Coop till doom3? Coop till doom3!

Permalänk
Medlem

Coop till doom3? Coop till doom3!

Av vad jag har läst verkar det inte bli någon coop till pc-versionen. Det tycker vi alla är för jävla tråkigt. Det är för sent att ändra på orginal-releasen, men man kan fortfarande påverka patchar och i värsta fall expansioner. Alternativt moddar.

Jag tycker att någon på swec borde ta tag i detta och inleda en kommunikation med id.

I den här tråden tycker jag vi samlar en lista över de personer som tycker att coop är den viktigaste mp-upplevelsen i ett spel.

Jag sammanställer listan här efterhand.

Elias E Pålsson. <Locke>
John Wickholm. <Point0.4>
patrick s <theRipley>
<Cracker-Jack...>
Kim Johansson <Inkorgen>
Andreas Thuresson <DeathStar>
Kim Nilsson <Droogie>
Patrick Murphy <Mr.Schnucky>
Andreas Draganis <andreasdr>
Niklas karlsson <niklas6666>
Tor Claesson <HappySatan>
Theodor Ottoson <Uibi>
Joakim Lundmark <Nalta>

Edit: Listan hålls från och med nu på http://lockecole.ath.cx/doom3coop/
De som skrivit in sig ovan får vara vänliga att göra det igen på den nya sidan. Om ni orkar skriva en bättre text att ha på sidan kan jag lägga upp den istället.
Borde jag ha fixat en på petitiononline istället? Ja, men jag räds för den sidan. Ni får gärna göra det om ni vill.

Permalänk
Medlem

Varför inte?

John Wickholm.

Permalänk
Medlem

Mail kanske också behövs? Jo, jag tror det blir bäst med en mail, eller?

Permalänk

patrick s:)

Visa signatur

Ripley belive it or not

Permalänk

Självklart

Visa signatur

Undrar när Elvis gamla slagdänga "In the ghetto" blir vår nationalsång..

Permalänk
Hedersmedlem

Ingen idé att göra en liten petition-tråd här, gör en riktig istället och länka så skriver jag på direkt.

Visa signatur

Asus ROG STRIX B550-F / Ryzen 5800X3D / 48 GB 3200 MHz CL14 / Asus TUF 3080 OC / WD SN850 1 TB, Kingston NV1 2 TB + NAS / Corsair RM650x V3 / Acer XB271HU (1440p165) / LG C1 55"
Mobil: Moto G200

Permalänk
Medlem

Klart det ska vara coop i Doom III

Kim Johansson

Visa signatur

Inkorgen där du hittar dina pm's

Permalänk
Medlem

Ok, jag vet inte vad du menar med en riktig petition, finns det en tjänst för att göra petitions på internet eller menar du att jag ska knacka ihop en liten sida själv? Om det senare tycker jag att en tråd funkar bra då man kan ha det som utgångspunkt senare.

Edit: Men om du eller någon annan vill göra en sån sida så är det klart bara bra.

Permalänk

Gör en sida med en databas istället och posta den på alla spelforum. Du lär få hur många som helst som skriver upp sig.

Permalänk

Stormraiders förslag är nog det som är slagkraftigast, ifall man verkligen vill få igenom det.

Tillägg: Jag är helt klart på, Doom III är ett givet Co-op spel :).

Visa signatur

Lancool K56 || Intel i5 750 @ 3810 || Noctua NH-U12P || Asus P7P55D || Corsair 90GB SSD || WD 640GB 7200RPM || Gigabyte GTX 670 OC || Corsair Vengenace 1600MHz 8GB CL9 || Corsair TX 650W

Permalänk
Medlem

Ok, jag sätter igång.

