Permalänk
Medlem
Skrivet av Jumpcut:

Vad är det för fel på namnet Nemo?

Låter påhittat? är det en bot man pratar med ?

Permalänk
Medlem
Skrivet av HazZarD:

Alla namn är påhittade.

Nemo har däremot använts som namn sedan 1800-talet.

Visa signatur

På Internet sedan 1997.

Permalänk
Medlem
Skrivet av HazZarD:

Låter mer som att du hittar på saker. Nemo är ju inte ett helt ovanligt namn.

Visa signatur

SPELA: 13900K - Gaming X Trio 4090 - Fractal North
LEVA: OnePlus 12 - MacBook Pro M4 Pro 14"
PLÅTA: Canon C70, R3, 1DX mkII, BMPCC6K
LYSSNA: KRK Rokit RP8 G4, Beyerdynamic DT 1990 PRO
FLYGA: DJI FPV, Avata

Permalänk
Medlem
Skrivet av HazZarD:

Påhittade Nemo

Har du inte sett den? Var ju en av POXAR:s kändaste filmer. 😅 /s

Visa signatur

g++

Permalänk
Webhallen

Hallå alla!

Jag kan glatt meddela att det stämmer att vi har anställt en hel del ny personal som kommer hjälpa er i era ärenden. De började i juni och är fortfarande upplärning men de kör på! Det är ca dubbla personalstyrkan sedan i april och maj som nu finns på vår avdelning.

Exempelvis har vi en snitt väntetid på två arbetsdagar om du skickar in ett mejl just nu (obs, arbetsdagar, ej helger), nere från... ja en del längre tid än så! Om ni inte har fått svar på något skicka ett mejl igen så kommer ni få ett svar inom våra lovade tider.

Nästa steg blir så klart att se till att när ni ringer eller chattar att väntetiderna går ner, men det arbetas på också. Vi kommer skicka ut en stor survey snart till alla våra medlemmar med lite synpunkter och frågor vi skulle behöva ha från er, ha koll på mejlen för den!

Nemo är ingen bot, men hon uppskattar att ni försvarar henne! Med det sagt kommer vi nog ta en enklare bot för simplare frågor som t.ex. vart ett paket är, om en produkt är ur lager osv. Ni kommer alltid ha valet att bli vidarekopplad till en riktig person, men då kan ni åtminstone få svar på en del frågor även på kvällar och helger.

Vi kommer även, från och med nästa vecka, ha öppet på telefoni- och chattköarna på onsdagar igen. De har varit stängda för att hantera backloggen på mejl sedan den nya kundtjänstchefen kom in.

Vi har även läst om de problemen folk har haft med sina återbetalningar. Det är inte OK att det tar längre tid en några dagar, och vi tar det på stort allvar att det tar längre tid. Vår kundtjänstchef har eskalerat detta tillsammans med ekonomi och IT för att se över vad det är som dröjer eller skapar problem för just återbetalningarna.

Våra rutiner när det gäller återkopplingar är enkla:
- Om en agent behöver återkoppla så kommer de överens med er som kund när det passar, både dag och tid, för återkoppling.
- Om agenten fortfarande inte har en uppdatering pga t.ex. ledtider, ska de ändå återkoppla för att berätta det. Vi tänker, heller det än att man sitter i mörkret eller väntar.

Jag förstår att det har ibland inte skett alla gånger, och vi jobbar på det med agenterna, men så ser rutinen ut.

Lite wall of text från vår sida här, men hoppas det svarar på några frågor i alla fall!

Bästa,
Webhallen

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk
Medlem

Återlämnade en CPU-kylare oanvänd och oöppnad nyligen. De sade de skulle återbetala vilket jag antog var kreditgivaren dvs Klarna (köpt på faktura) så jag gick in i Klarna-appen och fimpade fakturan, fyllde i att varan var återlämnad.

Senare kontaktade Webhallen "escalations" mig och sade att hoppsan hejsan du har bestridit en faktura och ville ha detaljer. Jag förklarade ovan och sade att jag trodde Klarna skulle få pengarna från dem. Visade sig att de skickat pengarna till mitt vanliga bankkort istället.

