Gamingmöss (Logitech, Endgame Gear), Google Nest Mini & Trådlös laddare (Samsung)

Permalänk

Gamingmöss (Logitech, Endgame Gear), Google Nest Mini & Trådlös laddare (Samsung)

Tjena tjena,

Dags att sälja av två möss, en från Logitech och en från Endgame Gear, som bara ligger och dammar då jag hittat min endgame! Även en Google Nest Mini Gen2 som aldrig kommit tiłl användning.

Möss:

• Logitech G Pro X Superlight (Svart) Bud från 350 + frakt - Musen är i fint skick utan tecken på slitage. Originalkartong & tillbehör medföljer. Sitter nyinstallerade Obsidian Mouse Skates från X-Raypad på musen, i princip oanvända. Skickar med ett par extra i lådan.

• Endgame Gear XM2WE (Svart) Bud från 300 + frakt - Musen är i nyskick, i princip oanvänd. Originalkartong & tillbehör medföljer. Grym mus men passade inte riktigt min greppstil!

Övrigt:

• Google Nest Mini Gen2 (Ljusgrå/Vit) 150kr + frakt - Endast uppackad och inkopplad när jag fick den i present, men sedan nerpackad igen och aldrig använd. Originalkartong & tillbehör medföljer.

• Trådlös snabbladdare från Samsung (Svart) 100kr+ frakt - Nyskick, endast legat i ett skåp och inte använts. Finns ingen låda. Bild: https://m.media-amazon.com/images/I/71yfh+SywBL.jpg

Säljes till högstbjudande, men förbehåller mig rätten att sälja till vem jag vill. Produkterna skickas enbart och betalning sker via Swish!

Mvh
Simon B

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Hur gammal är logitech-musen och hur frekvent har den använts?

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 500 kr Logitech G Pro X Superlight & Nest mini +frafkt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

Fractal Define 7 | Seasonic Prime Titanium 850W | ROG STRIX B550-E GAMING | AMD Ryzen 7 5800X3D | Thermalright TRUE copper w. 2x Noctua NF-A12x25 | 32GB TridentZ RGB 3600C16 | Asus GeForce RTX 4090 TUF Gaming OC | Samsung 980 Pro 1Tb | Samsung 970 EVO 1Tb | 2x Samsung 850 EVO 1Tb @ RAID1 | Samsung 870QVO 4Tb | Acer Predator X34

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 150 kr Tar gärna Google Nest + frakt
Permalänk

@Zelian Något år, men har till största del legat i sin låda då jag haft andra möss i rotation istället. Varit ett pålitligt fall-back-alternativ. Hade en sedan tidigare som jag använde frekvent men som började bli dålig efter mååååånga år, så jag köpt den här mest inför att den äldre skulle ge upp. Men hittade Maya X som jag blev så extremt nöjd med att jag slutat rotera möss ut och in! Även nya eftermarknadsskates som nyligen blev installerade, samt ett par extra av dem som medföljer.

@shugge Noterat, ledande bud. Ger det 1-2 dagar, sen är dem dina om ingen bjuder över!

Permalänk
Nytt bud: 700 kr + frakt för allt
Permalänk

@Andyghandi Taget, se PM! 🙂

Permalänk

Annonsen är avslutad