Billig Ryzen 5 5600 (icke-x) och am4 kylare köpes

Permalänk
Medlem

Billig Ryzen 5 5600 (icke-x) och am4 kylare köpes

Är på jakt efter en billig R5 5600 så sambo kan få pensionera sin 1600. Kan hämta inom Halland eller betala för porto

Väl mött

Läs hela annonsen här

Permalänk

Är en Wraith Prism kylare utav intresse möjligtvis? Saknar dock kabeln för att ändra rgb på kylaren men den lyser med standard färger via 4-pin kontakten kan släppa den för 150kr

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pangkulan89:

Är en Wraith Prism kylare utav intresse möjligtvis? Saknar dock kabeln för att ändra rgb på kylaren men den lyser med standard färger via 4-pin kontakten kan släppa den för 150kr

Söker något lite mer potent men tack ändå!

Permalänk
Medlem

Har ett ryzen 5 5600 samt en lian Li Galahad 360mm vattenkylare. Är det något som intresserar dig?

Permalänk
Medlem
Skrivet av hassin:

Har ett ryzen 5 5600 samt en lian Li Galahad 360mm vattenkylare. Är det något som intresserar dig?

Processorn är absolut av intresse, hur mycket söker du och var finns den?

Permalänk
Medlem

Säg ett pris, finns i Umeå men kan frakta om det behövs.

Permalänk
Medlem
Skrivet av hassin:

Säg ett pris, finns i Umeå men kan frakta om det behövs.

Runt 500kr tänkte jag mig?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Extal:

Runt 500kr tänkte jag mig?

Tyvärr är det för lågt, jag tänkte mig runt 1800kr

Permalänk
Medlem

Jag har en DeepCool GAMMAXX 400 med AM4-fäste om det är av intresse?
200 kr

Permalänk
Medlem
Skrivet av hassin:

Antar att du menar för både kylare och CPU, för om du vill ha 1800:- för bara CPU så kan jag informera dig om att dom kostar 1200:- nya!

Permalänk
Medlem
Skrivet av OskarB98:

Antar att du menar för både kylare och CPU, för om du vill ha 1800:- för bara CPU så kan jag informera dig om att dom kostar 1200:- nya!

Aa jag menade 1800kr för både cpu och kylaren. Aldrig att du hittar samma cpu för 400kr!

Permalänk
Medlem
Skrivet av hassin:

?

En ny kostar 1200kr...

Permalänk
Medlem
Skrivet av hassin:

Aa jag menade 1800kr för både cpu och kylaren. Aldrig att du hittar samma cpu för 400kr!

400kr för en två generationer gammal mid-range CPU som kostar 1200kr är mer än rimligt!