Historien om Andys nya dator

Permalänk
Medlem

tyckte den var skitkul. Synd den inte var längre.

Visa signatur

Asus TUF Gaming WiFi | Ryzen 5600X | 32 GB Ballistix| Vega 56 | Newton R2 650 W

Permalänk
Medlem

"nyheter"

Permalänk

lol, fan va den va äg

Visa signatur

Många av er känner mig som Spaic ;)

Permalänk
Medlem

Kanonkul

Vad är det för fel på gammalt. Jag såg Örnnästet på TCM igår. Har sett den förr och den är riktigt gammal.

Vi som inte har varit insnöade sen internet kom och istället har skaffat oss lite social kompetens har inget emot att se ngt gammalt ibland.

Visa signatur

TheLV

Permalänk
Medlem

Herregud, vissa av er låter som ett gäng gnällkärringar på kafferep. Vem bryr sig om det här är gammalt?
Det finns faktiskt folk som inte har sett det tidigare, ni som redan har sett sidan kan ju bara låta bli att kommentera om ni inte har något vettigare att göra än att gnälla på en "gammal nyhet".

Permalänk
Medlem

haha, vad ironiskt, url'et pastas runt på irc i två dagar, och sedan på sweclockers. irc>sweC. :>

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Suck vilken gammal nyhet!

Även om den vore ny så tycker jag inte att den förmedlar något nyhetsvärde alls. Tror många, i enighet med mig, uppskattar om vi slipper 'nyheter' av det här slaget i fortsättningen.

Peace

Permalänk
Medlem

Jag skrattade som aldrig förr! Jag har inte sett den förut, och den fick en plats i mina bookmarks också!

Visa signatur

Silvertejp, silvertejp!

Permalänk
Medlem

Har inte sett förut.
O säger som vissa andra redan har gjort...
Tråååååååååååååååkig...
:/

Permalänk

HAHAHA

känner mig som legogubbarna som ploppade plasten, det är det bästa med att köpa nya komponenter till datorn

helskön, tycker dock lite synd om den röda som klämde sig

Visa signatur

E2140 1600@2666, 2 GB Corsari 800MHz 2 GB Kingston 667 MHz, MSI P35 NEO-F, 8800 GTS 320 Mb, 74GB Raptor, 500 Gb samsung, 250 GB Maxtor

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pHr33
Suck vilken gammal nyhet!

Även om den vore ny så tycker jag inte att den förmedlar något nyhetsvärde alls. Tror många, i enighet med mig, uppskattar om vi slipper 'nyheter' av det här slaget i fortsättningen.

Peace

Du vet att du INTE måste läsa den?

Permalänk

men om han nu har hittat detta, och tyckte det var roligt som många tyckte, så kan det väll vara bra... folk vill bara ha trsita nyheter i detta samhälle

Visa signatur

Core i5 3570k, 8GB minne, Geforce GTX 670

EEE PC 1005 som kör ubuntu 12.04