Permalänk
Medlem

Ssx 3 Ps2

Någon som spelat det ?
Jag har funderat på att köpa det, men vill veta om det är roligt.

Permalänk
Medlem

Ja, det är roligt.
Min polare köpte det för några dar sedan och vi sitter fast ännu
Singel uppdragen är det som är roligast, stort och svårt som fan.
Men 1vs1 och spela mot andra på nätet går inte av för hackor det heller.

Permalänk

Jag har bara spelat det på xbox och det var riktigt tråkigt. Gick inte göra något roligt alls, Amped 2 är bra mycket roligare, men det kanske inte finns till PS2.

Permalänk

Jag gav SSX3 te min syrra i julklapp satt o lirade de lite o de va riktigt kul fö fan köp de du kommer inte att bli besviken "typ" ifall jag va du skulle jag satsa på nått annat en ett ps2spel

Permalänk

Amped 2 bättre? jag har ssx3 och amped 2 på xbox och lirat båda två ganska mycket. Amped 1 är ett riktigt skitspel, amped 2 har några förbättringar men har en så enormt lång väg att gå innan det kan bli nåning. Coolcoarders 2 är fortfarande bättre än Amped. SSX3 är så enormt mycket bättre på alla sätt.

Permalänk
Medlem

Då blir dte kanske att köpa det imorn då

Permalänk
Medlem

Jag tyckte att det sög ganska rejält faktiskt.

Visa signatur

"Don't worry about the world coming to an end today. It's already tomorrow in Australia." - Charles M Schultz

Permalänk
Medlem

Min bror fick det i julklapp, rätt kul.
Han har SSX tricky sedan tidigare och det äger ju

SSX3 är snyggare än Tricky, och har "verkligare" banor.
Har du inte Tricky sen tidigare kan du ju börja med att köpa det, kostar typ 200spänn.

Visa signatur

Data

Permalänk
Medlem

har spelat ssx3 på Gamecube dock fast e satans kul har själv ssx tricky.

Visa signatur

Acer Swift 1 Intel Celeron N4100 8GB Ram Intel HD 600 256GB SSD Asus VP278H
MSi CR720 Intel i3 370M 2,4Ghz 8GB ram GMA HD 500GB

Permalänk
Medlem

Jag har vanliga ssx på ps2 och det tycker jag är ganska roligt. Går att köpa på siba/onoff för 99kr

Visa signatur

003

Permalänk
Medlem

SSX 3 är galet kul! Bästa spelet någonsin

Visa signatur

Bärbar MacBook Pro 15" Mid '14 l
Mobil Iphone 8 l

Permalänk

Top 10 spel jag spelat, helt klart. Underbart spel trots att jag inte gillar sportspel i allmänhet, lätt värt köp!

Permalänk
Medlem

Snacka om att gräva upp ett gammalt lik. 8 år gammal tråd??

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R4 PSU: Corsair RM750x 750W 80+ Guld Moderkort: ASUS ROG Strix Z390-F GAMING CPU: Intel Core i9-9900K Kylare: Noctua NH-D15 Minne: Corsair Vengeance LPX DDR4 3200MHz 32GB Systemdisk: Corsair Force Series MP600 1TB M.2 SSD GPU: ASUS GeForce RTX 2080 Ti ROG Strix OC

Permalänk
Hedersmedlem

Den faller nog snart i glömska igen