Missa inte Amazon Prime Day i Dagens fynd
Permalänk

ASUS ROG Strix LCII 360 ARGB

Som rubriken lyder.

Följde med ett bygge jag köpte tidigare här på Sweclockers.

Får ej plats i mitt chassi och föredrar luftkylning så lägger ut denna för försäljning.

Alla tillbehör medföljer naturligtvis med brackets, kablar och skruvar. Toppskick på allt.

Väljer vem jag säljer till och föredrar upphämtning men kan självklart skickas mot fraktkostnad. Skambud undanbedes vänligt men bestämt.

Budgivning från 700:- som pågår tills jag fått ett vettigt bud.

Observera! Detta är en 360mm lång kylare, så se till att den får plats i ditt chassi!

Läs hela annonsen här

Visa signatur

MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | AMD Ryzen 5 5600 | Thermalright Peerless Assassin | Corsair 16GB | MSI RTX 3070Ti Gaming Trio | Phanteks Eclipse P350X | ASUS VG248QE | HyperX Alloy FPS | Roccat Kone Pure Ultra

Permalänk
Medlem

700+frakt

Visa signatur

-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-

Permalänk
Skrivet av leverbrock:

700+frakt

Noterat!

Visa signatur

MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | AMD Ryzen 5 5600 | Thermalright Peerless Assassin | Corsair 16GB | MSI RTX 3070Ti Gaming Trio | Phanteks Eclipse P350X | ASUS VG248QE | HyperX Alloy FPS | Roccat Kone Pure Ultra

Permalänk

Annonsen är avslutad

Visa signatur