Permalänk
Medlem

Tycker f#ect börjar få slut på argument .... men jag kan ha fel.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av f#ect

Ja eftersom jag nära har haft alla budget kort i min dator så har jag mer kunskap än dig om dessa grafikkort och har nog med erfarenhet att tycka illa om dessa satans verk till grafikkort.

Kallar du det erfarenhet min lilla vän... du känner varken mig eller denstore eller vet vilka erfarenheter vi har.

Vilka budgetkort menar du..alla olika typer som du kört i diverse applikationer? Eller dessa fåtal kort som du radade upp innan? 1st FX5200, 1st GF4mx samt att du hade lånat ett 9250...?

Visa signatur

XFX Radeon RX 7700 XT Speedster QICK 319 Black Edition | AMD Ryzen R7 5700X | Noctua NH-D15 | Asus TUF Gaming B550-Plus | Kingston Fury Beast DDR4 3600MHz 4x8GB | Samsung 990 Pro 1TB | Corsair HX1000i | Fractal Design Define S | LG 27GL83A | Corsair K95 Platinum | Corsair Sabre RGB PRO Wireless | Corsair Void Elite Wireless

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av skruvis
Kallar du det erfarenhet min lilla vän... du känner varken mig eller denstore eller vet vilka erfarenheter vi har.

Vilka budgetkort menar du..alla olika typer som du kört i diverse applikationer? Eller dessa fåtal kort som du radade upp innan? 1st FX5200, 1st GF4mx samt att du hade lånat ett 9250...?

borde jag det eller ? jag menar dom jag skrev och syftade på applikationen spel

Permalänk
Avstängd

Är det bara jag som tycker att den här tråden har spårat ur litegrann?

Visa signatur

Ingsoc rules.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av f#ect
borde jag det eller ? jag menar dom jag skrev och syftade på applikationen spel

denstore har lång erfarenhet av datorer, jag har liten eller rätt så mindre erfarenhet... men dock en viss erfarenhet ändå.

Jag anser inte att man har stor erfarenhet av budgetkort om man endast kört dessa budgetkort, men du har iaf. erfarenhet av just dom budgetkorten, om du lugnar ner dig litegrann nu & verkligen läser vad som menas, det denstore försöker säga är att: för att vara ett budgetkort presterar det ovanligt bra & det är roligt att se att även budgetkort börjar få prestanda... (så tolkar jag iaf. honom)... Så tagga ner nu.

Jag själv har kört med en del budgetkort såsom TNT2 vanta, TNT2 m64, GF2 mx, GF2 mx200, GF2 mx400, GF4 mx440, GF4 mx440SE, Radeon SDR, Radeon 9200. Men om jag kan kallas expert på budgetkort för det, det tror jag inte däremot.

Visa signatur

XFX Radeon RX 7700 XT Speedster QICK 319 Black Edition | AMD Ryzen R7 5700X | Noctua NH-D15 | Asus TUF Gaming B550-Plus | Kingston Fury Beast DDR4 3600MHz 4x8GB | Samsung 990 Pro 1TB | Corsair HX1000i | Fractal Design Define S | LG 27GL83A | Corsair K95 Platinum | Corsair Sabre RGB PRO Wireless | Corsair Void Elite Wireless

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av f#ect
kan du sluta kalla mig för idiot eller är du helt hjärndöd? kortet ifråga presterade ju som förra generationens kort när dom gamla spelen var nya
och det var inte många som behållde det kortet länge därför tyckte jag inte att det var något revolutionerande kort.

Har jag kallat dig idiot? Det tror jag inte jag har gjort. Men känner du dig som en sådan, så har du säkert rätt. Jag tänker inte invända i den frågan.
Ja, kortet presterar ungefär som förra generationens midend-kort, vilket de flesta nog anser är mer än godkänt för en budgetkrets.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av f#ect
alla behöver inte tycka som du har tänkt dig

Jag har inte varken påstått att jag vill att alla skall tycka som mig, eller ens att folk skall tänka överhuvudtaget. Men om man inte kan, eller tvunget inte vill tänka, så kan man i alla fall låta bli att uttala sig....

