Permalänk
Medlem

Länsförsäkringar är den bästa jag testat (provat SEB, Nordea, Swedbank). Lätt att förstå och man kan göra typ allt i appen (utan att behöva logga in på ”riktiga” internetbanken).

Håller dock med om att bilden vid inloggningen med några käcka campare är jättemärklig.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Black(1)cat:

Jag kör med SEB och apoen är okej, bankens ledning åt helvete.

Med risk för att öppna något som inte leder till någonting. Vad är det för fel på ledningen?

Permalänk

Länsförsäkringar har fruktansvärt instabilt system. Det har eskalerat och nu ligger skiten nere lätt 2-3 gånger i veckan. Katastrof i LF Skåne 😵 Fastnade i tullen i Perth nyligen för att jag inte kunde logga in och verifiera min ekonomi för min vistelse i Oz. Kanske är lika dåligt på andra banker men LF har inte blivit bättre med tiden....men svensk som man är knyter man näven i fickan och accepterar 😅

Permalänk
Medlem
Skrivet av Johanmxhunt:

Länsförsäkringar har fruktansvärt instabilt system. Det har eskalerat och nu ligger skiten nere lätt 2-3 gånger i veckan. Katastrof i LF Skåne 😵 Fastnade i tullen i Perth nyligen för att jag inte kunde logga in och verifiera min ekonomi för min vistelse i Oz. Kanske är lika dåligt på andra banker men LF har inte blivit bättre med tiden....men svensk som man är knyter man näven i fickan och accepterar 😅

Ja det har varit mycket av det här på sistone:

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wille90:

Börjar vara riktigt trött på Länsförsäkringars riktigt dåliga app (Android, men misstänker att den är likadan på Mac)
Massor av onödiga totalt orelevanta bilder tillexempel på förstasidan innan man loggar in.
Brukar rätt ofta vara problem att logga in osv också.

Finns det någon bra bank som bara har en stilren och enkel app MED Dark Mode?

Byta bank pga av telefon appen är rätt hardcore. Blir svårt då alla tycker olika, vad du tycker er en killer feature kanske de flesta skiter i tex.

Har bara haft swedbank men tycker den funkar ok även om den i vissa fall är uppbyggd lite förvirrande. Får gå in i undermenyer för vissa saker jag vill hitta.

Gör det mesta "bankjobbet" på datorn och spoen kollar jag nest saldo med.

Visa signatur

Ryzen 9800X3D @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.
YT kanal där jag meckar bilar: https://www.youtube.com/@saab900turboT16

Permalänk
Medlem

Skandiabanken nämns sällan men är nog en av de bästa bankerna i Sverige.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Johanmxhunt:

Jag har läst att de haft några problem den senaste tiden, men jag har inte haft något problem med LF Stockholm iallafall. Fungerar bra för mig

Visa signatur

Stationär PC: Chassi: Phanteks Enthoo EVOLV ATX MB: MSI B550 Gaming Plus CPU: AMD Ryzen 7 5700X Kylning: Noctua NH-U12S GPU: MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6 GB RAM: Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3600MHz NVMe: 2st Kingston A2000 SSD: Intel 520 180GB och Intel 530 240GB HDD: WD Green 1TB, Toshiba 640GB samt fler HDD PSU: Corsair RM750X. Mobila enheter Mina Androidenheter och Dell Latitude 5400. Citera om du vill ha ett garanterat svar från mig

Permalänk
Medlem
Skrivet av jnsson:

Jag har läst att de haft några problem den senaste tiden, men jag har inte haft något problem med LF Stockholm iallafall. Fungerar bra för mig

På tal om.. 😅 LF Dalarna är just nu nere (appen) 🙃

Visa signatur

NZXT H510 Flow MSI B450 Tomahawk MAX
AMD Ryzen 5800X3D RX 7900XTX Kingston Fury 64GB
LG C2 42" 4K@120Hz AOC Q27G2U 1440P@144Hz

Permalänk
Medlem

Inte är det Ebberöds Bank iallafall. Värsta appen någonsin.