Då förefaller det ju naturligt för mig att jag såklart måste skicka dessa 299kr till Klarna/Webhallen. Förklarar läget för Webhallen och säger att fakturan finns ju inte kvar i min app men jag kommer förstås vara medgörlig att lösa detta.

De återkommer och säger att inget av det jag säger stämmer med vad de uppgifter (datum osv) som de har och ber mig förklara igen fast gärna i "punktform". Mitt meddelande till dem var två paragrafer så jag tycker förstås denna efterfrågan var löjlig, de kommer inte förstå mer om jag delar upp det mer. Sade att det är deras tur att beskriva för mig hur ärendet ser ut hos dem, annars blir det svårt att hjälpa till hära.

Hotfullt slutsvar att jag typ inte hjälpt till.

Stammis "black" som inte kommer handla där någonsin igen.

Visa signatur

i9 10980XE | 128 GB DDR4-3600 | ASUS X299 WS PRO | RTX 5080 Founders Edition
R7 5700X | 64 GB DDR4-3200 | Gigabyte B550 Gaming X V2 | RTX 2080 Ti Founders Edition

Permalänk
Medlem
Skrivet av Webhallen:

Hallå alla!

Har sedan Black friday förra året och under vinter/våren handlat en 9800x3d, moderkort, psu, 64gig 6000mhz cl30 minne, AIO, chassi, 2st 4TB ssd, 2st 20TB hd, Oled skärm, och ett par saker till som jag inte kommer på just nu.
Inget vart köpt från webhallen!
Anledningen är för att ni fått extremt mycket mer klagomål än andra butiker sista 2-3åren och inte bara här på sweclockers.
Det har även varit en stadig ökning av klagomål under denna period.

Så jag tyckte/tycker att det är alldeles för osäkert att handla från er.
Och allt jag köpte var från tillverkare/modeller som ni har och oftas var ni nån/några hundra billigast på dessa.

Sen vart det även ett 9070xt xfx gpu men där gick ni ju inte miste om köpet då ni ej har xfx.
MEN komplett har ju xfx men erat extremt dåliga rykte just nu gjorde att jag hellre köpte från computersalg än från komplett.
Och det trots att jag tror betydligt mer på komplett än webhallen men ni har ju samma ägare vilket leder till att andra företag under denna ägare blir misstrodda med.

Så måste fråga VARFÖR tog det så lång tid (ÅR) för er att börja städa upp ert namn?
Dvs OM det du säger stämmer och att det faktiskt visar sig att ni har förbättrat er!
Jag ska inte säga att jag aldrig kommer handla ifrån er igen, men utöver nån kabel/etc för 50:- så kommer det troligen ta 2-3 år av gott uppförande från er sida innan jag börjar tänka på att handla för mer än så!

Visa signatur

Nu när vi betalar för det!
Glöm inte bort att slänga alla plastpåsar i vattnet!

Skit nätagg (som inte alltid=med billigt) är enbart till för dom rika som har råd att byta ut allt när (inte OM utan NÄR) det dör!

Permalänk

Fick idag insättning från Webhallen på 571kr.
Produktens totala kostnad var 1590kr.
Alltså har Webhallen dragit av pengar för att jag "nyttjat" produkten som de inte själva kunde ersätta mig med.
Och med ersätta menar jag samma produkt. Jag valde att få återbetalning och infornerades då om att det skulle kunna bli ett nyttjandeavdrag.

Att dra av 2/3 delar av priset är vidrigt i min mening.
Har aldrig varit med om något liknande.
571kr av 1590kr för att de inte kunde bistå med samma produkt och jag valde då av få tillbaka beloppet för jag hittade ingen likvärdig produkt jag ville ha.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hellworks:

Alltså har Webhallen dragit av pengar för att jag "nyttjat" produkten som de inte själva kunde ersätta mig med.
Och med ersätta menar jag samma produkt. Jag valde att få återbetalning och infornerades då om att det skulle kunna bli ett nyttjandeavdrag.

571kr av 1590kr för att de inte kunde bistå med samma produkt och jag valde då av få tillbaka beloppet för jag hittade ingen likvärdig produkt jag ville ha.

