Hur säljer jag bäst mina Nintendoprylar?

Permalänk
Medlem

Hur säljer jag bäst mina Nintendoprylar?

Hej!
Jag har med lite sorg i hjärtat tänkt sälja av lite Nintendokonsoll + tillbehör + spel och tänkte höra om någon är kunnig och ge tips och råd.

Som den Zelda-fan jag är så är det mest de spelen.

Tänkte lägga ut på tradera men ska det vara allt i en annons? Spel i en, konsoll i en annan osv.

Detta är del 1 av X, men de jag har tänkt nu först är 3DS, Wii U och Game Boy Advanced.
Info om allting kommer här nedan.

____
3DS; konsoll + laddare + spel + styluspenna och minneskort 2gb.

Konsollen är i bra skick och ingen stickdrift, knapparna svarar utan problem.

______

Wii U ; konsoll + alla laddare + stylus + tillbehör + spel

Bra skick allting, ingen större fan av Mario Maker så pennan på lilla tv'n är väldigt lite använd

Knapparna svarar utan problem och medföljer sensor bar med wiimotePLUS och nunchuck
Super Mario -amiibo originalförpackning och oöppnad

________

Game Boy Advance; konsoll + spel + game cube linkkabel

Spelet är Zelda A Link To The Past och Four Swords

Den går på batterier.

Bra skick, det är ingen backlight i displayen så pannlampa kan medöljas eller var bara nära ljuskälla.

_____

Det var det just nu, sen kommer nes, snes och gamecube.
Hoppas ni orkade läsa och kan komma med lite tips

Trevlig helg!
/Zige

§ 3.1 Trådrubriker ska tydligt visa vad tråden handlar om. - MOD
Permalänk
Medlem

Sök runt och försök ta reda på vad de enskillda delarna är värda, det finns gott om nintendoresurser.
De eftertraktade sakerna säljer du separat och de som inte är värda så mycket gör du ett paket av, eller skickar med konsollen

Ett "kit" med allt kanske är bättre för någon som vill återskapa sina barndomsdrömmar.
Men chansen är större att du hittar någon samlare som letar efter en specifik del.

Permalänk
Medlem

Wow. Vilken härlig samling. Förstår att det måste kännas tufft att sälja.