Permalänk
Medlem

Det kommer troligtvis vara upgraderbar mjukvara i den, så det kommer nog ogg stöd nån gång. Vore lite konstigt annars med tanke på att alla andra iRiver spelare har ogg-stöd.

Den var ju inte så snygg, men betydligt finare än ipod-mini spektaklet.

Permalänk

Ipod mini'n är ju inte särskilt snygg. Ser ut som en leksak... De vanliga Ipodarna är snygga, men minin... njaaaa

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zwich
äsh banga den där skiten..
iRiver H320 säger jag bara.. 20 gb..16 h speltid (50 me batteripack) kan spela videos. .vet ej om denna han de ;D ..3000 från usa ;D

USA-versionen av H320 ska av nån anledning inte ha usb-hub-funktionen. (för att föra över fotona)

Visa signatur

jag är lyckligare än du. Jag är bra på poker...

Permalänk

ESS: Team Digital säljer en "world version" av H320
och enligt texten så funkar usb-hub funktionen.
Och även får man ju med fjärr & batteripack, som iriver i norden har tagit bort på sina h320.

Kostar: $419.99
vilket blir ca: 2.900 i dagens läge + frakt

EDIT:
http://www.teamdigital.net/store/customer/product.php?product...

Permalänk
Medlem

Ser nice ut

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SammyBoy
Nallz0r & spixz^^: 2995kr är priset i Sverige vid lanseringen i mitten av februari.

Finns för 2999kr hos www.directman.com.
Finns även hos advancedmp3players.co.uk för 2500kr.

Länk: http://www.advancedmp3players.co.uk/shop/product_info.php?pro...

En H10 ska jag ha, vet dock inte vem jag ska köpa den av.
3000kr för 5GB är mycket.

Visa signatur

En gång iPod aldrig mer iPod.

Permalänk
Medlem

Nån som vet var man kan få tag på H10 i USA?

Visa signatur

saliga äro de förnäma

Permalänk
Medlem

Såg att som tillbehör fanns det ett bluetooth headset. Nån so har mer info om det? Har aldrig sett ett bl headset för musik.

Visa signatur

ASUS ROG Crosshair X670E Gene| AMD Ryzen 9 7800X3D Delidded | Custom EK Watercooling| WD Black SN850X 1TB + WD Black SN850X 2TB| Corsair Vengeance, DDR5-6600 64GB (2 x 32GB) @6400MHz CL 30-38-38-76| AMD Radeon RX 7900 XTX| LG UltraGear 45GR95QE OLED| MSI MPG A1000G PCIE5 1000W| Lian Li O-11 EVO|

Permalänk
Medlem

Mmm, lite för stor o lite för dyr för att känna mig riktigt sugen på den där Irivern... Den ser snäppet större ut än Ipod Mini på den här bilden tex http://www.watch.impress.co.jp/av/docs/20041217/iriv1_09.jpg

Kan inte säga att en färgskärm till en MP3spelare ger något mervärde för mig heller faktiskt. (kostar bara kosing o batteritid)
... och har inte Iriver börjat med att kräva mjukvara för att flytta musik nuförtiden? Klart ett steg i fel riktning isåfall

Jakten på den perfekta Mp3spelaren fortsätter med andra ord

Visa signatur

A modest man is usually admired, if people ever hear of him.

Permalänk
Medlem

Nej, de kräver ingen spec. mjukvara, spelaren är en sk. UMS enhet som fungerar som vilken USB hårddisk som helst och som dyker upp som en flyttbar enhet i utforskaren. Men Iriver skicjkar med mjukvara som man kan använda för att flytta över filer men du är inte tvungen att använda den. Det är skillnad.

Visa signatur

Gammal PC räv, numera Applenörd
---------------------------------------------------------------

Permalänk
Medlem

H10

hehe.. nu ska jag vara pesimist... Tycker att det räcker gott o väl med en Creative Zen Micro. den är också på 5gig men har inte någon färgdisplay. Stöd upp till 320kbt/s...

//David

Visa signatur

Jag Använder Heberal :E

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SammyBoy
Nej, de kräver ingen spec. mjukvara, spelaren är en sk. UMS enhet som fungerar som vilken USB hårddisk som helst och som dyker upp som en flyttbar enhet i utforskaren. Men Iriver skicjkar med mjukvara som man kan använda för att flytta över filer men du är inte tvungen att använda den. Det är skillnad.

Är du säker? Iriver N10 dyker ju tydligen inte upp som egen enhet i Windows tex? (enligt test i M3)
Kan ju förstår vara olika på olika Iriverspelare... eller så har M3 fått nått om bakfoten.

Visa signatur

A modest man is usually admired, if people ever hear of him.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Roger W
Är du säker? Iriver N10 dyker ju tydligen inte upp som egen enhet i Windows tex? (enligt test i M3)
Kan ju förstår vara olika på olika Iriverspelare... eller så har M3 fått nått om bakfoten.

Det stämmer att N10 kräver programmet iriver Manager för att få kontakt med datorn. Detta gäller endast flashminnesbaserade spelare och EJ hårddiskbaserade. Det finns dock UMS firmwareuppdateringar till de flestaflashminnes spelarna.

H10 dyker upp som en externenhet direkt under Utforskaren i Windows och inget program behövs.

Permalänk
Medlem

Schysst Tankar man även musiken den vägen på Irivermodellerna? Dvs inte genom tex Itunes som på Ipod?

Skönt att en eventuell nackdel jag var orolig över inte stämde...
Priset och storleken/designen (gränsfall, men ändå en faktor) gör ändå att jag inte riktigt får den där "vill-ha" känslan.. Jaja, den kanske 'växer' lite efterhand - ska bli kul att se lite recensioner!

Visa signatur

A modest man is usually admired, if people ever hear of him.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Roger W
Schysst Tankar man även musiken den vägen på Irivermodellerna? Dvs inte genom tex Itunes som på Ipod?

Ja det kan du göra, bara att koppla in och drag and drop. Vill du dock kunna söka med hjälp av ID3tag info måste du använda det medföljande programmet - iriver Plus.

Permalänk
Medlem

tror det får bli en H10 till mig faktiskt, tycker jag väntat länge nog med att inhandla en mp3spelare, å visst, jag tycker nog att minin är snyggare, H10 ser rätt kantig ut faktiskt... men å andra sidan finns det inte mkt annat som talar emot den.

5GB, radio, utbytbart batteri, ums... i love it. hoppas inte touch-padden muppar sig bara, läste på forumet att det var ett problem hos creativespelarna(?).

hur som helst, väntar nog lite tills priset sjunkt ett par hundralappar. 3000kr för 5GB känns lite dyrt som nån sa här innan.

info angående usb on the go, å gapless playback välkomnas.

nu ska jag sova, god morgon.

Visa signatur

DON'T PANIC!