DVD-köp...Råd tack.

Permalänk
Medlem

DVD-köp...Råd tack.

Tjena.
Jag ska nu köpa dvd (jag vet att jag är sen med det) och jag har kollat in några maskiner på netonnet.se.

En jag kollar på har specsen :

Modell:Pioneer DV-464

Slimmad DVD-spelare med en tilltalande design som är designad för att passa Pioneers hemmabioreceivers.
Spelar upp formaten DVD, VCD, CD, CD-R, CD-RW, MP3, JPEG, DVD-R och DVD-RW.
Spelar även upp DVD-RW skivor som är inspelade i video-inspelningsläge.
Dual Laser pickup
PAL/ NTSC-omvandlare
Smart Zoom- och rullningsfunktion som gör att du kan zooma in två gånger på bilderna. Allt erhålls utan krångel via den lättnavigerade inställningsmenyn.
192 kHz/ 24-bit D/A-omvandlare för audio.
TruSurround och Virtual Dolby Digital.
Utrustad med en optisk och en koaxial digital utgång, en RGB-kompatibel Scartutgång, en S-videoutgång plus en analog A/V-utgång.
Fjärrkontroll medföljer.

Låter detta bra?
Vad behöver man?

Denna kostar 1490:-
Är det ett rimligt pris?

Visa signatur

Moderhjärnan : Antec Threehundred | Gigabyte GA-EP45-UD3P |Intel E8500 3.16Ghz @ 4.4Ghz |Thermalright 120 Extreme med 120mm fläkt| 4Gb Corsair DDR2 1066 | Velociraptor 150Gb + WDC 500Gb | Powercolor ATI 4870x2 2Gb @ 800/950 Mhz | PSU: Corsair 650W | LG Flatron W2452T 24" | 3dMark06 : 20643 p |

Permalänk

Du kanske borde titta runt lite på dvdforum.nu ?

Visa signatur

««« »»»

Permalänk
Medlem

Låter som ett vettigt val, Pioneer gör väldigt bra DVDPrylar. Ta en titt på den här sidan; http://www.dvdrhelp.com/dvdplayers.php?DVDname=pioneer+464&Su...

Visa signatur

Don't try to fix me - I'm not broken

Permalänk
Medlem

Brorsan har en DV-454, vet inte vad som är nytt på 464 men hans dvd funkar iaf finfint. Har du inte så höga krav (Dvs om du inte är en inbiten hemmabio fantast) så räcker den där helt klart.

Ett bra pris gör den till en riktigt bra budget spelare