Permalänk
Medlem

Har ett par ider

modda in den i en fulltower med sin egna workstaion (kräver såklart bättrekylning)

Eller jag har värsta iden. Ska slakta mitt plexichassi oc göra en nice graverad cube =P

Kommer de vätskekylare för den ;)?

Visa signatur

AMD Athlon64 Venice 3000+ LBBLE 0520CPAW | MSI K8N Neo4 PLatinium | A-data cl2.5 512mb | 250GB 7200.8 Seagate S-ata | Sapphire X800XL 256mb PCI-E | Antec SLK3700BQE 350W
[color="red"]www.ac-at.com breaking <3[/color]

Permalänk
Medlem

Tvivlar starkt, då vattenkylningsutrustningen skulle ta större platts än resten av datorn

Visa signatur

USA har aldrig varit på månen, Sverige hade aldrig vm 1958 och 9/11 har aldrig inträffat och därmed basta.
P4 2,6C@<3,0Ghz + CNPS7000A-CU|AI7|1,5Gb BH5 & BH6|Antec Sonata|R9800np(BBA) + VF700-CU@425/258|HP LP2465|Logitech MX500, Seasonic S12 500W

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av TinyTeeth
Detta *är* Nano-ITX. Nano-ITX är 12x12 cm och Mini-ITX 17x17cm.

Jo alla är med på det, det var bara jag som inte uttryckte mig ordentligt tidigare.

Men hur bred är egentligen en cd/dvd enhet?

Permalänk
Medlem

En vanlig CD-skiva är väl 12 centimerter i dimeter.

Permalänk
Avstängd

Ja.

Ska nog bygga ett sånt här system någon gång i framtiden och använda som webbserver.

Visa signatur

Ingsoc rules.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Leon
En vanlig CD-skiva är väl 12 centimerter i dimeter.

Då borde det gå att få ned ett nano kort i en cd-enhet, utan några större svårtigheter

Permalänk
Medlem

lite lurigt å ta en 5,25" intern dvdbrännare och göra en liten "låda" under den och sätta nanokortet i "lådan"

Visa signatur

En själ som exploderar.
vrede ställd, mot livets nerv.
Kall eld.

Permalänk

"Vill ha/måste ha" känslan infinner sig väldigt lätt och fort

Inga som helst problem å slakta en gammal cd spelare å modda i den där.. möjligtvis höjden som skulle kunna vara ett litet bekymmer...

men jag har andra planer.. en liten box.. perfekt om man ska hem till några kompisar å se på film eller nåt sånt eller bara iväg till nåt lan där man inte tänkt å spela nåt vidare..

Men mest för att det skulle kunna gå å bygga

Kan ju nästan räkna med att det skulle kunna bli en liten sambeställning på dessa om man hittar nåt bra å billigt ställe när dom kommer ut..

Visa signatur

"Viam inveniam aut faciam" "Stultus est sicut stultus facit"
MSN:jimc_83@hotmail.com ICQ:244952016 jim.karlsson@telia.com

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jim_the_one
Kan ju nästan räkna med att det skulle kunna bli en liten sambeställning på dessa om man hittar nåt bra å billigt ställe när dom kommer ut..

Hmm, det låter som en smart idé

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Uibi
Ska, köpa... sen ska jag försöka köra en L2 char som bara sitter affär. det borde den klara på 800*600 sämsta inställningar

Cheezez..... Kör du med dubbla konton eller? Skulle inte jag göra ensam......hehe