Citat:

Ursprungligen inskrivet av f#ect
och till jämnförelsen så är det ingen på det bilforumet som skulle tycka något bra om en bmw m3 om farthastigheten på vägarna hade ändrats till 650kmh

Jo, det är precis vad folk gör. Hur fort får man köra på autobahn? Och hur många i tyskland har bilar som gör 300+ km/h? Nej, just det. Inte så mycket högre procent än här. Varför det då? Jo, alla tycker inte det är så viktigt att köra i mer än 300km/h förstår du.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av f#ect
synd bara att du ska vara spydig och jobbig annars kunde vi ha diskuterat i en normal nivå

Jag tror faktiskt inte du har kapaciteten att klara det. Du är för van vid att skrika och gnälla när du inte får din vilja igenom. Men oroa dig inte. Man växer ur trotsåldern, även om den har kommit sent....

Citat:

Ursprungligen inskrivet av f#ect
Ja eftersom jag nära har haft alla budget kort i min dator så har jag mer kunskap än dig om dessa grafikkort och har nog med erfarenhet att tycka illa om dessa satans verk till grafikkort.

Vadå alla? Du har haft kontakt med tre budgetkort, alla tre från de senaste två-tre åren? Skojar du? Jag har köpt och testat fler olika budgetkort än så, till en och samma kund....
Fasen, min syster har garanterat större erfarenhet än det. Frågan är om inte min morsa har det t.o.m.

Visa signatur

Datorer, ett enkelt sätt att dagligen träffa idioter....

Permalänk
Medlem
Citat:

Har jag kallat dig idiot? Det tror jag inte jag har gjort. Men känner du dig som en sådan, så har du säkert rätt. Jag tänker inte invända i den frågan.
Ja, kortet presterar ungefär som förra generationens midend-kort, vilket de flesta nog anser är mer än godkänt för en budgetkrets

bara det idiotiska inlägg visar att du inte vet vad du själv skriver kolla på dina senaste texter så nämner du just idiot som är direkt menat mot mig

det jag menade är att ingen bilintresserad skulle tycka en bmw som går i 210 max skulle vara intressant när medelbilarna går i 450

Citat:

Jag tror faktiskt inte du har kapaciteten att klara det. Du är för van vid att skrika och gnälla när du inte får din vilja igenom. Men oroa dig inte. Man växer ur trotsåldern, även om den har kommit sent....

vad vill du komma med det uttalandet ?. bevisar ju bara hur löjlig hela du är men du kanske inte kan vara trevlig för dina studentkompisar sitter och kollar på när du argumenterar mot mig .varför inte bara erkänna för dina kompisar att du är ett rövhål så slipper du skämma ut dig.

Citat:

Vadå alla? Du har haft kontakt med tre budgetkort, alla tre från de senaste två-tre åren? Skojar du? Jag har köpt och testat fler olika budgetkort än så, till en och samma kund....
Fasen, min syster har garanterat större erfarenhet än det. Frågan är om inte min morsa har det t.o.m.

asså kan du dela med dig om dina små äventyr om budgetkort?
tycker det är nog att köpa budgetkort från geforce2mx och upp till gårdagens för att få en uppfattning

skruvis jag tänkte faktiskt tagga ner men som du ser till ett så pinsamt svar från denstore så är det svårt att låta bli.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av f#ect
vad vill du komma med det uttalandet ?. bevisar ju bara hur löjlig hela du är men du kanske inte kan vara trevlig för dina studentkompisar sitter och kollar på när du argumenterar mot mig .varför inte bara erkänna för dina kompisar att du är ett rövhål så slipper du skämma ut dig.