Var detta ett garantiärende? Låter väldigt konstigt att de skulle göra ett nyttjandeavdrag på 2/3 om produkten inte var i katastrofalt skick.

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 7 9800X3D GPU: ASUS TUF Gaming GeForce RTX 5090 RAM: G.Skill Flare X5 64GB DDR5 6000MHz CL30 Mobo: MSI Tomahawk X670E PSU: Corsair RM1000x SSD: Crucial T500 4TB, Crucial P5 Plus 2TB, MX500 2TB x2 Chassi: Fractal Design North OS: Windows 11 Education 64-bit

Permalänk
Medlem

Beställde ett Quest 3 i söndags som dom har 50+ i lager av men det har fortfarande inte skickats. I min profil står produkten som "ej i lager" trots 50+ i webbshoppen och flera exemplar i varje butik. Nu blir det nog en avbokning och köp från annat håll istället.

Visa signatur

press nu1mlock

Permalänk
Skrivet av runicgol:

Var detta ett garantiärende? Låter väldigt konstigt att de skulle göra ett nyttjandeavdrag på 2/3 om produkten inte var i katastrofalt skick.

Ja ett garantiärende.
Rådfrågade konsumentverket och det finns inget bestämt kring hur mycket ett företag får dra i nyttoavdrag.
Har man dessutom valt återbetalning är detta en överenskommelse man gör som gör det inte möjligt att, säg, vilja ångra återbetalning och vilja be om en annan produkt istället. Han sa att man kan alltid fråga men man kan inte kräva. Tänkte med tanke på deras bedrövliga men trevliga kundtjänst skulle jag inte få för mig att ställa en sån fråga.
Jag tar avdraget
Frustrationen ligger mer i hur ärendet hanterats hela vägen fram hit. Avdraget var det avslutet jag kanske behövde för att 100% stå för att jag aldrig kommer att handla där igen.
Nu ska jag lägga pengarna på nya minnen från Inet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hellworks:

Vad var det för produkt, och betalade du fullpris för den?

Visa signatur

Corsair 5000D Airflow, HX1200, i9 13900K, 4070 Super, 32GB @5600, Z690 Gigabyte Aorus Elite Pro, Kingston KC3000 2TB, Corsair HX1200

Permalänk
Medlem

Inte handlat hos Webbis på över ett år men fick lite feeling och köpte ett spel som fanns i lager. Tog 2½ dag innan ordern behandlades (halv söndag inräknat). Lite oväntat med tanke på att det står skickas inom 24h på hemsidan.

Jag hoppas fortfarande på att Webbis ska återfå sin forna glans då jag handlat där många gånger tidigare med för det mesta gott resultat.

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 5090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM1000x | Antec Flux Pro | MSI 321URX QD-OLED | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Skrivet av SVP:

Vad var det för produkt, och betalade du fullpris för den?

Silicon Power 1TB M.2
Fullpris ja. 1590kr

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hellworks:

Silicon Power 1TB M.2
Fullpris ja. 1590kr

Den måste du ju rimligtvis kunnat få en ersättningsprodukt för. Dvs det låter mer som att du accepterar en dålig deal än att de gjorde fel.

Eller varför kunde du inte ta en ersättningsprodukt?

Permalänk
Rekordmedlem
Skrivet av Hellworks:

Silicon Power 1TB M.2
Fullpris ja. 1590kr

Det är ju en "väldigt vanlig o-speciell" 1 Tbyte M.2 SSD så vad erbjöd de som utbytesprodukt som du inte kunde acceptera och hur gammal var den när du reklamerade ?

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hellworks:

Ja ett garantiärende.
Rådfrågade konsumentverket och det finns inget bestämt kring hur mycket ett företag får dra i nyttoavdrag.
Har man dessutom valt återbetalning är detta en överenskommelse man gör som gör det inte möjligt att, säg, vilja ångra återbetalning och vilja be om en annan produkt istället. Han sa att man kan alltid fråga men man kan inte kräva. Tänkte med tanke på deras bedrövliga men trevliga kundtjänst skulle jag inte få för mig att ställa en sån fråga.
Jag tar avdraget
Frustrationen ligger mer i hur ärendet hanterats hela vägen fram hit. Avdraget var det avslutet jag kanske behövde för att 100% stå för att jag aldrig kommer att handla där igen.

