har gjort slut......med min dator

Permalänk
Avstängd

har gjort slut......med min dator

hej. ändå sen jag köpte xbox så har jag inte äns pilat min dator förutom att surfa och så. varför???? därför att det är roligare att spela på xbox, inga uppdateringar, inga drivrutiner osv. nu undrar jag vad jag ska göra för att bli ihop med min dator igen

Visa signatur

jag gillar glass!!!!!

Permalänk

Halflife2 med moddar... men det lär ta ett tag.

Permalänk
Medlem

Skaffa riktig flickvän

ne men skriver du inte ens skolarbeten på den? eller du jobbar?

Visa signatur

Gaming: Epenis ++
Everything else: MacBook Air M1
Work: MBP M1

Permalänk
Medlem

spela age of empires2 med den, på internet. zone.com eller the allseeing eye . Lovar att det funkar eftersom spelet är så ruskigt bra.

Permalänk

Köp en present till din dator? Köp en ny hårddisk o kanske en ask ram minnen? (*asg*)

Visa signatur

Serru...

Permalänk
Medlem

Efter att min BBanslutning försvann så har jag mer och mer övergått till min Gamecube. Mest för att det är skönt att slänga sig i sängen och lira lite Naruto, Metroid Prime eller windwaker. Och det faktum att Mitt minnekort blev korrupt förlängde livstiden rejält på consollen. Dock har det ju blivit lite postal 2 på sistonde....

Visa signatur

<cidec> anybody here that can translate a swedish sentence for me pls ?
<Zaq> shot
<cidec> må din pung bli överkörd av femhundra siamesiska elefantbögar samtidigt som du får en ananas uppkörd långt upp i rektum

Permalänk
Medlem

Du kan ju alltid ge din dator lite blommor. (Ps. Rosor är uppskattat Ds.) Sen kan du fråga om din dator vill bli ihop med dig igen. Och jag lovar bara du ger den lite av din tid så kommer ni bli ihop.

Ps. Jag är ingen expert på ämnet, så det finns en chans att du blir dumpad igen Ds.

Visa signatur

must!

Permalänk
Avstängd

jag har ju en flickvän för fan, sen 1,5 år tillbax

PS: splinter cell 2, som jag lånade av polarn, daaaaamn vilket jävla coolt spel

Visa signatur

jag gillar glass!!!!!

Permalänk
Medlem

haha helt underbar tråd
själv tror ja att ja ska sätta mig lite framför mario64

för övrigt... hoppas d går bra med din dator *best wishes*

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hocce
Du kan ju alltid ge din dator lite blommor. (Ps. Rosor är uppskattat Ds.) Sen kan du fråga om din dator vill bli ihop med dig igen. Och jag lovar bara du ger den lite av din tid så kommer ni bli ihop.

Ps. Jag är ingen expert på ämnet, så det finns en chans att du blir dumpad igen Ds.

(det här är sant) min började och gnälla i fredags den hoppade ut till windows i spel och hade sig, då satte jag in lite blått fint neonljus i fronten den blev genast piggare! datorer har också kännslor som kan såras

Permalänk

Jag blir fan mörkrädd av att läsa detta

Visa signatur

Lancool K56 || Intel i5 750 @ 3810 || Noctua NH-U12P || Asus P7P55D || Corsair 90GB SSD || WD 640GB 7200RPM || Gigabyte GTX 670 OC || Corsair Vengenace 1600MHz 8GB CL9 || Corsair TX 650W

Permalänk

Köp det nya frächa FarCry som kommer snart och dela glödjen av ny teknologi och frihet tillsammans.

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk

Herregud är det för svårt att dra slutsatsen att dator fungerar till vissa saker och konsoller till andra.
Du borde kunna tänka ut saker datorn är bättre till, i annat fall lär du väl märka det förr eller senare.

Visa signatur

"Knowledge amplification. What he learns, we all learn. What he knows, we all benefit from."

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Superswede
Köp en present till din dator? Köp en ny hårddisk o kanske en ask ram minnen? (*asg*)

nela04:inte göra slut med datorn din*NO NO*!datorn ska man alltid vara trogen:D

hmm,är x-boxen så pass beroende framkallande så att man slutar upp med att sitta vid datorn + att man slutar surfa=/?kanske har underskattat x-boxen.

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Medlem

Ni kanske inte är gjorda för varann? Det känns som att det är viktigt att du och din dator får prata ut om vad ni verkligen känner för varandra. Uppenbarligen har du känslor kvar för den, eftersom du inte kan släppa taget helt och hållet. Har ni funderat på att se en terapeut?

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Jag har varit med min dator i 2 år, men jag är inte kär, använder den bara för sexuella behov.

Permalänk
Medlem

låter som du gör sakert på din dator som man ska göra på sin dator.
spel är till för konsoller =P

Visa signatur
Permalänk
Medlem

hade ett liknande problem, det bidrar även att datorn börjar bli lite äldre, men istället för att helt dumpa datorn så chippade jag min xbox och nu har Jag, Xboxen OCH dator ett fint förhållande.
Inte nog med att man kan lagra sina spel på datorn utan även sina filmer m.m som man sedan ftp:ar till xboxen dessutom så får datorn vara med på ett hörn när man spelar online via xbconnect.

