Permalänk
Medlem

monster speldata

hej hej alla!!! hmm nu e det så att jag ska köpa ny data och det ska en bra spel dator med monitor o allt....har tänkt mig 20000 kr att lägga så hade ni kunnat tipsa mig om vilka delar jag ska köpa o så....E inte så instat i datorer hmm men vet att dem säljer bra saker på www.datorbutiken.se ?? vore tacksam för hjälp

Visa signatur

i´am the creator of jet.....

Permalänk
Medlem

Det borde vara en bra utgångspunkt. Om du inte vill ha A64 så välj något annat (blir någon tusenlapp billigare då).

Permalänk
Medlem

DATOR inte Data.

Visa signatur

Ryzen 7 7700
Gigabyte B650 Eagle ax
2x16 GB RAM
Sapphire Radeon RX 7800 XT PULSE

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ykalon
DATOR inte Data.

Och så förklarar man skillnaden så är det enklare att komma ihåg nästa gång.

Permalänk
Medlem

Re: monster speldata

Nej, naj, na,köp inte av datorbutiken, köp den som riksdata gör reklam för i pc för alla nummer 8. sidan 6, Och sen tar du pengarna som blir över och sätter in annat godis i datorn -din

Citat:

Ursprungligen inskrivet av skaning
hej hej alla!!! hmm nu e det så att jag ska köpa ny data och det ska en bra spel dator med monitor o allt....har tänkt mig 20000 kr att lägga så hade ni kunnat tipsa mig om vilka delar jag ska köpa o så....E inte så instat i datorer hmm men vet att dem säljer bra saker på www.datorbutiken.se ?? vore tacksam för hjälp

Permalänk
Medlem

Re: Re: monster speldata

Citat:

Ursprungligen inskrivet av reg edit
Nej, naj, na,köp inte av datorbutiken, köp den som riksdata gör reklam för i pc för alla nummer 8. sidan 6, Och sen tar du pengarna som blir över och sätter in annat godis i datorn -din

ok den va jävligt grym men han vill bygga den själv. så tips på bra delar välkomnas varmt.

Permalänk
Medlem

Re: Re: Re: monster speldata

Hoppas du hjälper honom då.!?

Klipp hans eget
Citat
E inte så instat i datorer hmm men vet att dem säljer bra saker
slut citat

Citat:

Ursprungligen inskrivet av dozix
ok den va jävligt grym men han vill bygga den själv. så tips på bra delar välkomnas varmt.

Permalänk
Medlem

ThomasT's förslag ser finfint ut..

Reg edit, tja man kan ju välja montering av datorn från datorbutiken annars