Permalänk
Avstängd

Okej .................. nu blir jag RIKTIGT arg ........ jag byggde ambulansen med 66lbs vikter runt om och med den nya v8an .. men när jag ska göra det 5te uppdraget så hoppar spelet ur .. VARFÖR?

:'(

Visa signatur

Lugna er ...

Permalänk
Medlem

Det är buggigt som fan

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av negr0
Okej .................. nu blir jag RIKTIGT arg ........ jag byggde ambulansen med 66lbs vikter runt om och med den nya v8an .. men när jag ska göra det 5te uppdraget så hoppar spelet ur .. VARFÖR?

:'(

Läs i tråden så hittar du svaret!

Permalänk
Avstängd

på första uppdraget händer inget när jag trycker tab när jag testar den.. står att bilen inte funkar när jag kommer till dag 7.. vafan ska jag göra? har gjort precis allt

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rambo
på första uppdraget händer inget när jag trycker tab när jag testar den.. står att bilen inte funkar när jag kommer till dag 7.. vafan ska jag göra? har gjort precis allt

Detta står även det tidigare i tråden. Ta bort rutorna.

Visa signatur

P4 2.8GHz @ 3.5GHz C1 | 512MB Corsair XMS3500 DDR | Abit IT7 Max2 V.2 | Hightech Radeon 9700 Pro @ 415/362 | Dual 19" TFT | 0.8TB S-ATA-converted 8MB cache | Addtronics 7896A | 600W PSU [2*300W] | Eheim 1048 | Maze 3 | AC Twinplex | DD Heatercore | 3dmark 03 - ~6000p and climbing | 3dmark 2001 SE - ~20000p and climbing

Permalänk
Medlem

Invictus ska tydligen ha en patch färdig, Activision ska bara släppa den.
Är fast på uppdrag 6 bilen faller igenom marken hela tiden lagom kul.

Visa signatur

[Nf7-s v2][Xp1700+ Tbred-B Jiuhb 2086@1.72vcore][Volcano 9@2500rpm][512mb twinmos pc2700][Abit siluro G4 ti4200 64mb][Ibm 120gxp 120gb, 2x80gb]ICQ:39526420 MSN/mail:per.bjore@telia.com I intend to live forever or die in the attempt. Kör Civic -92 sohc VTEC

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av KNAS
Detta står även det tidigare i tråden. Ta bort rutorna.

tack

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Monster Garage suger balle för det buggar järnet

Visa signatur

DaRNe

Permalänk
Hedersmedlem

[tråd rensad]

Ett otrevligt eller warez-relaterat inlägg till och den här tråden åker till himlen.

Permalänk

Hmmm....

Måste jag lasta på mer vikter på vikstängerna i ambulansen i uppdrag 4?
Allt är grönt men den säger inte att det är klart....

Visa signatur

Veteran i självutnämd exil..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ninjakossan
Hmmm....

Måste jag lasta på mer vikter på vikstängerna i ambulansen i uppdrag 4?
Allt är grönt men den säger inte att det är klart....

12 av de största eller 14 av de näst största.

Visa signatur

[ GA-P67A-UD4, i7 2600K @ 4.5GHz, Noctua NH-D14, 16GB XMS3, HD6970 2GB, 2x F120 120GB ]

Permalänk
Avstängd

på 3:e bilen, amfibiebilen så står det att allt är klart och jag är redo att köra.. men när jag ska aktivera vattenmotorn så händer inget!!! motorn står helt still så man kan inte köra i vattnet.. vafan är fel?

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rambo
på 3:e bilen, amfibiebilen så står det att allt är klart och jag är redo att köra.. men när jag ska aktivera vattenmotorn så händer inget!!! motorn står helt still så man kan inte köra i vattnet.. vafan är fel?

Piltangenterna

Visa signatur

[ GA-P67A-UD4, i7 2600K @ 4.5GHz, Noctua NH-D14, 16GB XMS3, HD6970 2GB, 2x F120 120GB ]

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av leather
Piltangenterna

det funka

på ambulansen. vilka vikter ska man ha för att det ska bli klart? har grönt på allt men den säger att den inte är klar.

Visa signatur
Permalänk
Avstängd

Samma sak här alltså, men jag har fått det att funka .. Har samma bugg som de flesta har haft här .. att spelet dör efter videon till 5te uppdraget..

Tänkte fråga om någon kunde skicka en save på level 5 till jacahl@ktg.se ? skulle uppskattas otroligt!

Visa signatur

Lugna er ...

Permalänk
Medlem

Bygg den modellen som inte har utskjutande ramp. Köp den nya motorn (den röda), samt häng på 14 st av de näst största vikterna (66lbs?).

