Vart kan man köpa antistat armband och mattor?

Permalänk
Medlem

Vart kan man köpa antistat armband och mattor?

Ska bygga en "dator" labb sal som projekt i It-samordning kursen och jag undrar vart man kan köpa antistat mattor och armband? Armband vet jag att man kan köpa på komplett.se men mattor?

Visa signatur

| AMD R9 3900X | Asus ROG Strix X570-F Gaming | Palit Jetstream 2070 Super | 16GB DDR4 | Noctua NH-D15 |

Permalänk
Medlem
Permalänk
Permalänk
Medlem

Tackar... letade också på elfa men hittade inget! Iof så sökte jag på antistat men hitta två armband men inga mattor.

Visa signatur

| AMD R9 3900X | Asus ROG Strix X570-F Gaming | Palit Jetstream 2070 Super | 16GB DDR4 | Noctua NH-D15 |

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Asus TUF GAMING X570-PLUS, Ryzen 7 5800X, CM Hyper 212, Cruzial Ballistic DDR4 3200 C16 2x16GB, RTX 3070 Ventus, Corsair RM750X v2, Fractal Define R4, ASUS ROG PG279Q G-Sync

Permalänk
Medlem

Vet inte vars man kan köpa antistat, men armband kan man köpa på Guldfynd, och mattor finns på OBS:

Visa signatur

Ryzen 7 7700
Gigabyte B650 Eagle ax
2x16 GB RAM
Sapphire Radeon RX 7800 XT PULSE

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ykalon
Vet inte vars man kan köpa antistat, men armband kan man köpa på Guldfynd, och mattor finns på OBS:

extremt kul

Visa signatur

"Alla barn hade stabila datorer förutom Lidia för hon hade chipset från nvidia"

Permalänk
Medlem

Off topic:

Ykalon - www.skrivihop.nu

Men jag kan inte låta dej klaga när du inte själv gör rätt.

Du använder till exempel talspråk i skrift... "Vars". Sen brukar man inte kombinera "," och "och" eller "," och "men" som du har gjort: "...antistat, men armband kan man köpa på Guldfynd, och mattor...". Du avslutar även din mening med ":" där borde det nog vara "." istället.

Jag känner på mej att jag kommer bli sågad för detta onödiga inlägg.

On topic:

http://www.biltema.se/products/product.asp?iSecId=1057&iItemI... Detta armbandet köpte jag för ett tag sen. Jag tycker inte att det fungerar bra alls, knappen som sladden sitter med sitter dåligt, spännet för bandet går upp väldigt lätt och jag tycker även sladden är lite för stel.

Visa signatur

Small minds discuss people, bigger minds discuss events & great minds discuss ideas!
På den första dagen skapade Gud Datorn, på den andra skapade Bill Gates CAL-licensen
Inga elaka länkar. /Aphex

Permalänk
Medlem

Hehe, vad är det för fel på ståltråd och element ?

Visa signatur

War is Peace.
Freedom is Slavery.