Mailade till Logitech angående "mouse skates"

Permalänk

Mailade till Logitech angående "mouse skates"

Jag fick nys om att man kunde få gratis "mouse skates" genom en tråd här på Sweclockers.com, om man kontaktade Logitech via e-post. Jag tog det med en nypa salt, men mycket riktigt så anlände 4 st "mouse skates" lite drygt 3 arbetsdagar efter beställning. Är klart imponerad av deras service, är inte alla företag som är så service-inriktade. Om andra ord är det idé att beställa för er som har utslitna "mouse skates" och har en mus av märket Logitech.

Visa signatur

***
**
*

Permalänk
Hedersmedlem

Köparens guide brukar kunna ta hand om beställningsrelaterade frågor.

Tråd flyttad!

Permalänk

Vad var det för adress dit?

Visa signatur

Workstation: Intel Core i5-10400 | Gigabyte B460M DS3H | 16GB DDR4 | Geforce GTX1660 SUPER 6GB |
Server: Dell R730xd | Intel Xeon E5-2640 | 64GB DDR3 ECC RAM | Dell VMware vSphere ESXi 6.5
NAS: Synology 212J 2x4TB, Synology 218play 2x4TB | MSMCP CCNA1

Permalänk

Jag har också fått. Jag behöver dom inte, men det är kul att få saker gratis

Delarium., kolla i gratissakertråden i Livet - Skola - Arbete, där finns adressen

Visa signatur

Sverker G. Johansson

Permalänk

Bara att skicka ett vanligt mail till supportavdelningen, där du skriver att du har en mus från dem och att dess "mouse skates" är utslitna. *done* Sedan skickar de en uppsättning och en produktkatalog som man ändå inte vill ha;)

Visa signatur

***
**
*

Permalänk

Beställde också för ett par veckor sen. Fick 6 stycken

Permalänk
Medlem

Grotesk, hur lyckades du få 6st? Fick bara en uppsättning, sitter på min MS explorer... funkar klockrent.

Visa signatur

"Smoke it damnit! Puff Puff! Go go go!"
"He is the mungo to my snake. Or is it the snake to my mongu? Anyway, it is bad."

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av LoGiken
Grotesk, hur lyckades du få 6st? Fick bara en uppsättning, sitter på min MS explorer... funkar klockrent.

Du kryssade i produkten "MS Explorer", den använder bara 4 st och därför fick du bara 4 st.
Jag däremot kryssade i Logitech Dual Optical, fick 5 st.

Suverän service! Verkligen toppklass.

Permalänk
Medlem

Fick mina i måndags , har skickat efte 3 st uppsättning pads till
Edit: fick ett mail att de kommer skicka dem får dem nästa vecka

Visa signatur

-._.-

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ThomasT
Du kryssade i produkten "MS Explorer", den använder bara 4 st och därför fick du bara 4 st.
Jag däremot kryssade i Logitech Dual Optical, fick 5 st.

Suverän service! Verkligen toppklass.

Menar du att man kan få skates till MS möss också från Logitech, eller har jag fattat helt fel? Skulle vara kul med några i reserv, trotts att jag inga behöver...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Baalzamon
Menar du att man kan få skates till MS möss också från Logitech, eller har jag fattat helt fel? Skulle vara kul med några i reserv, trotts att jag inga behöver...

Oj jag är visst lite snurrig... Nej det går inte att beställa till MS-möss, du måste fylla i serienummer på musen så de kan se om det är en logi.mus eller inte.

Permalänk

vart beställer man dessa skatepads ? mina börjar bli slita på min mx500

Visa signatur

|***<SÖDER BRÖDER GLÖDER>*| http://www.bajenfans.se|*<SÖDER BRÖDER GLÖDER> *** |
|* Cornelis Vreeswijk den största svenska trubaduren genom tiderna http://www.cornelis.nu |

Permalänk
Permalänk
Medlem

kasst att man har ne MS då

Visa signatur

Stolt Piratpartist!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av reVer
kasst att man har ne MS då

mjo jag använder också MS! Men som tur var har jag 3st logitech som ligger och skräpar, bara plocka deras serialnr och beställa! Kolla om du har nån gammal mus hemma eller kolla i skolan om det finns där!

Visa signatur

"- Du, kan jag ringa upp dig senare. Det är någon idiot i toabåset bredvid
som sitter och svarar på allt jag säger till dig."

Permalänk

Jag fick 5