Hörlurar till muvo

Permalänk
Permalänk
Medlem

ja skulle nog tatt dom första för de blir nog lite svettigt om du ska gå runt me slutna hörlurar på stan.

annars så är sony MDR-EX70 riktigt bra ja ska själv köpa ett par till min zen NX.dom finns på www.onoff.se

Permalänk
Permalänk
Medlem

Be att få lyssna på dom i butik, för bara du kan avgöra vad är bäst för dig om dom är hyffsat nära varandra i kvalité. Dock så skulle jag föreslå KOSS Porta Pro. Otroligt imponerande lurar. Provlyssna dom också när du ändå håller på. Du kommer inte ångra dig om du köper Porta Pro. Livstids garanti också.

Visa signatur

EOS 5D • EOS-1D Mark IV • 16-35/2.8L • 70-200/2.8L IS II • 35/1.4L • 200/2L IS • 400/2.8L IS

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Boo
Be att få lyssna på dom i butik, för bara du kan avgöra vad är bäst för dig om dom är hyffsat nära varandra i kvalité. Dock så skulle jag föreslå KOSS Porta Pro. Otroligt imponerande lurar. Provlyssna dom också när du ändå håller på. Du kommer inte ångra dig om du köper Porta Pro. Livstids garanti också.

Har inte hittat några vettiga hörlurar där jag bor så jag måste beställa dem vilket betyder att jag inte kan pröva dem.

Permalänk
Hedersmedlem

Koss Porta Pro har jag till min MuVo. Mycket bra lurar.

Visa signatur

| Venice 3500+ | A8N-SLI Premium | 2048MB PC3200 | 7900GT | Audigy2 ZS | WD Raptor 74GB |
| Antec P180 | Seasonic 400W | Dell 2405FPW | Kylning: Scythe Ninja, BQ Polar Freezer, två Adda 120mm |

Permalänk
Medlem

Någon som vet var i finland man får tag på Koss Porta Pro ?