Visa signatur

[ GA-P67A-UD4, i7 2600K @ 4.5GHz, Noctua NH-D14, 16GB XMS3, HD6970 2GB, 2x F120 120GB ]

Permalänk
Medlem

Någon som har fixat banan med gräsklipparbilen? Får man sälja något för att få mer pengar att köpa för eller klarar man inte banan om man säljer något? Vad får man sälja om man får sälja något?

Permalänk
Avstängd

Kan man sälja alla sätena på limousinen?? Behöver man köpa bicyclegear osv osv ? dom driver väl lampan va? !!!

Visa signatur

Lugna er ...

Permalänk

Finns det bilder på spelet? Inte ens tillverkaren har lagt ut bilder på spelet Har de släppt spelet ännu? Har ni fått tag på en beta verition eller?

Visa signatur

Overloaded

Permalänk
Avstängd

mitt hänger sig när man ska svetsa

Visa signatur

Mja...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Calle_p40
Finns det bilder på spelet? Inte ens tillverkaren har lagt ut bilder på spelet Har de släppt spelet ännu? Har ni fått tag på en beta verition eller?

Här är den "officiella" hemsidan:

http://www.activisionvalue.com/titles/MonsterGarage/overview....

Det tog ett tag att hitta den....

Visa signatur

[Work] P4 2,53@2,85 19x150fsb 1.52V - P4P800 Deluxe - 2x256MB DDR400 - 80+200GB - Geforce MX440 - Compucase CI69U6 - Papst 120
[Game] XP2400+@2000 15x133fsb 1.6V - A7N8X - 2x256MB PC2100 - 40+100GB - Radeon 9500pro - Compucase CI6A21 - Papst 120
[Webserver] P3 500@620 5x124fsb 2.05V - BX6R2.0 - 2x128MB PC133 - 40+200GB - Rage Pro Xpert Tvout - YeonYang Rackcase

Permalänk
Medlem

Alltså jag fattar inte hur man ska göra för att få bilen klar på sjätte uppdraget, Gräsklipparen. Jag har mest kört på treans konstruktion men inte fått bilen färdig. Hur ska man göra?

Visa signatur

oo=II=oo

"Kom arbetslust och träng dig på, här skall du motstånd finna"

Permalänk
Medlem

Jag blir så jävla arg, spelet buggar ur efter 4:an. Det hjälper inte att ha 14 66lbs vikter heller :/

Nån som kan skicka en save till back_andreas@hotmail.com

Visa signatur
Permalänk
Medlem

ja ja måste också ha save filen till 5an blir tokig
men om nån har lust så får ni skicka till ytte@home.se

Visa signatur

"Det är inte lätt när det är svårt"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av back
Jag blir så jävla arg, spelet buggar ur efter 4:an. Det hjälper inte att ha 14 66lbs vikter heller :/

Nån som kan skicka en save till back_andreas@hotmail.com

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ytte
ja ja måste också ha save filen till 5an blir tokig
men om nån har lust så får ni skicka till ytte@home.se

Ni har mail

Permalänk
Medlem

Har just skaffat Monster Garage Men jag har ett litet problem, jag är på första banan, där man bygger om den där grön/turkosa (eller vad det är ) bilen. Jag har gjort klart allting och testat bilen (alltså den knappen längst upp till vänster), och på Job Discription är alla dom där sakerna man skulle fixa ikryssade. Jag har fixat allt, den där rollercage, allt sånt där (tror jag iallafall) men jag fattar inte hur man "avslutar arbetet". Jag har testat att skippa tiden ända fram till sista dagen (7) men då står det typ "Uh-No" och att bilen inte funkar som den ska. Hur gör man?

Tacksam för svar

Visa signatur

[Stationär] Intel Core 2 Duo E6600 | 2x1024Mb RAM | 8800GTS 640MB | 1230GB HDD | Samsung 206BW @ 1650x1080 | Windows XP x64 - Ubuntu 7.10
[Bärbar 1] Intel Core Duo T2300 | 2GB RAM | ATI X1400 | 80GB HDD | 15.4"-widescreenskärm @ 1280x800
[Bärbar 2] AMD Sempron 3300+ | 1024MB RAM | ATI X200 | 60GB HDD | 15.4"-widescreenskärm @ 1280x800

Permalänk
Medlem

Ta bort alla rutor!

Visa signatur

oo=II=oo

"Kom arbetslust och träng dig på, här skall du motstånd finna"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jaws
Ta bort alla rutor!

Har du klarat bana 6, gräsklipparen än? Fasen, jag blir tokig av att inte klara den

Permalänk
Medlem

Bana 6 nu, fan pengarna räcker ju inte på modell 2. Vad kan man ta bort?

Visa signatur
Permalänk
Medlem

jag behöver fan hjälp på limo-brandbilen. Kör på modell 2, men får inte pengarna att räcka till. Kan någon ge mig lite tips på hur jag ska göra för att klara av skiten? För övrigt ett ganska underhållande spel.

Visa signatur

"Say what you mean, Mean what you say"