Gör de nyttjande avdrag ska de väl betala ränta på att de har haft din pengar under tiden du hade disken, dessa två brukar kvittas mot varandra vanligen när återbetalning görs.
Skönt att jag inte handlar så ofta på @Webhallen har aldrig varit med om att jag fått avdrag på ett garantiärende hos någon annan

Visa signatur

CPU: R7 9800X3D | GPU: Asrock 7900XTX Taichi OC | MB: Asus B650E-I| RAM: 2x32 Kingston Fury @6000MHz CL30|Cooling:Noctua NH-D15 G2|PSU: Phanteks AMP GH Platinum 1000W|SSD: Kingston Fury Renegade 2TB + Corsair MP510 4TB |CASE:Streacom DA6 XL Chrome

Permalänk
Medlem

Känns lite som att det är nationalsport att hata på alla ÅF utom Inet här. Webhallen i synnerhet.

Att sälja hårdvara och spel samt lite kringgrejer är väl en ganska svår marknad att vara på och känns som det kräver bra strategier och rätt folk i bolagen för att träffa "sweetspot" mellan service och att tjäna pengar.

Har själv lvl 24 hos Webhallen men handlar allt mindre eftersom dom inte känns helt relevanta längre samt att det har svajat en del med lager och leveranser för mig (senaste beställningen där allt fanns i lager skickades uppdelat och väntar fortfarande på leverans två). Webhallen känns lite som Coop som tappar mer och mer marknad för att dom tappat kontakten med sina kunder. Alltså kontakt som att att man förstår vad kunden vill ha

Vad vill jag säga då. Att jag tycker det är tråkigt att Webhallen tappat. Hoppas att det går bättre snart. Samtidigt tycker jag folk drar såna hårda linjer när det går fel, typ ett fel, sen ska man aldrig mer handla hos dom. Kanske är jag för snäll med sånt, men det är ju inte direkt hög marginal utan det är ju massförsäljning det handlar om.

Folk verkar tro att det är nån slags guldmarknad att sälja hårdvara till privatpersoner. Det är ju en ganska risig marknad med låga marginaler och det kommer hela tiden nya produkter så category management måste vara spot on hela tiden, lagret blir snabbt inaktuellt etc etc. Är det en bransch jag velat undvika ge mig in i är det denna.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Efter tidigare halvdant/felaktigt svar om min order så tog någon ny person vid igår och löste ärendet snabbt. Så någon insats verkar de ha gjort. Saknar fortfarande butiken/butikerna i Malmö.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jumpcut:

Känns lite som att det är nationalsport att hata på alla ÅF utom Inet här. Webhallen i synnerhet.

Att sälja hårdvara och spel samt lite kringgrejer är väl en ganska svår marknad att vara på och känns som det kräver bra strategier och rätt folk i bolagen för att träffa "sweetspot" mellan service och att tjäna pengar.

Har själv lvl 24 hos Webhallen men handlar allt mindre eftersom dom inte känns helt relevanta längre samt att det har svajat en del med lager och leveranser för mig (senaste beställningen där allt fanns i lager skickades uppdelat och väntar fortfarande på leverans två). Webhallen känns lite som Coop som tappar mer och mer marknad för att dom tappat kontakten med sina kunder. Alltså kontakt som att att man förstår vad kunden vill ha

Vad vill jag säga då. Att jag tycker det är tråkigt att Webhallen tappat. Hoppas att det går bättre snart. Samtidigt tycker jag folk drar såna hårda linjer när det går fel, typ ett fel, sen ska man aldrig mer handla hos dom. Kanske är jag för snäll med sånt, men det är ju inte direkt hög marginal utan det är ju massförsäljning det handlar om.

Det är väl någon som har väntat på återbetalning i typ 6 månader och efter varje kontakt med support får dem info att "återbetalning är påbörjad." ?

Det är ju långt ifrån acceptabelt

Visa signatur

AMD 5800x3d | ASUS x570 | Samsung SSD EVO 850 500GB | Corsair 32GB (2x8GB) 3600Mhz | Noctua NH-D15 | ASUS TUF OC 4090 | Fractal design R6 | Corsair RM1000X | LG UltraGear 27GL850 x2

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zippeer:

Det är väl någon som har väntat på återbetalning i typ 6 månader och efter varje kontakt med support får dem info att "återbetalning är påbörjad." ?

Det är ju långt ifrån acceptabelt

Håller med, har skrivit i den tråden och det är inte okej.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Har helt slutat handla på Webhallen efter alla ärenden som beskrivs här. Alla ÅF har sina problem av och till, men inte av den här digniteten. Särskilt när det gäller så pass enkla saker som rena återbetalningar.

Väldigt synd då jag varit kund där sedan länge.

Visa signatur

5800X@original ;)
3600XT@4600Mhz
E6600@3.42Ghz
Duron 600@1378Mhz

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hellworks:

Ja ett garantiärende.
Jag tar avdraget

Det finns inga bestämda siffror eller sådant nej, men det finns ju praxis för hur det ska tolkas. Nyttjandeavdraget är alltså inte ett avdrag för den värdeminskningen varan har haft, utan för att kompensera för den nyttan du som konsument haft.

Nu är det väldigt svårt att sia om nyttan man har haft av en hårddisk, men att det skulle vara några 66% av varans totala värde låter helt befängt.

Om man pratar om exempelvis en bil så vet de flesta att värdet minskar väldigt drastiskt i början, för att sedan börja plana ut. Men det gäller alltså värdeminskningen. När ARN däremot har bestämt nyttjandeavdrag för en bil så är det snarare en milkostnad de tar fram, baserat på bilens pris, och sedan då hur mycket den använts. Så samma bil som i ena fallet har gått 100 mil i månaden, och en som endast gått 30 mil i månaden kommer att ge väldigt olika nyttjandeavdrag.

Hade jag varit du hade jag kontaktat Webhallen och bestridit ett så pass högt nyttjandeavdrag. Som tidigare person skrivit har du även rätt till ränta på dina pengar under tiden Webhallen har haft dem, och i de flesta fall brukar dessa kvittas. Vill de ta ett litet avdrag känns det väl kanske okej, men detta låter ju som fantasi-siffror.

Fråga Webhallen hur de kommit fram till denna siffra, och om de tagit räknat in räntan du ska ha?

Hur länge har du ens haft disken innan den reklamerades?

Permalänk
Medlem
Skrivet av OC&Burn:

Har helt slutat handla på Webhallen efter alla ärenden som beskrivs här. Alla ÅF har sina problem av och till, men inte av den här digniteten. Särskilt när det gäller så pass enkla saker som rena återbetalningar.

Väldigt synd då jag varit kund där sedan länge.

Ganska ologiskt att vända företag ryggen utan att ha haft många dåliga erfarenheter själv. Jag handlar allt i mitt liv online från säkert mer än 50 olika företag, och ALLA har någon gång strulat med leverans eller levererat fel. Särskilt större aktörer.

I forum hittas alltid det som ger intrycket av att just företag X har sämst produkter och support. Läs om produkter från Sony, Microsoft osv på forum och inget de säljer tycks fungera.

Webhallen är inte 100%-iga men få är ju det. En sak är dock säker, för varje missnöjd kund går det 1000-tals nöjda. Hos dom liksom hos de andra. Man bör nog utgå från egna erfarenheter främst, annars blir det inte många kvar att köpa från.

Visa signatur

Chassi: Corsair iCUE 5000T RGB Svart | Moderkort: Asus ROG MAXIMUS Z690 HERO | PSU: Corsair AX 850W
CPU: Intel Core i7-12700KF | Kylare: Corsair iCUE H150i Elite LCD | Skärm: LG 38'' UltraGear 38GN950
RAM: Corsair Dominator Platinum RGB 32GB (2x16GB) / 5600MHz / DDR5 / CL36
GPU: ASUS ROG STRIX GeForce RTX 3080 10GB Gaming OC V2 | SSD1: Samsung 980 Pro series SSD 2TB M.2
Tangentbord: Logitech G915 TKL Tactile | Mus: Logitech MX Master 3S | OS: Windows 11 Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av rb64:

Ganska ologiskt att vända företag ryggen utan att ha haft många dåliga erfarenheter själv. Jag handlar allt i mitt liv online från säkert mer än 50 olika företag, och ALLA har någon gång strulat med leverans eller levererat fel. Särskilt större aktörer.

