Startship Troopers Game

Permalänk
Medlem

Startship Troopers Game

Starship Troopers kommer som spel 2005 tycker det ser grymt coolt utt

http://www.starshiptroopers-game.com/#

Där finns det 20 Screens samt en Gameplay filmen cirkus 39Meg

Mäktigt att stå vid typ en bunker och så kommer det 100 åter 100 monster och ett par såna där stora skallbaggar som skjuter eld och nån sorts blå liknande sten som finns i första filmen om ni sett den!

Visa signatur

7800X3D - 4090 FE

Permalänk
Avstängd

Hoppas inte den blir lika skit som den andra Starship-Troopers spelet. Som var så tråkigt... ://

Visa signatur

[coIor="blue"]some text[/color] produces some text (colored blue)

Permalänk
Medlem

la dom ner ner Starship troopers spelet alltså den första som dom gjorde efter filmen, vet iaf att dom släppte demon, men hörde att dom aldrig släppte hela spelet utan la ner detta..

Visa signatur

K4 Jägare är härliga människor. Varför får inte rika människor bli rikare. Ja till EMU
We live for the one, we die for the one'
(Loggar man inte ut får man en extra rad i sin signatur :-) /VaCUm)

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lady
la dom ner ner Starship troopers spelet alltså den första som dom gjorde efter filmen, vet iaf att dom släppte demon, men hörde att dom aldrig släppte hela spelet utan la ner detta..

Den släptes, dock ingen hit någonstans och man märkte först när dom försvann från hyllorna att den var ute..

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk
Medlem

Men det ser kul utt iaf

Visa signatur

7800X3D - 4090 FE

Permalänk
Medlem

Första var värdelöst.. hur dåligt som helst.
hoppas på det här

Visa signatur

"The midget Bush and that Rumsfield deserve only to be beaten with shoes by freedom loving people everywhere." - Muhammed Saeed al-Sahaf

Permalänk

det där såg skittrist ut

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av transition
det där såg skittrist ut

Håller med, grafiken såg rätt så värdelös ut. Dom är ju inte klara med spelet men dom lär ju inte kunna förbättra den så mkt

Vilken ska ett sådant spel ha för handling? Döda alla monster? Orginellt

Visa signatur

Ah-ah, I know what you're thinking. Did he fire six shots or only five? Well to tell you the truth in all this excitement I've kind of lost track myself. But being this is a .44 Magnum - the most powerful hand gun in the world, and would blow your head clean off, you've got to ask yourself one question, do I feel lucky. Well, do ya punk? -Dirty Harry

Permalänk
Medlem

Hoppas det blir rejält blodigt

Visa signatur

Detta är första varningen va, jag ämnar brisera ur denna japanska kampställning och fullständigt förinta dig om inte du försvinner härifrån.

Permalänk
Medlem

Troligen ett jävla nyskapande spel som är byggt utifrån spelutvecklarnas drömmar... eller kan det kanske vara ännu ett halvcoolt mainstream skitspel? Jag gissar på det senaste.

Permalänk
Medlem

Ser ganska kul ut iaf

Permalänk

Ser ut att bli som ett Shoot em up spel som man kommer att bli less på ganska snabbt.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av spixz^^
Håller med, grafiken såg rätt så värdelös ut. Dom är ju inte klara med spelet men dom lär ju inte kunna förbättra den så mkt

Vilken ska ett sådant spel ha för handling? Döda alla monster? Orginellt

alla fps-spel handlar om att döda monster/ människor eller?? ....jag kanske har missat nått

Permalänk

Vad alla är negativa. :/

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av f#ect
alla fps-spel handlar om att döda monster/ människor eller?? ....jag kanske har missat nått

eller att smyga sig förbi (deus ex, theif) och/eller råna dom utan att de vet om det

gillar personligen den sortens fps mer

Visa signatur

En själ som exploderar.
vrede ställd, mot livets nerv.
Kall eld.

Permalänk
Medlem

hoppas for gods sake att det blir i coop då.. i hela filmen ser man ju en hel grupp soldater som går ihop för att döda en bug.. sånt är roligt att göra ihop.. tömma mag efter mag tills man står upp till knäna i tomhylsor.. eller nåt

Permalänk
Medlem

deus ex och theif kan man väl mer kalla ett fps/rpg spel, någon sorts blandning...

Visa signatur

(\ /)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Permalänk
Medlem

deus ex är ju i mångt och mycket ett first person shooter.. men det har ju äventyrsinslag också..
blir mer känsla i spelet om man arbetar lite utanför ramarna för ett vanligt fps som doom, quake osv där man bara köttar..

Permalänk
Medlem

Fan nu får ni sluta vara så kritiska mot att spelet inte ser ut som doom3 eller Unreal.. Tycker personligen inte att spel ska enbart ha shit snygg grafik utan det får gärna vara bra grafik med en härlig spel känsla..

Inte fan var Operation Flashpoint ett spel med jävligt snygg grafik, men fan i med vilken spel känsla spelet hade, brukar fortfarande sitta o spela det o inte fan tänker jag på grafiken i spelet utan mer på att meja ner amerikanska trupper ,
"är ryss själv så man kan ju inte döda sitt eget folk" " Off topic "
Tror själv att detta spel kommer bli ass skoj att spela specielt om man kan köra Co op specielt på nätet. Håller med det första spelet blev en total flopp pga att det var strategy o inte som fps eller 3d shoter som den borde ha blivit på en gång .. Vette fan vad dom tänkte med dom som gjorde spelet, måste verkligen ha rökt på när dom tänkte hur det skulle vara..