Permalänk
Medlem

tror faktiskt inte jag kommer spela igenom doom3 om det inte är coop, men det e jag de

Visa signatur
Permalänk

pissa på sig =S

Permalänk
Hedersmedlem
Visa signatur

Asus ROG STRIX B550-F / Ryzen 5800X3D / 48 GB 3200 MHz CL14 / Asus TUF 3080 OC / WD SN850 1 TB, Kingston NV1 2 TB + NAS / Corsair RM650x V3 / Acer XB271HU (1440p165) / LG C1 55"
Mobil: Moto G200

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av red com
tror faktiskt inte jag kommer spela igenom doom3 om det inte är coop, men det e jag de

Det kommer nog inte jag häller göra.. =/ "Skräckspel" ska man lira med ett par polare i coop.

Visa signatur

Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

Permalänk

Jag skulle inte oroa mig för mycket, det kommer, från iD eller moddvärlden

Permalänk

ifall det blir en hemmsida räkna med mej!!!!!

Visa signatur

Ripley belive it or not

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Thomas
http://www.petitiononline.com/petition.html är vanligast att använda.

Tror du verkligen att detta skulle passa där? Verkar vara lite mer seriösa grejer där.

Permalänk

coooooooooooooooooooooooo oooooooooooooooooooop måste ha XBOX vercionen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:):):D

Visa signatur

Ripley belive it or not

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Locke
Tror du verkligen att detta skulle passa där? Verkar vara lite mer seriösa grejer där.

har sett allt möjligt stående där så det är nog inget att oroa sig över.

för övrigt tror jag det kommer coop i nån modd säkert.
doom3 ska ju vara moddvänligt har det sagts.

Visa signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server - Svensk VR Community
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Permalänk

nä det tycker inte jag!!

Visa signatur

Ripley belive it or not

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av [Molotov]
har sett allt möjligt stående där så det är nog inget att oroa sig över.

för övrigt tror jag det kommer coop i nån modd säkert.
doom3 ska ju vara moddvänligt har det sagts.

http://www.petitiononline.com/kull1522/petition.html

Säger väl det mesta?

Visa signatur

Inkorgen där du hittar dina pm's

Permalänk

har köpt boss battle xbox har bestält house of the dead 3 fattas bara DOMM 3

Visa signatur

Ripley belive it or not

Permalänk

Krysslådan kan ta sig =/

Permalänk
Medlem

Hela grejen med spelet är att det ska vara så cool/läskigt snacka om att förstöra känslan om man kör co-op
Anser jag iaf

Visa signatur

'When you dream there are no rules, people can fly, anything can happen. Sometimes there is a moment as you are awakening when you become aware of the real world around you, but you are still dreaming. You may think you can fly but you do better not try. People can fly.'

Permalänk
Medlem

xbox + projector + surround
+ några polare *ler*

Visa signatur

"The midget Bush and that Rumsfield deserve only to be beaten with shoes by freedom loving people everywhere." - Muhammed Saeed al-Sahaf

Permalänk
Medlem

Vad är det som är så specielt med coop ?

Håller med none.

Permalänk
Hedersmedlem

Co-op är gudagott att spela.

Visa signatur

The variable 'brain' is declared but never used

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av none
Hela grejen med spelet är att det ska vara så cool/läskigt snacka om att förstöra känslan om man kör co-op
Anser jag iaf

Men när man spelat igenom spelet och är på ett lan så är det jäkligt kul att kunna plöja igenom spel i coop. Det ena utesluter inte det andra.

Permalänk
Medlem

Jag förstår inte vad en lista från swec skulle göra för skillnad. Dessutom har (som tidigare sagts i tråden) id redan sagt att det ska vara förhållandevis lätt att göra moddar till Doom3 och jag är säker på att folk kommer få ut en co-op mod tidigt. Har för mig att det redan finns sidor där folk har börjat förbereda sådana moddar. Känns helt meningslöst att skriva på en lista när id inte har tid att fixa co-op till pc samt att folk kommer börja modda dagen Doom3 släpps.

Visa signatur

B650M GAMING X AX • Ryzen 5 7600X • Radeon RX 6950 XT • 32GB 6000MHz DDR5 • AP201 • Custom Loop