Vad är det jag känner här? Ett uns av avundsjuka? Tycker du att det är orättvist att du inte har förmåga att få betyg nog att läsa på universitet? Eller har pappa och mamma sagt att det är något du inte behöver fundera över innan du har blivit vuxen?:D
Bara för att slippa mer antydningar om min existens som rövhål, så kan jag väl tala om för dig att det var många många år sedan jag var nybakad student med behov av att hävda mig. Men visst, gör det dig gladare av att förlora i förolämpningar, så kan jag nog fortsätta en stund till. Att golva någon med ett sådant verbalt lyte är inte direkt någon utmaning. Att jämföra någon med rektum, är inte direkt någon intellektuell bragd. Men visst, alla barn skall väl gå igenom en tid av analfixering, enligt Freud. Otur för dig i så fall, då du antagligen ideligen glömmer bort vilken tumme du hade där bak, och vilken det du sög på senast......

Citat:

Ursprungligen inskrivet av f#ect
asså kan du dela med dig om dina små äventyr om budgetkort?
tycker det är nog att köpa budgetkort från geforce2mx och upp till gårdagens för att få en uppfattning

Varför skulle jag? Det är ju du som har påstått dig vara budgetkortsexpert. Du hade ju så mycket mer erfarenhet än mig.
Kan du inte tala om för mig varför ett gammalt midend-kort som GF3 ti200, skulle ge bättre prestanda än detta X300:at? Jag bara undrar, i.o.m. att du ansåg att det i sin avsaknad av budgetstämpel inte kunde jämföras med detta kortet?
GF3 ti200 klarar 1,4Gpixels och har en minnesbandbredd på 6,4Gb/s. X300 klarar, oklockat, 1,3Gpixels och har en identisk minnesbandbredd, 6,4Gb/s. Utöver detta har X300 bl.a. DX9 kapabilitet och antagligen betydligt bättre anti-aliasing, då det mer eller mindre har blivit Radeonfamiljens kännemärke.
Förutom detta, så kunde kortet i artikeln klockas rejält, vilket skulle dra upp det till t.ex. ti4400 eller t.o.m. bättre korts nivå.
Så, kan du nu förklara för mig, varför det är helt omöjligt att spela med ett budgetkort?

Visa signatur

Datorer, ett enkelt sätt att dagligen träffa idioter....

Permalänk
Medlem

kan ingen låsa denstore oxh f#ect på denna tråd
(om det nu är möjligt)

Permalänk
Medlem

Grabbar, grabbar... Nu får ni ju ta att tagga ner lite. Det är ju snart jul.

Det verkar vara rätt ordentlig kylning på det där kortet trots allt. Det mysiga med budgetkorten är ju att de går väldigt svala och kan kylas passivt. Kommer det att vara möjligt med det där kortet?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BrigTSD
Grabbar, grabbar... Nu får ni ju ta att tagga ner lite. Det är ju snart jul.

Det verkar vara rätt ordentlig kylning på det där kortet trots allt. Det mysiga med budgetkorten är ju att de går väldigt svala och kan kylas passivt. Kommer det att vara möjligt med det där kortet?

Med väldigt stor sannolikt kan det kylas passivt. Ett 9600Pro går varmare, och det kan kylas med en Zalman utan fläkt, så jag kan inte så några som helst hinder för X300. Men visst, då hade det nog inte överklockat riktigt lika bra.

Visa signatur

Datorer, ett enkelt sätt att dagligen träffa idioter....

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av denstore
Vad är det jag känner här? Ett uns av avundsjuka? Tycker du att det är orättvist att du inte har förmåga att få betyg nog att läsa på universitet? Eller har pappa och mamma sagt att det är något du inte behöver fundera över innan du har blivit vuxen?:D
Bara för att slippa mer antydningar om min existens som rövhål, så kan jag väl tala om för dig att det var många många år sedan jag var nybakad student med behov av att hävda mig. Men visst, gör det dig gladare av att förlora i förolämpningar, så kan jag nog fortsätta en stund till. Att golva någon med ett sådant verbalt lyte är inte direkt någon utmaning. Att jämföra någon med rektum, är inte direkt någon intellektuell bragd. Men visst, alla barn skall väl gå igenom en tid av analfixering, enligt Freud. Otur för dig i så fall, då du antagligen ideligen glömmer bort vilken tumme du hade där bak, och vilken det du sög på senast......