Visa signatur

K4 Jägare är härliga människor. Varför får inte rika människor bli rikare. Ja till EMU
We live for the one, we die for the one'
(Loggar man inte ut får man en extra rad i sin signatur :-) /VaCUm)

Permalänk
Medlem

Tycker det ser helt okey ut. Ni som säger

Ful grafik bla bla... Ni vet inte hur svårt det är att tillverka ett spel med bra grafik. Tycker dom har gjort det mycket bra

Permalänk
Medlem

Monstren såg värkligen väl gjorde utt iaf

Visa signatur

7800X3D - 4090 FE

Permalänk
Avstängd

er som inte kan hålla er kan ju alltid köra wc3-banan Starship Troopers..
men det är INTE något strategi-spel, utan man kör som en marine.
dock utspelar sig allt uppfrån så..
men det är faktiskt rätt roligt.
om än... rejält svårt.
har själv bara klarat det genom att ställa mig på en platå där bara var tionde monster kommer eller så....

BTT: jahapp.. blir det bra så...
jag hoppas dom kör med ordentliga hylsor. d.v.s att dom verkligen flyger, och att dom INTE försvinner direkt.. och när en massa har skickats ut så kan man stå på dom. (då menar jag inte stå på en enda, utan snarare stå på 50000+...).

är jag förresten den enda som inte fattar hur i HELVETTE det kan få plats så mycket skott i deras små puffror ?
dom skjuter några tusen skott innan dom är tvunga att ladda om...
är det 2mm-kulor eller ?!

Visa signatur

P4 1,7 ghz - 512sdram - geforce 3 ti 500 - 17 tum - 60
*bort* Referallänkar ej tillåtna! /Najk

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ran4
er som inte kan hålla er kan ju alltid köra wc3-banan Starship Troopers..
men det är INTE något strategi-spel, utan man kör som en marine.
dock utspelar sig allt uppfrån så..
men det är faktiskt rätt roligt.
om än... rejält svårt.
har själv bara klarat det genom att ställa mig på en platå där bara var tionde monster kommer eller så....

BTT: jahapp.. blir det bra så...
jag hoppas dom kör med ordentliga hylsor. d.v.s att dom verkligen flyger, och att dom INTE försvinner direkt.. och när en massa har skickats ut så kan man stå på dom. (då menar jag inte stå på en enda, utan snarare stå på 50000+...).

är jag förresten den enda som inte fattar hur i HELVETTE det kan få plats så mycket skott i deras små puffror ?
dom skjuter några tusen skott innan dom är tvunga att ladda om...
är det 2mm-kulor eller ?!

Deta är ett uttspelas iframtiden alltså har dom hypermoderna vapen

Visa signatur

7800X3D - 4090 FE

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Haziza
Deta är ett uttspelas iframtiden alltså har dom hypermoderna vapen

så dom kan trycka in tusentals kulor i ett litet magasin då ?
hehe... om du har kollat på filmerna så är det flera tusen skott dom skjuter!
hm.. det är nog 2mm-skott eller så, som förvandlas till 8mm när man skjuter iväg dom eller nått... hehe

Visa signatur

P4 1,7 ghz - 512sdram - geforce 3 ti 500 - 17 tum - 60
*bort* Referallänkar ej tillåtna! /Najk

Permalänk
Medlem

dom använder soft airgun kulor he he 0.25g i metal
mycket dödligt

Visa signatur

K4 Jägare är härliga människor. Varför får inte rika människor bli rikare. Ja till EMU
We live for the one, we die for the one'
(Loggar man inte ut får man en extra rad i sin signatur :-) /VaCUm)

Permalänk
Medlem

Bara spelet inte blir lika dåligt som den andra filmen

Permalänk
Medlem

ja man kan ju fråga sig vad det var för idioter som skrev manus till den 2.a filmen, dom hade säkert inte sett den första iaf..
Den första var ju hur grym som helst iaf när den kom..

Visa signatur

K4 Jägare är härliga människor. Varför får inte rika människor bli rikare. Ja till EMU
We live for the one, we die for the one'
(Loggar man inte ut får man en extra rad i sin signatur :-) /VaCUm)

Permalänk
Medlem

NATURAL SELECTION!

Permalänk

andra filmen? finns det en starship troopers 2?

Visa signatur

Gillar att skälla på cs nördar.
mer CO-OP till folket!
Amd64 3200+ Abit kv8 guru Radeon AX800pro 256Mb vivo 1024Mb ddr 120gb hdd.

Permalänk
Medlem
Citat:

hoppas for gods sake att det blir i coop då.. i hela filmen ser man ju en hel grupp soldater som går ihop för att döda en bug.. sånt är roligt att göra ihop.. tömma mag efter mag tills man står upp till knäna i tomhylsor.. eller nåt

Japp det kommer att släppas med Coop-läge, har dom iallafall sagt i intervjuer

Citat:

andra filmen? finns det en starship troopers 2?

Japp men den suger riktigt hårt. Har typ inget med den första filmen att göra (förutom insekterna alltså ). Men sedan ska man ha i åtanke att det är en riktig lågbudgetfilm.