Permalänk
Medlem

2 x Lenovo P330

Säljer 2 Lenovodatorer som var tänkta att användas som grund för speldatorer för familjen men projektet rann ut i sanden.

PC #1 Lenovo P330 (vänster)
- i7 8700 (inte K)
- 16GB DDR4 (2x8GB). 4 DIMM slots totalt.
- 256GB M.2 NVME Gen 3 SSD.
- P1000 Quadro GPU
- 400w proprietary 80+ Platinum PSU med 10 pins anslutning till moderkortet. Behövs adapter om man ska koppla in en "vanlig" PSU. Har en 6pins kabel för att kunna koppla in GPU.
- Windows 10 licens kopplad till moderkortet. Inga problem att installera Windows 11.

PC #2 Lenovo P330 (höger)
- i7 9700 (inte K)
- 16GB DDR4 (2x8GB). 4 DIMM slots totalt.
- 256GB SATA SSD.
- P1000 Quadro GPU
- 400w proprietary 80+ Platinum PSU med 10 pins anslutning till moderkortet. Behövs adapter om man ska koppla in en "vanlig" PSU. Har en 6pins kabel för att kunna koppla in GPU.
- Windows 10 licens kopplad till moderkortet. Inga problem att installera Windows 11.

Budstart 1000kr/st
Avhämtning som gäller då jag inte har något emballage att skicka i. Ska dock ner till Skåne nästa helg så kan mötas upp i Malmötrakten nästa helg om någon i Skåne är intresserad.
Säljer till vem jag vill osv. Låter annonsen ligga till torsdag 8/5 kl 21.00.
Frågor så tveka inte att skicka PM.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

1000kr för PC2 ifall du kan svänga förbi helsingborg

Permalänk
Medlem
Skrivet av OozySHADOW:

1000kr för PC2 ifall du kan svänga förbi helsingborg

Noterat.

Det borde inte vara några problem att mötas upp i Helsingborg på söndag på vägen hem.

Permalänk

900kr för PC1 ifall du kan svänga förbi Göteborg

Permalänk
Medlem
Skrivet av Snubbeldraken:

900kr för PC1 ifall du kan svänga förbi Göteborg

Har vägarna förbi Göteborg i slutet av maj och kan nog mötas upp i centrala Göteborg om det skulle passa.

Permalänk
Skrivet av Aeshu:

Har vägarna förbi Göteborg i slutet av maj och kan nog mötas upp i centrala Göteborg om det skulle passa.

Skulle funka fint!

Permalänk
Medlem

Budgivning avslutad och jag har skickat PM till budvinnarna.

Permalänk
Medlem

PC 2 finns fortfarande tillgänglig då budgivaren dragit sig ur.

Permalänk

1000kr för PC2 ifall du kan svänga förbi Göteborg.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Snubbeldraken:

1000kr för PC2 ifall du kan svänga förbi Göteborg.

Noterat. Är du intresserad av båda datorerna?

Permalänk

1000kr för PC2. Kan hämta (alternativt mötas på centralen i jönköping - men mer lämpat för DM kanske?)

Permalänk
Medlem
Skrivet av TheGoodSir:

1000kr för PC2. Kan hämta (alternativt mötas på centralen i jönköping - men mer lämpat för DM kanske?)

Noterat. Kan höras i DM.

Avhämtning prioriteras så detta är ledande bud för PC2.

Permalänk
Medlem

Som det är ut just nu har @Snubbeldraken vunnit budgivningen för PC1. Har fått diverse bud på 1000kr för PC2 men ingen smidigt sätt att mötas upp. Jag låter annonsen ligga några dagar till och ser om det dyker upp några bud med smidig avhämtning.

Permalänk

Ursäkta sent svar, jag köper gärna båda för 1900kr om du kan komma förbi Göteborg / Mölndal.

Permalänk
Livsnjutare 😎

Jag är intresserad utav någon utav maskinerna och borde kunna mötas upp när du ändå är på väg till Malmö, beroenden vilken väg du tar.

Är det intressant så hör gärna av dig i PM.

Men fattar jag rätt att det GÅR att koppla in en annan gpu, även med befintligt kablage sålänge det är 6pin ?

Visa signatur

Citera eller Svara för respons! •
• Life is a playground {|;^) •

Permalänk
Medlem
Skrivet av andreas_dock:

Jag är intresserad utav någon utav maskinerna och borde kunna mötas upp när du ändå är på väg till Malmö, beroenden vilken väg du tar.

Är det intressant så hör gärna av dig i PM.

Men fattar jag rätt att det GÅR att koppla in en annan gpu, även med befintligt kablage sålänge det är 6pin ?

Hej

Korrekt att du kan koppla in annan GPU sålänge det är 6-pins.

Varit i Malmö i helgen. Ska kolla om jag har vägarna förbi Varberg framöver.

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad