LG satsar på ultrabreda allt-i-ett-skärmar med OLED

Permalänk
Medlem
Skrivet av cooldfs:

varför envisas dom med 800R.. 1800R eller platt hade varit nått

Ryktas om "bendable" i kommande produkter, alltså där du kan böja den till vilken radie som helst, eller helt platt. Källa tftcentral.co.uk, hittar dock inte exakt vilken video det var med i, med det rörde LG:s OLED-paneler framöver.

Permalänk
Medlem

inte intresserad om det inte är min 3840 x 1600 pixlar

Visa signatur

Cpu : Amd 9800x3d, Moderkort: X870, Socket-AM5, Grafikkort: Geforce RTX 4080 super, Minne: Beast DDR5 6000MHz 64GB, Skärm: LG ultragear 38gn950, ASUS ROG Swift PG279Q 27 3 Tb Nvme M2 disk 7GB /write & read.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Flamso:

Det är inte speciellt bra. Men när man väl är i apparna är det rappt och välfungerande.

Idag är tyvärr verkligheten att det inte går att kolla på streamingtjänster och gå UHD på datorn. Det måste vara app på annan plattform. Hopplöst irriterande, men då funkar en smart display, TV, eller vad det nu är. Det är dock en onödig lösning på ett påhittat problem.

Hmmm. Jo det går väl? Iaf via Edge (webbläsaren)? Netflix har stöd för 4K och HDR via Edge iaf vet jag. Oklart med övriga tjänster. Iaf om skärmen är en 4K-skärm. Det går att kringgå detta också på lägre upplösta skärmar (iaf på Netflix).

Permalänk
Medlem
Skrivet av Barsk66:

Ryktas om "bendable" i kommande produkter, alltså där du kan böja den till vilken radie som helst, eller helt platt. Källa tftcentral.co.uk, hittar dock inte exakt vilken video det var med i, med det rörde LG:s OLED-paneler framöver.

ja det hade ju vart perfekt

Permalänk
Medlem

Känner jag mig fattig, 15k långt över min budget...

Permalänk

Jag vill inte betala 20k för att sedan få reklam och spionmjukvara. Blir extra roligt när reklamen bränner sig in i skärmen efter 3 år p.g.a. att företag som LG är för snåla/lata för att köra tandem OLED.

Permalänk

WebOS

Om man ska ha WebOS på en skärm så måste man väl också klämma in ett wifi eller nätverk-ingång och blir då mer "pesetas" .

Permalänk