Kombination DVD-brännare/MP3-spelare/Digitalkamera

Permalänk
Medlem

Kombination DVD-brännare/MP3-spelare/Digitalkamera

Tänkte köpa lite grejer nu i samband med att jag fyller år, det jag funderar över är dessa saker:
MP3-spelare:
Vill ha en som är liten! måste få plats i t.ex. en ficka.
Ska ha minst 5gb lagringsutrymme.
Pris: max 3k

Digitalkamera:
En med minst 3MP, helst ingen jätteautomatisk kamera där man inte får göra nått själv.
Pris: mellan 2k och 3,5k

DVD-brännare:
Går det att kopiera skivor direkt eller måste man böka sig runt en massa hinder?
Ifall det nu går så ska den kosta ~2k

Vad rekommenderar ni? Ska jag satsa på att köpa allt eller bara 2 grejor? Digitalkameran är nog viktigast.
Det jag helst vill ha är tips om bra grejor inom varje "ämne".

Pengar är inget större problem, men vill inte gärna lägga ut jättemycket, säg 6k totalt.

Visa signatur

På internet kommunicerar vi mestadels med text. Så om du skriver, och stavar som en idiot, så kommer du troligtvis att bli betraktad som en sådan.
Förmågan att kunna ändra åsikt skiljer den vise från den envise.

Permalänk
Medlem

Ska även köpa ett par hörlurar, även det vore kul att få tips om Pris runt 2-3 hundringar.

Visa signatur

På internet kommunicerar vi mestadels med text. Så om du skriver, och stavar som en idiot, så kommer du troligtvis att bli betraktad som en sådan.
Förmågan att kunna ändra åsikt skiljer den vise från den envise.

Permalänk
Medlem

Kamera: Canon A70. Massor av manuella inställningar och bra bildkvalitet. Pris ~3500

Permalänk
Medlem

du lär inte hitta en mp3 spelare med minst 5gb som är liten för 3000:-... (kanske begagnad..) letar själv efter just en sån... men ipod o philips o creatives e lite dyrare än så :I

Visa signatur

"Jesus got away easy.....one day on the cross, a weekend in hell and all the hallelujahias for eternity"

Permalänk
Medlem
Visa signatur

På internet kommunicerar vi mestadels med text. Så om du skriver, och stavar som en idiot, så kommer du troligtvis att bli betraktad som en sådan.
Förmågan att kunna ändra åsikt skiljer den vise från den envise.