Konsoll och PC i fin symbios

Visa signatur

CPU: Ryzen 5 2600X Kylning: Noctua NH-D15 Moderkort: ROG Strix B-450-F GPU: MSI GTX 1070 Armor OC Minne: 32 GB Corsair Vengeance PRO PSU: EVGA Supernova 650 G2 Chassi: Phanteks Eclipse P400S

Permalänk
Avstängd

Seriöst, varför skriver man en sån här tråd? Vissa gillar att lira X-box andra PC... Det är ju lite olika.. Men att göra slut med sin dator, nu börjar det bli lite väl grovt... Get a life, man... Datorn är inte bara till för att spela spel, tycker du det ska du nog hålla dig till din X-låda. Spela inte ihjäl dig bara.

Visa signatur

Registrerad: 2002-11-26
Http://www.norrlandsguld.nu - Om du vill vara dig själv för en stund
Uppför man sig som en idiot så är risken stor att man är en...

Permalänk

Ge den inget Love-Letter bara

Visa signatur

I play you out like a rubics cube

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Untitled
Ni kanske inte är gjorda för varann? Det känns som att det är viktigt att du och din dator får prata ut om vad ni verkligen känner för varandra. Uppenbarligen har du känslor kvar för den, eftersom du inte kan släppa taget helt och hållet. Har ni funderat på att se en terapeut?

hahaha:D

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk

hmm har jag missat nåt men finns splinter cell 2 ute nu eller?

Visa signatur

Phenom II X4 955 BE @ 4.0GHz - Corsair Vengeance 16GB - Gigabyte GA-990FXA-UD3 - Gigabyte HD6850 OC - Intel SSD 120GB - BenQ 24" Full HD - Fractal Design Define r2 Black

Permalänk
Medlem

Jag ger dig det klassika Swec-svaret: Glöm datorn, även om det känns svårt nu så måste du förstå att du måste glömma den förr eller senare. Det är inte värt jobbet att få datorn igen.

Eller om jag är seriös: Skaffa Neverwinter Nights och spela på Persistent Worlds, nästan som MMORPG fast gratis

Visa signatur

I distrust governments because I’ve studied history. Ask Joe this question: who does most of the killing? Who does most of the theft? Even the body-count of the worst criminals and terrorists pales in comparison to the death toll the average government inflicts on its own people. And it is not criminals who tax away 5/12ths of my income. - Eric S Raymond
http://www.css3.se

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bi99uy
Efter att min BBanslutning försvann så har jag mer och mer övergått till min Gamecube. Mest för att det är skönt att slänga sig i sängen och lira lite Naruto, Metroid Prime eller windwaker. Och det faktum att Mitt minnekort blev korrupt förlängde livstiden rejält på consollen. Dock har det ju blivit lite postal 2 på sistonde....

du måste vara helt psykiskt nedbruten! jag ahde iaf blivit deppig som fan...

Permalänk
Medlem

jag sviker aldrig min dator det börjar redan vid kl7 då har jag tid att lysna på musik innan skolan efter skolan går jag och sätter mig och spelar sen efter kl6 går jag in på nätet och surfar sen när man är klar för dan då sätter jag på en film och somnar söt

Visa signatur

Intel Pentium4 2,4 GHZ HT 2GB ram 1TB hd ATI Radeon X850XT

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av robb
jag sviker aldrig min dator det börjar redan vid kl7 då har jag tid att lysna på musik innan skolan efter skolan går jag och sätter mig och spelar sen efter kl6 går jag in på nätet och surfar sen när man är klar för dan då sätter jag på en film och somnar söt

Ahh,så ska man behandla en dator,inte hålla på att svika den och bedra den med nån smutsig liten konsoll:D

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Medlem

jag har splinter cell 2 till xboxen men den lär vara bättre till datorn!

Visa signatur

Gigabyte GA-MA790X-DS4 | AMD Phenom X4 9850 BE @ 3Ghz | Noctua NH-C12P | 4x1024mb PC8500 @ 1066Mhz | ASUS EAH3870X2 @ 876/ 1910Mhz | Seagate 250 GB SATAII x 2 |
Logitech Z-5400 | Crosair 750W ATX | 3DMark: 03: 59068 | 05: 20082 | 06: 15250 | Vantage: 8363

Permalänk
Medlem

Jag tror det var datorn som dumpade dig, det visade sig nog att du inte förstod dig på datorn, därför började den generera massa slumpmässiga fel msg hela tiden, så tyckte du det var lättare att spela på dator #2 (ditt xbox)

Permalänk

Jag var otrogen med mitt PS2 där ett tag. Var FFX och MGS2 som frestade mig. Men nu har jag försonats med min dator igen och börjat levla min Morrowind karaktär i pilskytte

Permalänk
Medlem

För mej var det tvärtom gillade xbox å ps2 men när jag fick en ny dator för ett tagsen så har jag inte rört xboxen eller ps2 nån enda gång!
Varför? Pc spelen passar mej bättre och så kan man få tag i demo etc. så man inte köper en massa skit spel bl.a som jag gjorde till konsollerna.

Visa signatur

| P4 3.0 | 1024 mb 400mhz | 9600xt | 2*120 gb hdd |