Mitt google chrome får upp "namnlös flik"

Permalänk

Mitt google chrome får upp "namnlös flik"

Hej,

Nu är det så att jag har haft problem i två veckor med detta strul, enbart med chrome. Firefox och edge inga problem.

Det är så när jag ibland öppnar en ny flik och söker på exempel sweclockers.com så kommer en vit skärm med texten "namnlös" i fliken.

Har testat flera olika saker men inget svar, därför vänder jag mig hit. Tacksam för hjälp och råd.

Vad har har testat:

* Rensat cashe i chrome.
* Avinstellerat chrome/installerat om.
* Kollat ram minne och minne finns på datron, har 24G fritt på både RAM/SSD.
* Nollställt ip anslutningar.
* Har de senaste drivrutiner till allt (Wifi, bild, internet, kretskort etc...)

/Hälsningar Lillappel

Bild

Permalänk
Medlem

Inträffar det någon gång att den finns med redan när du startar chrome?

Du säger att du rensat cache. Har du också rensat historiken?

Vilka flikar har du öppna som start? Senaste session, en enskild sida eller vissa förutbestämda sidor?
Inställningarna är antagligen per användarbasis vilket innebär att en ominstallation inte påverkar dina inställningar. Antagligen ska du leta fram inställningarna för din användare och tömma där.

Söker man på att återställa chrome så får man detta:

Citat:

To reset Chrome settings to their default values, open Chrome, navigate to Settings, and then select "Reset settings" under the "Reset and clean up" section. Click "Restore settings to their original defaults" and confirm the action. This will reset your homepage, search engine, pinned tabs, and other settings, but will not delete your bookmarks or passwords

Visa signatur

Server: Fractal design Define 7 XL | AMD Ryzen 7 5800X 8/16 | ASUS ROG CROSSHAIR VIII DARK HERO | 64GB Corsair @ 3000MHz | ASUS Radeon RX 460 2GB | Samsung 960 PRO 512 GB M.2 | 2x 2TB Samsung 850 PRO SSD | 6x Seagate Ironwolf Pro 10TB
WS: Phantex Entoo Elite | AMD Ryzen Threadripper 1950X 16/32 | ASUS Zenith extreme | 128GB G.Skill @ 2400MHz | ASUS Radeon HD7970 | 3x 2TB Samsung 960PRO M.2 | 6x Seagate Ironwolf Pro 10 TB
NEC PA301W 30" @ 2560x1600 | Linux Mint 21.3 Cinnamon