I forum hittas alltid det som ger intrycket av att just företag X har sämst produkter och support. Läs om produkter från Sony, Microsoft osv på forum och inget de säljer tycks fungera.

Webhallen är inte 100%-iga men få är ju det. En sak är dock säker, för varje missnöjd kund går det 1000-tals nöjda. Hos dom liksom hos de andra. Man bör nog utgå från egna erfarenheter främst, annars blir det inte många kvar att köpa från.

I din värld ja, inte i min. Ser jag nog med negativa inlägg eller kommentarer så kan jag absolut bryta mitt köpmönster för att inte riskera bli en till i statstisken.

Hade jag läst liknande kommentarer om t.ex. Webhallen innan jag ens var kund, så hade jag inte heller blivit en till att börja med.

Men det är ju det som är så bra, det är fritt för alla att göra som det passar dom bäst. Så jag hoppas att du är fortsatt nöjd som kund som valt att stanna kvar. Förhoppningsvis är det ett speed bump i deras väg framåt, men jag har själv inget behov av att se om det är övergående eller ej. 🙂

Visa signatur

5800X@original ;)
3600XT@4600Mhz
E6600@3.42Ghz
Duron 600@1378Mhz

Permalänk
Medlem
Skrivet av rb64:

Kan förstå ditt resonemang. Däremot så lägger jag stor vikt i hur just butiker hanterar reklamationer och garantiärenden och är sånt krångligt så vill jag undvika dem för alla eventuellt dyra köp då jag inte har lust att stå och tjafsa med folk i en butik.
Då betalar jag hellre några kronor extra från en butik där jag vet att jag får hjälp med ärenden utan större bekymmer.

Att behöva ringa och tjata om återbetalning varje dag i flera veckor känns inte som något jag har varken tid eller lust med.

Visa signatur

På Internet sedan 1997.

Permalänk
Medlem

En dålig erfarenhet är en dålig erfarenhet oavsett hur man vänder eller vrider på det. Alla kan göra fel, stora som mindre butiker. För mig är det viktigaste hur butiken löst problemet.

Visa signatur

Ryzen 7 5800x, lg 27gl850, rx 9070 xt

Permalänk
Medlem

Uppdatering. Chatkvittot är från den 26e juni. Fortfarande inga pengar på kontot. Det här är alltså 7e gången som jag är i kontakt med support. Nu behöver jag kontakta dom igen. Kanske är det 8e gången gillt...

Permalänk
Medlem
Skrivet av HerraXa:

Uppdatering. Chatkvittot är från den 26e juni. Fortfarande inga pengar på kontot. Det här är alltså 7e gången som jag är i kontakt med support. Nu behöver jag kontakta dom igen. Kanske är det 8e gången gillt... <Uppladdad bildlänk>

Har du kontaktat escalations mailet som Webhallen har skrivit om?

Visa signatur

Intel i5 12600k OC 5.2GHz | Arctic Freezer II 240 | MSI Pro Z690 A | 2x 16Gb Corsair LPX 3200MHz | Asus Tuf 4070 Ti | Corsair Rm850x V3 | 2x 1Tb Samsung 980 m2 | 4x Noctua A14x25 2xT30, 1x Noctua A12x25, 3x ek loop

Permalänk
Medlem
Skrivet av rb64:

Om en restaurang upprepade gånger får negativa recensioner på Yelp där folk skriver att de blivit magsjuka, skulle du vilja äta där då? Visst, någon enstaka missnöjd kund kommer alltid dyka upp, men bara den här tråden (en av flera) är nu uppe i närmare 300 inlägg. Det är ett mönster vi ser, och absolut en vettig anledning till att undvika Webhallen tills förbättringar sker.