Permalänk
Medlem

Hörlurar!

Köpte idag ett par hörlurar, Philips HP890. Måste bara säga att dom verkligen är fantastiska! Ganska billiga ochså, 599:-. Dessa är verkligen att rekommendera. De är sköna som tusan! Dessutom får man både med ett ställ och en adapter för tex förstärkare.

Permalänk
Medlem

Dem e lite för stora för min smak, jag har hellre på mig ett par lite mer mindre, även fast muffarna e rätt sköna

Permalänk
Medlem

Jo dom e ganska stora men det tycker jag bara är skönt Jo muffar i sammet är hyfsat sköna

Permalänk
Medlem

Njut av dom medans dom varar. Ypperligt ljud, men svag konstruktion.

Visa signatur

EOS 5D • EOS-1D Mark IV • 16-35/2.8L • 70-200/2.8L IS II • 35/1.4L • 200/2L IS • 400/2.8L IS

Permalänk
Medlem

Har också hört folk som har problem med att dem går sönder.
Mina har dock hållt ett tag nu, men är väldigt försiktig, aldrig tappat dem etc,
så ta det lugnt med dem.
Riktigt skönt ljud i dem iaf.

Permalänk
Medlem

Aj boo... Jag är dock väldigt försiktig jag med.. Hänger upp dom i det vackra stället

Permalänk
Medlem

Jag hängde också alltid upp mina i det fina lilla stället man fick med. Men den klarade inte att jag tog av och på den så pass många gånger som jag gjorde. Svag konstruktion helt enkelt. Ska byta mina och få ett par nya. Älskar annars lurarna, och att dom går sönder kan jag förlåta Philips för.

Visa signatur

EOS 5D • EOS-1D Mark IV • 16-35/2.8L • 70-200/2.8L IS II • 35/1.4L • 200/2L IS • 400/2.8L IS