val av Hemmabio paket....

Permalänk
Medlem

val av Hemmabio paket....

Tjaba...

Ska ut o skaffa ett hemmabio paket, men vet inte riktig vilken jag ska välja på, så kanske passar på och fråga er innan man köper det. (så man inte ångra sig efteråt)

Krav 1. minst 2 Optiskt ingång
Krav 2, med dvd-spelare
krav 3, ej över 6000kr

hmm.... kanske ni kan rekomendera en widescreen tv också

Krav 1. 32"
krav 2, Widescreen och helst flatscreen
krav 3, mer än 2 scart ingång
krav 4, 100hz
krav 5, ej över 9000kr

Permalänk
Permalänk
Medlem

Jag har Logitech Z-680. Kostade 4000 :- och är löjligt prisvärt. Det paketet har inte fått annat än lovord. Rekommenderar!!!

Det paketet har inte dvd, men det kande du köpa till löst.

Visa signatur

Abe:
I used to be with it, but then they changed what "it" was. Now, what I'm with isn't it, and what's "it" seems weird and scary to me.

Permalänk
Medlem

och antal scart kontakter? köp en splitter? eller förstör den lite bild kvalite tro? aja lycka till

Visa signatur

"Jesus got away easy.....one day on the cross, a weekend in hell and all the hallelujahias for eternity"

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Antec P180 | Intel i7 2600K | Asus P8P67 DELUXE | 2x4096 Vengeance DDR3 1600MHz 8GB CL8 | ATI 4850 | 2x Intel® X25-M SSD 80GB |

Permalänk
Medlem

nåja, köpte en 32" 100Hz panasonic TX-32PK25F iaf,.. nu är det ljud systemet kvar...

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av HoFFa
Jag har Logitech Z-680. Kostade 4000 :- och är löjligt prisvärt. Det paketet har inte fått annat än lovord. Rekommenderar!!!

Det paketet har inte dvd, men det kande du köpa till löst.

Det är ett bra paket men till hemabio är det för klent enligt mig (och det är nog bland det fetare du hittar under 6k) en hemmabio skall inte höras den skall kännas!

Visa signatur

I7 4770K, MSI Z87-GD65, Gainward GTX770 SLI, 32 Gb Kingston CL11 2400Mhz XMP Beast , Corsair 750D, 2x Seagate Barracuda 3TB Raid 1, Sandisk Extreeme II 240 GB, be quiet! Dark Power Pro10 850W, Logitech G510+G400+G930+Z680

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tai Mai Shu
Det är ett bra paket men till hemabio är det för klent enligt mig (och det är nog bland det fetare du hittar under 6k) en hemmabio skall inte höras den skall kännas!

Om killen är beredd att köpa ett allt-i-ett-paket så är han nog inte så kräsen.

Visa signatur

Abe:
I used to be with it, but then they changed what "it" was. Now, what I'm with isn't it, and what's "it" seems weird and scary to me.

Permalänk
Medlem

Lugnt grabbar har redan hittat ett system,.. JVC 7k kr... bra ljud faktiskt, testade den idag.