Dummaste jag hört, här har du mitt abonnemang som jag har 20 månaders bindningstid kvar på, är nog svårt att få fria samtal/sms och 40gb surf för en lägre kostnad nu har jag iofs lämnat in en defekt samsung s22 där både batteri var kasst och framskärm var sprucken samt en huawei p30 som absolut ingen vill ha längre för att få ytterligare lägre kostnad.
Har också betalat av telefonen kontant (s25 för 8640kr) för någon månad sen så fick en räkning på den där totalsumman för någon vecka sen
Samsung har förövrigt den telefonen på kampanj nu för samma pris (8690kr) och det är helt klart den bästa telefonen jag någonsin ägt men har ju bara haft den i 3 månader, min förra s22a klarade 3 år av konstant bruk med spotify och youtube på arbetstid men nu mot slutet fick jag stödladda den med powerbank under mitt arbetspass, däremot verkar s25an har extremt förbättrad batteritid jämfört med föregångarna.
Jag har varit kund hos 3 sen 2005 och har aldrig haft något strul med dem och alltid fått bra priser vid nytäckning av abonnemang, de har aldrig haft krav på inkomst då jag tecknade mitt första abonnemang med målsmans tillstånd som 14 åring och som 14 åring tror jag att jag taxerade cirka 1080kr om året då jag brukade hjälpa till och inventera två gånger om året i ett varuhus.
Du kanske har någon förälder som kan gå i borgen för ditt abonnemang?