Varför skulle jag? Det är ju du som har påstått dig vara budgetkortsexpert. Du hade ju så mycket mer erfarenhet än mig.
Kan du inte tala om för mig varför ett gammalt midend-kort som GF3 ti200, skulle ge bättre prestanda än detta X300:at? Jag bara undrar, i.o.m. att du ansåg att det i sin avsaknad av budgetstämpel inte kunde jämföras med detta kortet?
GF3 ti200 klarar 1,4Gpixels och har en minnesbandbredd på 6,4Gb/s. X300 klarar, oklockat, 1,3Gpixels och har en identisk minnesbandbredd, 6,4Gb/s. Utöver detta har X300 bl.a. DX9 kapabilitet och antagligen betydligt bättre anti-aliasing, då det mer eller mindre har blivit Radeonfamiljens kännemärke.
Förutom detta, så kunde kortet i artikeln klockas rejält, vilket skulle dra upp det till t.ex. ti4400 eller t.o.m. bättre korts nivå.
Så, kan du nu förklara för mig, varför det är helt omöjligt att spela med ett budgetkort?

avundssjuk på vad? en nolla till person som dig ? att du blandar in mina föräldrar i denna konversation gör ju dig bara mer patetisk. jag översatte bara för vad du och din attityd kan liknas vid, det är nog mer du som inte kan släppa tankarna kring bakdelen.

du ska nog se att dom större universtiets figurerna slutar mobbar dig snart.
men jag förstår om du sitter framför ett forum och spelar tuff och behöver nån att skylla dina dagliga problem med

och för andra gången så har jag inte uttalat mig till en expert inom området och jag har inte sagt att geforce 3 är bättre än x300se ..dåligt försök
det är inte omöjligt att spela med ett sådant här kort men ska man få ut nån glädje ur spelen så får man nog lägga ut en slant..det finns faktiskt mer grafikkort på marknaden.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av f#ect

och för andra gången så har jag inte uttalat mig till en expert inom området

Citat:

Ursprungligen inskrivet av f#ect
har nämnligen egen erfarenhet av budgetkort vilket du inte verkar ha
slöseri med pengar är det

halverar du performance poängen med hälften så får du medelsvenskens dator desutom

Citat:

Ursprungligen inskrivet av f#ect
testet för helvete ....3dmark 01 säger inget om dagens spel

ok jag ska lära er om budget kort .ett budget kort går för det första inte att spela med och för det andra så går det inte att spela med !

halvera halvan

Visa signatur

XFX Radeon RX 7700 XT Speedster QICK 319 Black Edition | AMD Ryzen R7 5700X | Noctua NH-D15 | Asus TUF Gaming B550-Plus | Kingston Fury Beast DDR4 3600MHz 4x8GB | Samsung 990 Pro 1TB | Corsair HX1000i | Fractal Design Define S | LG 27GL83A | Corsair K95 Platinum | Corsair Sabre RGB PRO Wireless | Corsair Void Elite Wireless

Permalänk
Medlem

kallar du det ett expertutlåtande?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av f#ect
avundssjuk på vad? en nolla till person som dig ? att du blandar in mina föräldrar i denna konversation gör ju dig bara mer patetisk. jag översatte bara för vad du och din attityd kan liknas vid, det är nog mer du som inte kan släppa tankarna kring bakdelen.

du ska nog se att dom större universtiets figurerna slutar mobbar dig snart.
men jag förstår om du sitter framför ett forum och spelar tuff och behöver nån att skylla dina dagliga problem med

