Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Xizten
Bygger dem på hårddisk så blir det inte mycket billigare även om du bara har 2 gig.
Sen så känner iaf jag för att lyssna på olika musik lite då och då, jag lyssnar nog på ca 8-7 gig av musik jag har i min iPod.

Lyssnar du på allt regelbundet? fan det tar ju säkert några dygn att lyssna genom allt det där! =]

tror det räcker gott o väl med en 2-3gb för att få ett urval av sina favorit låtar. Resten kan man ju ha på burken och kopiera över därefter.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lakrits
ehh min brorsa har mer än 80 gig musik...Äntligen en som kanske kan slå iPod.
EDIT: Ehhh TYBY... citat: " Lagrar alla typer av filer", det står iaf. på deras sida.

jo det är det jag menar... använder man den till enbart musik blir 40GB för mycket att hålla reda på, annars är det gött med 40GB, det blir 7 DVD filmer

Visa signatur

Varför är aut
omatisk radb
rytning så bra?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av TYBY
jo det är det jag menar... använder man den till enbart musik blir 40GB för mycket att hålla reda på, annars är det gött med 40GB, det blir 7 DVD filmer

Jo precis.
Det är inte bara en mp3 spelare utan en bärbar hårddisk också.

Permalänk
Medlem

Grymt snygg, gillar att displayen är på fjärren och inte på enheten och att jämföra den med iPoden, tja, den här ser betydligt grymmare ut, nått för killar, medans iPoden ser feminin ut bredvid.

PS Viddo, det finns många som har +1TB musik.

Visa signatur

Du som inte behärskar när du skall använda de och dem så finns en mycket enkel lösning. Skriv dom så blir det inte fel.
Första egna datorn -> ZX Spectrum 48k '82.
Linux Mint, Asus B550-F, Ryzen 5600X, LPX 64GB 3600, GT730

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tempel
Grymt snygg, gillar att displayen är på fjärren och inte på enheten och att jämföra den med iPoden, tja, den här ser betydligt grymmare ut, nått för killar, medans iPoden ser feminin ut bredvid.

PS Viddo, det finns många som har +1TB musik.

I wav-format då eller?

Visa signatur

Studerande på Fucking U.

Permalänk
Medlem

Hero, naturligtvis i MP3format, det finns så mycket musik att lyssna på och lyssnar du verkligen hela tiden du är vaken så vill du ha variation.

Visa signatur

Du som inte behärskar när du skall använda de och dem så finns en mycket enkel lösning. Skriv dom så blir det inte fel.
Första egna datorn -> ZX Spectrum 48k '82.
Linux Mint, Asus B550-F, Ryzen 5600X, LPX 64GB 3600, GT730

Permalänk
Avstängd

handlar om kvalitén... uhm .
jag har filer som är 4 min långa, som är över 40 mb stora .
om man sparar alla filer i så hög kvalité, så är 10 gb nog inget problem...
enligt mig så provlyssnar man bara via petvåpe-program, ska man ha det riktiga får man köpa skivan och rippa ....

men varför ska alla spelare ha sina egna irriterande program... inte så roligt att ha med en cd och installera ett prog varje gång man ska föra över nått ju! blir ju inte så portabel när man måste ha med sig en skiva och installera ...
inbyggt automatiskt stöd för win 98 och senare , är ett MÅSTE för mig.
(annars finns det ingen idé med att kunna ha en hdd-funktion) .

spelaren kräver cd-skiva va ?
(för att andvända som bärbar hdd) .

Visa signatur

P4 1,7 ghz - 512sdram - geforce 3 ti 500 - 17 tum - 60
*bort* Referallänkar ej tillåtna! /Najk

Permalänk
Avstängd

handlar om kvalitén... uhm .
jag har filer som är 4 min långa, som är över 40 mb stora .
om man sparar alla filer i så hög kvalité, så är 10 gb nog inget problem...
enligt mig så provlyssnar man bara via petvåpe-program, ska man ha det riktiga får man köpa skivan och rippa ....

men varför ska alla spelare ha sina egna irriterande program... inte så roligt att ha med en cd och installera ett prog varje gång man ska föra över nått ju! blir ju inte så portabel när man måste ha med sig en skiva och installera ...
inbyggt automatiskt stöd för win 98 och senare , är ett MÅSTE för mig.
(annars finns det ingen idé med att kunna ha en hdd-funktion) .

spelaren kräver cd-skiva va ?
(för att andvända som bärbar hdd) .

Visa signatur

P4 1,7 ghz - 512sdram - geforce 3 ti 500 - 17 tum - 60
*bort* Referallänkar ej tillåtna! /Najk

Permalänk
Avstängd

handlar om kvalitén... uhm .
jag har filer som är 4 min långa, som är över 40 mb stora .
om man sparar alla filer i så hög kvalité, så är 10 gb nog inget problem...
enligt mig så provlyssnar man bara via petvåpe-program, ska man ha det riktiga får man köpa skivan och rippa ....

men varför ska alla spelare ha sina egna irriterande program... inte så roligt att ha med en cd och installera ett prog varje gång man ska föra över nått ju! blir ju inte så portabel när man måste ha med sig en skiva och installera ...
inbyggt automatiskt stöd för win 98 och senare , är ett MÅSTE för mig.
(annars finns det ingen idé med att kunna ha en hdd-funktion) .

spelaren kräver cd-skiva va ?
(för att andvända som bärbar hdd) .

Visa signatur

P4 1,7 ghz - 512sdram - geforce 3 ti 500 - 17 tum - 60
*bort* Referallänkar ej tillåtna! /Najk