Permalänk
Inaktiv

Radialfläktar

Någon som vet vars man kan få tag på radialfläktar bortsett från whynoi.se ? dom var så j**la dyra dära.. med frakt blev det 476:- för två radialfläktar.. och det är inte direkt vad jag är beredd att betala ingen som vet vars dom finns billigare?

Permalänk
Medlem
Permalänk
Inaktiv

ok, ska kolla upp det.. tackar

Permalänk
Medlem

offtopic
Tror ni att man kan gå ner till Elfa i Malmö och köpa enstaka komponenter så att man slipper frakt?

Visa signatur

|EP-8RDA3| XP2500 @ 200*11 |minnen OCZ 2* 256 |SLK 900 |Power Color & vga silencer| HDD's 2*120gb + 80gb + 250gb + 200gb |Original volt
Gamla
(8kha+|Amd 1800+ @ 1680 mhz| GF3-ti 200 @ 233 533)Nu i min mors ägo

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Camel.
offtopic
Tror ni att man kan gå ner till Elfa i Malmö och köpa enstaka komponenter så att man slipper frakt?

I Stockholm kan du gå till Elfa och hämta ut dina saker. Man beställer ett par timmar innan och säger att man kommer och plockar ut dem själv så ordnar det sig.

Permalänk
Medlem

Jag kollade bara upp att saken fanns där först (lagerstatus) och sedan gick jag in på Elfa i malmö och gav dom en utskrift på min kundvagn och det gick väldigt smärtfritt.

Visa signatur

WS/Server: GA-P55A-UD3 - Intel Core i5-750 - 24 GB DDR3 - Samsung 850 PRO 256 GB - 35 TB SAS HDD - ATi 3D-Rage II+ - ESI Juli@ - Fractal Design Define R2
Laptop: MacBook Pro 13" late 2011, 2.4 GHz, 8 GB, 256 GB SSD

Permalänk
Medlem

Beställ grejerna från Elfa och och när du är vid "kassan" så väljer du leverans sätt, hämtning och sedan stad (malmö då), sen är det bara att sticka ner till din Elfa butik med bestälningsnumret och hämta dina grejer (och du får lite rabbat också när man beställer via nätet).

Permalänk
Avstängd

dom var ju inte så billiga på elfa heller. inte dom jag hitta iaf :/

Permalänk
Medlem

Du kan ju bygga en radialfläkt av en vanlig fläkt, om du vill...lite omständigt kanske men...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Camel.
offtopic
Tror ni att man kan gå ner till Elfa i Malmö och köpa enstaka komponenter så att man slipper frakt?

Jag handlade mina dioder och resistorer på elfa vid jägersro över disk.
Eller du hade kanske tänkt att handla på nätet och sedan hämta ut det där?

Visa signatur

tomt