Jag skulle gissa på att du är avundsjuk på att jag kan sätta dig på plats när det kommer till grafikkkortskunskaper när jag vill.
Du är avundsjuk på att jag kan stava. Du är avundsjuk på att jag klarar av att använda versaler.
Men framför allt skulle jag tro att du är avundsjuk på att jag kan uttrycka mig bättre än dig, och därför började du försöka antyda att jag skulle sitta och försöka imponera på några studentkompisar. Något som du uppenbarligen inte vet ett endaste dugg om. Att du till på köpet fortsätter att visa din avundsjuka, genom att nu dra upp samma sak, en gång till, gör ju inte saken bättre. Jag arbetar för mitt uppehälle, pundhuvud, och har inga studentkompisar att bräscha för. Inte för att jag någonsin har behövt det heller. Folk som känner mig, vet var de har mig. De respekterar mig för mina kunskaper, så jag behöver inte läxa upp idioter på nätet för att hävda mig. Angående dina föräldrar, så tycker jag mest synd om dem. Stackars människor som har fått en sån fårskalle till son. Du är en vandrande ursäkt för barnlöshet...
När det kommer till din oförmåga att skilja höger tumme från vänster, så beror det väl på att din mun är så full med skit, så att det ändå inte blir någon smakskillnad......;)

Citat:

Ursprungligen inskrivet av f#ect
och för andra gången så har jag inte uttalat mig till en expert inom området och jag har inte sagt att geforce 3 är bättre än x300se ..dåligt försök
det är inte omöjligt att spela med ett sådant här kort men ska man få ut nån glädje ur spelen så får man nog lägga ut en slant..det finns faktiskt mer grafikkort på marknaden.

Skruvis har redan pekat ut vissa av dina dumheter, men för att ytterligare poängtera så kan jag ju ta med dessa också. De här personerna skrev:

Citat:

Ursprungligen inskrivet av banck
Jag kan spela doom 3 medel, hl2 medel o massor av härliga spel! UTAN PROBLEM och jag har 9200SE 256 mbram o 2.6 ht northwood. så satsa p åbudgetkort, fungerar perfekt för mig o det är snyggt också:)

Citat:

Ursprungligen inskrivet av TinyTeeth
Jag spelar också Half-Life 2, Doom III m.fl. spel. på mitt GeForce 3 Ti200. Blir både snyggt och flyter fantastiskt.

Och vad blev då ditt nedvärderande och ogrundade svar? Jo, du svarade:

Citat:

Ursprungligen inskrivet av f#ect

ingen kommentar till det utlåtandet

Geforce3 är inget budget kort samt att det inte finns tillgängligt idag därav inte kan jämnföras med dagens budgetkort

Du är garanterat den värsta fårskallen jag har träffat på under min tid på nätet. Alltså under drygt 10-12 år. Du är en oförskämd, obildad tölp, som blir irriterad och okontrollerad när någon säger emot dig. Du har inte en enda gång lyckats bemöta den kritik du har fått, inte bara utav mig, utan även av andra. Du har bara kommit med ogrundade personliga åsikter, som till på köpet har varit felaktiga, och dessutom, så tror du att du är smart och vitsig. Det enda du har tillfört i den här tråden är nöjet jag har haft av att häckla dig, stackars misslyckade barnunge.

Jag hoppas de låser den här tråden snart. Den tillför inte direkt något om grafikkortet i fråga.
Abits X300 verkar vara ett mycket bra kort i sin klass, och trots att idioter som f#ect inte förstår ett dyft om folks ovilja eller oförmåga att placera sina pengar i dyra komponenter, så hoppas jag att detta är en bestående trend.

Visa signatur

Datorer, ett enkelt sätt att dagligen träffa idioter....

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av f#ect
kallar du det ett expertutlåtande?

Amen.

Never argue with an idiot, he will only drag you down to his level and beat you with experience.

