

Visa signatur

» 01001100011011110110101101101001

» Bad wolf

Permalänk
Medlem

går inte att få igång utan batteri. jag har iallafall inte lyckats

Permalänk
Hedersmedlem

Kolla på http://www.apc.com/tools/lbc_selector/index.cfm om du hittar rätt batteri. Hör sen med Dustin om de har det eller kan ta hem det åt dig - www.dustin.se

Visa signatur
Permalänk
Permalänk
Medlem

tack för svaren. men 1600 för ett batteri :'(