Det först problemet är att när jag startar internet explorer så kmr det upp värsta jobbiga saken som täcker hela längst ner i själva fönstret, det e typ nån länk sak, och jag har provat många sätt för att få bort den tex. försök se om det var nått program och försökt spärra url som det står att den kmr ifrån men det har inte funkat, så vet nån hur man gör för att få bort den?
Det andra är att på min brors dator så när han ska ut på tex lunarstorm och även ibland aftonbladet så ser man start sidan kanske typ en halv sekund sen blir hela fönstret vitt och man kan inte göra nått. nån som vet hur man fixar det?
(har provat att ta bort cookies och kört ad-aware men det har ej funkat till något av problemen)
Problem 1 = Använd Netscape eller opera eller något annat
Problem 2 = Antagligen nån slags trojan som installeras om varje gång windows startas om även fast addaware kanske tar bort det...Kolla om addaware hittar nånting över huve taget...läs sedan namnet på filen den hittar....sök sedan efter filnamnet på internet så finns det säkert forum där det står hur man får bort det. Eller så byter du Webbläsare som i lösning nr:1
Det kan vara så också att addaware har sabbat något för din brors explorer...testa kör en återställning av addaware där...för att bara se om det funkar...
Hoppas det är till nån nytta!
Visa signatur
Hur mycket man än kan om datorer så är det alltid något som krånglar...