Visa signatur

XFX Radeon RX 7700 XT Speedster QICK 319 Black Edition | AMD Ryzen R7 5700X | Noctua NH-D15 | Asus TUF Gaming B550-Plus | Kingston Fury Beast DDR4 3600MHz 4x8GB | Samsung 990 Pro 1TB | Corsair HX1000i | Fractal Design Define S | LG 27GL83A | Corsair K95 Platinum | Corsair Sabre RGB PRO Wireless | Corsair Void Elite Wireless

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av denstore
Jag skulle gissa på att du är avundsjuk på att jag kan sätta dig på plats när det kommer till grafikkkortskunskaper när jag vill.
Du är avundsjuk på att jag kan stava. Du är avundsjuk på att jag klarar av att använda versaler.
Men framför allt skulle jag tro att du är avundsjuk på att jag kan uttrycka mig bättre än dig, och därför började du försöka antyda att jag skulle sitta och försöka imponera på några studentkompisar. Något som du uppenbarligen inte vet ett endaste dugg om. Att du till på köpet fortsätter att visa din avundsjuka, genom att nu dra upp samma sak, en gång till, gör ju inte saken bättre. Jag arbetar för mitt uppehälle, pundhuvud, och har inga studentkompisar att bräscha för. Inte för att jag någonsin har behövt det heller. Folk som känner mig, vet var de har mig. De respekterar mig för mina kunskaper, så jag behöver inte läxa upp idioter på nätet för att hävda mig. Angående dina föräldrar, så tycker jag mest synd om dem. Stackars människor som har fått en sån fårskalle till son. Du är en vandrande ursäkt för barnlöshet...
När det kommer till din oförmåga att skilja höger tumme från vänster, så beror det väl på att din mun är så full med skit, så att det ändå inte blir någon smakskillnad......;)

Skruvis har redan pekat ut vissa av dina dumheter, men för att ytterligare poängtera så kan jag ju ta med dessa också. De här personerna skrev:

Och vad blev då ditt nedvärderande och ogrundade svar? Jo, du svarade:

Du är garanterat den värsta fårskallen jag har träffat på under min tid på nätet. Alltså under drygt 10-12 år. Du är en oförskämd, obildad tölp, som blir irriterad och okontrollerad när någon säger emot dig. Du har inte en enda gång lyckats bemöta den kritik du har fått, inte bara utav mig, utan även av andra. Du har bara kommit med ogrundade personliga åsikter, som till på köpet har varit felaktiga, och dessutom, så tror du att du är smart och vitsig. Det enda du har tillfört i den här tråden är nöjet jag har haft av att häckla dig, stackars misslyckade barnunge.

Jag hoppas de låser den här tråden snart. Den tillför inte direkt något om grafikkortet i fråga.
Abits X300 verkar vara ett mycket bra kort i sin klass, och trots att idioter som f#ect inte förstår ett dyft om folks ovilja eller oförmåga att placera sina pengar i dyra komponenter, så hoppas jag att detta är en bestående trend.

wow vilken pinsam människa du är! jag är inte på nått sätt avundsjuk på en sån låg människa som dig, bortsett från det så har du knappast bidragit med något förutom din uppblåsta attityd gentemot andra personer i denna tråd och har bara bevisat för mig att du är den största skrivande rövhål som kan hittas på ett forum

en annan sak är att du inte kan ta förolämpningar och ber skruvis skriva för dig så du inte börjar gråta.

och eftersom du spelar vuxen så antar jag att du har en flickvän,,hoppas hon snart inser vilken misslyckad skitstövel till person du verkligen är ,stackars krake

Citat:

Något som du uppenbarligen inte vet ett endaste dugg om

vad vet du om något?

nästan komisk är du..

Citat:

Never argue with an idiot, he will only drag you down to his level and beat you with experience

idioten är väl den som argumenterar mot en idiot

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av f#ect

idioten är väl den som argumenterar mot en idiot

Säger du det så litar jag på dig!

Visa signatur

XFX Radeon RX 7700 XT Speedster QICK 319 Black Edition | AMD Ryzen R7 5700X | Noctua NH-D15 | Asus TUF Gaming B550-Plus | Kingston Fury Beast DDR4 3600MHz 4x8GB | Samsung 990 Pro 1TB | Corsair HX1000i | Fractal Design Define S | LG 27GL83A | Corsair K95 Platinum | Corsair Sabre RGB PRO Wireless | Corsair Void Elite Wireless

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av skruvis
Säger du det så litar jag på dig!

