posters på zlatan eller beckham?

Permalänk
Medlem

posters på zlatan eller beckham?

varför har inte zlatan en enda poster i hela google? och när jag söker på beckhamn så hittar jag bara halvnakna bilder på han men vafan... vill ha tjyssta bilder på dom så jag kan hänga dom bland mina favoriter.

säg gärna om ni hittar ett ställe som säljer posters på de två nånstans på nätet eller nån butik i stockholm

Visa signatur

يارَبْ إذا أسَأت إلى الناس فَاعْطِني شجَاعَة الإعتذار وإذا أسَاء لي النَّاس فاعْطِنْي شجَاعَة العَفْوَ وَعَلّمنْي أنْ التسَامح هَو أكْبَر مَراتب القوّة وَأنّ حبّ الإنتقام هَو أولْ مَظاهِر الضعْف

Permalänk
Medlem

Samma här! ännu en gång, jag är sveriges galnaste och mest entusiastiska zlatanist, så gärna, fixa så många som ni kan och tipsa mig via ett pm eller skriv i tråden hehe. Allt är av intresse, inte bara posters, samlarsaker, allt som har med zlatan ibrahimovic och göra.

// Jacob

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Yacob
Samma här! ännu en gång, jag är sveriges galnaste och mest entusiastiska zlatanist, så gärna, fixa så många som ni kan och tipsa mig via ett pm eller skriv i tråden hehe. Allt är av intresse, inte bara posters, samlarsaker, allt som har med zlatan ibrahimovic och göra.

// Jacob

lol ... fan va nice bild du har på din avatar eller va den heter nu

Visa signatur

يارَبْ إذا أسَأت إلى الناس فَاعْطِني شجَاعَة الإعتذار وإذا أسَاء لي النَّاس فاعْطِنْي شجَاعَة العَفْوَ وَعَلّمنْي أنْ التسَامح هَو أكْبَر مَراتب القوّة وَأنّ حبّ الإنتقام هَو أولْ مَظاهِر الضعْف

Permalänk
Medlem

Ja?! det är ju zlatan? :S .... Men tänkte byta till en där han så bättre ut men folk lär ju sig att känna igen ens avatar så lät den vara. Men men, verkar inte bli mkt zlatanposters till mig i jul grrr

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Varit med ett tag.. :)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Erick
www.allposters.com

bara massa beckhams photo modell och fortfarande ingen zlatan

Visa signatur

يارَبْ إذا أسَأت إلى الناس فَاعْطِني شجَاعَة الإعتذار وإذا أسَاء لي النَّاس فاعْطِنْي شجَاعَة العَفْوَ وَعَلّمنْي أنْ التسَامح هَو أكْبَر مَراتب القوّة وَأنّ حبّ الإنتقام هَو أولْ مَظاهِر الضعْف

Permalänk
Visa signatur

(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem

inga zlatan på några ava dom! buuu, nu e jag ledsen. Jag har själv, inna denna tråden startade, letat som en dåre efter posters på zlatan och saker att köpa om och med honom men knappt hittat något. Sorgligt, sorgligt...hjälp mig swec! det måste finnas därute...någonting...

// Jacob

Permalänk
Medlem

Okej att han är bra men man måste inte var kär i han ? :S

Visa signatur

Forza AFF!

Permalänk
Medlem

Nej man måste inte det, men är man inte det är man emot mig också.

Permalänk
Medlem

kär skulle jag inte tro men därimot at han imponerar mig, för mig är zlatan och beckham konstnärer än fotbollsspelare, jag njuter av fotboll så mycket när dom två lirar

Visa signatur

يارَبْ إذا أسَأت إلى الناس فَاعْطِني شجَاعَة الإعتذار وإذا أسَاء لي النَّاس فاعْطِنْي شجَاعَة العَفْوَ وَعَلّمنْي أنْ التسَامح هَو أكْبَر مَراتب القوّة وَأنّ حبّ الإنتقام هَو أولْ مَظاهِر الضعْف

Permalänk
Medlem

Härligt ARICE! men jag är tyvärr ledsen att behöva vara ärlig och säga till dig att jag personligen inte tycker om beckham så mycket. Lite överhypad generellt, fast han har vissa kvaliteér som är gryma, fasta situationer och krossbollar. Mina två favoriter är Zlatan och Ronaldhino och på damsidan är det såklart Marta. Alla är samma typ av spelare och det är tekniska som fintar och tunnlar som jag älskar. gör det där som ingen annan gjort innan...

// Jacob

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Yacob
Ja?! det är ju zlatan? :S .... Men tänkte byta till en där han så bättre ut men folk lär ju sig att känna igen ens avatar så lät den vara. Men men, verkar inte bli mkt zlatanposters till mig i jul grrr

Nej, ingen trycker upp posters för ett par köpare.

Permalänk
Medlem

hahaha. 1-0 till dig....

edit: http://www.zlatan-online.nl/New/buitenlandszwe.htm
för er som vill hålla er uppdaterade! as bra sida!

Permalänk
Medlem

Hmmm. Låter som ni är gay's i zlatan.

Vem f*n vill ha med sopan zlatan att göra igentligen?

Permalänk
Medlem

Juventus? Lasse Lagerbäck?

Visa signatur

För övrigt anser jag att Sverker Olofsson borde bannlysas, som Cato den Äldre sade.

Permalänk
Medlem

http://www.posterdreams.com/se/letter2.asp?id=Beckham%2C+Davi... kanske lite väl "kinky" som en kompis brukar säga

Visa signatur

signature your as this use backwards this read to enough dumb were you if

Permalänk
Permalänk
Medlem

väldigt fint... tack

Visa signatur

يارَبْ إذا أسَأت إلى الناس فَاعْطِني شجَاعَة الإعتذار وإذا أسَاء لي النَّاس فاعْطِنْي شجَاعَة العَفْوَ وَعَلّمنْي أنْ التسَامح هَو أكْبَر مَراتب القوّة وَأنّ حبّ الإنتقام هَو أولْ مَظاهِر الضعْف

Permalänk
Medlem

Men hur ställer man in på sidan så man får så bra kvalite? Själva pixligheten alltså...jag har gjort det där med en zlatanbild men det blev väldigt stora onoga prickar. PM för svar.

Permalänk
Medlem

Zlatan är inget att ha...Han brände straffen mot holland ju!

Och nu ska ingen påpeka den där klacken han gjorde