Centrino Bärbar...

Permalänk

Centrino Bärbar...

Kan ngn tippsa mig om en bra Centrino bärbar för under 20000 k?

Jag har hittat en här... what u think ?
http://www.computercity.se/Product/Product_pc.aspx?Identifier...

Visa signatur

Own3d by PeaceKeeper!

Permalänk
Hedersmedlem
Visa signatur

- If you don't change direction, you may end up where you're heading

Permalänk

Ohh, vad jag har sett hittils så är compaqen mkt bättre än dell. Alla klagar på dell hela tiden oxo, så jag tror inte jag vill ha en sån... ska tänka på det dock... ^_^

inga andra förslag ? ):^[

Visa signatur

Own3d by PeaceKeeper!

Permalänk
Hedersmedlem

Alla klagar på Dell?

Alla på detta forum hatar dells _stationära_ för att de tycker (felaktigt) de är dyra och dåliga.

Däremot är Dell's laptops kända för vara bland de bästa och hålla mycket god kvalité. Kan jag inte riktigt säga om de HP-laptops som vi har i skolan..

Denna http://www.toshiba-dm.com/cgi-bin/frameset?shop=1&url=/produc... verkar dock rätt schysst.

Visa signatur

- If you don't change direction, you may end up where you're heading

Permalänk
Medlem

Jag skulle nog lägga pengarna på Compaqen, skall köpa en sån själv i dagarna.
Fördelen med Dell är att du kan konfigurera den precis som du vill ha den, fast en Dell med
samma spec som Compaqen blir dyrare.
Compaqen är lite mer slimmad, och i mytt tycke snyggare.

Permalänk
Medlem

Jag lyckades få ihop samma som compaqen för 15 000, nästan 5000 billigare än compaqen. Dell = Dyrt | sant?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jimmie.p
Jag lyckades få ihop samma som compaqen för 15 000, nästan 5000 billigare än compaqen. Dell = Dyrt | sant?

Hur lyckades du med det ? Motsvarande Dell är Inspiron 8600 eller D800. Bygg en sån
med exakt den spec som Compaqen har så skall du se att det blir dyrare

Permalänk

Det är kanske garantier o sånt man kan välja bort... vem behöver trygghet? Just nu lutar jag mig till compaquen, ska kolla på den där toshiba straxt, men jag gillar inte deras utseende så mycket, och det är ganska viktigt för mig. En annan sak... den compaqen som jag visade var på 3 kilo... ouch

EDIT:
Fy @ toshiba! Snygg var den, men specs var sub-par (och nu menar jag nittontusenmodellen, M1).
t.ex.
Trident XP4m32 4x AGP-buss 32 MB DDR Video RAM
mot
Radeon 9200 i Compaq...
EDIT2: Har precis fått veta att jag kan få 10% rabatt på den där compaqen!!! festen fortsätter (:^]

Visa signatur

Own3d by PeaceKeeper!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av PeaceKeeper
Det är kanske garantier o sånt man kan välja bort... vem behöver trygghet? Just nu lutar jag mig till compaquen, ska kolla på den där toshiba straxt, men jag gillar inte deras utseende så mycket, och det är ganska viktigt för mig. En annan sak... den compaqen som jag visade var på 3 kilo... ouch

EDIT:
Fy @ toshiba! Snygg var den, men specs var sub-par (och nu menar jag nittontusenmodellen, M1).
t.ex.
Trident XP4m32 4x AGP-buss 32 MB DDR Video RAM
mot
Radeon 9200 i Compaq...
EDIT2: Har precis fått veta att jag kan få 10% rabatt på den där compaqen!!! festen fortsätter (:^]

Kom precis hem med min Compaq... var och köpte den för en timme sedan.
Den verkar hur grym som helst, håller på att installera Win XP Pro på den nu..
sen blir det att testa några spel på den.
Kika in www.x1000forums.com för mer info om denna maskin

Permalänk

kollt, ska köpa min inom närmsta 24 timmar

Visa signatur

Own3d by PeaceKeeper!

Permalänk
Medlem

Re: Centrino Bärbar...

Citat:

Ursprungligen inskrivet av PeaceKeeper
Kan ngn tippsa mig om en bra Centrino bärbar för under 20000 k?

Jag har hittat en här... what u think ?
http://www.computercity.se/Product/Product_pc.aspx?Identifier...

denna laptopen fick min mor hem nu idagarna den är otroligt skön sitter å använder den nu..

skulle jag köpa en laptop så skulle jag köpa denna

Visa signatur

DON'T PANIC!

Permalänk
Medlem

Har installerat lite spel på den nu. Blitzkrieg och GTA Vice City flyter hur bra som helst...

Den här laptopen är hur grym som helst. Snygg, smidig, grym prestanda och en jävla batteritid... vad mer kan man begära....

KÖP!!!! Finns på både OnOff och Siba för 18990 :-

Permalänk

whoho!!! köpte den precis! sitter o installerar windows update mojj ) fan va bäääääst den e!!! Fick också 10% rabatt! whoho

Visa signatur

Own3d by PeaceKeeper!

Permalänk
Medlem

Ta med den till skolan, jag vill se den.

Permalänk
Hedersmedlem

Najs att du blev nöjd!

Visa signatur

- If you don't change direction, you may end up where you're heading