God jul

Permalänk
Hedersmedlem

Ok, tillbaks till topic! Inget spammande skitsnack i tråden! Får jag se mer sådant kommer jag noggrant gå igenom tråden och dela ut varningar till de som förtjänat det!

Edit: kommer imorgon, när jag är lite piggare, att gå igenom tråden och därefter avgöra av er vilka som kommer varnas!

Visa signatur

🖥️ 13600K • RTX 4080 • 32GB DDR5 • 2TB NVMe • LG C3 OLED 42"
💾 4790K • 16GB DDR3 • 14TB HDD • Plex ❤️
💻 MacBook Air M1
🎮 Xbox Series X

Permalänk
Hedersmedlem

F#ect: 1 varning för spam och personliga påhopp
Denstore: 1 varning för spam och personliga påhopp

Tillbaks till topic nu, och vill denstore och f#ect fortsätta debatten får ni göra det i PM eller mail!

Visa signatur

🖥️ 13600K • RTX 4080 • 32GB DDR5 • 2TB NVMe • LG C3 OLED 42"
💾 4790K • 16GB DDR3 • 14TB HDD • Plex ❤️
💻 MacBook Air M1
🎮 Xbox Series X

Permalänk
Medlem

bra gjort

Permalänk
Medlem

Tack och hej.
Jag vet faktiskt inte om man borde bära den varningen med stolthet. Det är ju inte alltid man får se så idiotiskt beteende, och en så vansinnig upplösning på det hela.:D

Visa signatur

Datorer, ett enkelt sätt att dagligen träffa idioter....

Permalänk
Medlem

Haha måste bara få säga de, ge mig en varning eller what ever men de var faktiskt rätt komiskt Du är ju som John Kerry F#ect, ena dagen är de höger nästa dagen är de vänster. Ja ni har då förgyllt min kväll haha

Permalänk
Avstängd

Hahaha, vilken lång och underhållande tråd.
Måste nog revidera min senaste spelupplevelse, kan väl inte vara möjligt att jag kört igenom hela HL2 med ett GF 4 MX 440??
Har nog inbillat mej att jag spelat diverse nya spel på det kortet.
Ang. Abits RX300 SE vGuru så instämmer jag med Den Store..
Verkar vara ett shysst kort..

Visa signatur

[b]MSI K9N Neo V2 - AMD X2 5200+@3GHz - Corsair XMS2-6400 2X1024 Xtreme - Sapphire HD3870 512MB (855/1200)[/b]

Das Blogg. -Lira lite Gubb-CSS?. Moget?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av denstore
Tack och hej.
Jag vet faktiskt inte om man borde bära den varningen med stolthet. Det är ju inte alltid man får se så idiotiskt beteende, och en så vansinnig upplösning på det hela.:D

ja tänka sig, utan sånna som dig så skulle det inte finnas nått forum

Permalänk
Medlem

Haha har du svårt o lägga ned f#ect?

Permalänk

haha.. måste bara skriva nått här.. att numera f#ect är känd över hela internet som dess nummer 1 fjortis med dåliga ursäkter och slingringar är ett faktum, detta kommer säkert bli swecklockers mest lästa tråd

btw, nån admin som läser detta kan ju ta bort mitt konto då det var 3 år sen jag loggade in senast på sweclockers. hittade en länk till denna diskutionen på en viss humorsida som jag tycker borde förbli anonym

tack, hej

Permalänk
Medlem

Stämmer nog inte, Mars 2002 och de är Dec 2004 nu

Permalänk
Medlem

Underhållning på högsta nivå

Kan ju tillägga att det verkar lite konstigt att jag kan spela både HL2 och Doom III på mitt Geforce 2 MX (Jag har funderat på att skaffa nytt länge) HL2 spelar jag till och med på 1024*768 och det är inga problem, men om du säger att det inte går så gör det väll inte det.

Visa signatur

NES_Boy The One!