Permalänk
Avstängd

Megastore.se

Någon som har handlat från dom?Trevliga kisar eller? Sitter själv och funderar på att köpa Vänner hel komplett box med alla 10åren för 2700kr(kostade löst 4086kr på webbhallen)..Men det står UK import detta betyder alltså att den är importerad?

//Peter

Visa signatur

HP 255 | Nexus7 16Gb | Sony Xperia Z 16GB White Edition | Jays a-Jays Two | Arbetslös sedan 2012 | [url="https://www.inet.se/produkt/9990887/fraktfritt-sweclockers]Inet frakt fritt[/url]

Permalänk
Medlem

*ironi*nej, det är inte importerat*ironi*. har aldrig köpt där själv men har för mig att dom brukade annonsera i superplay

Visa signatur

hoppas detta är rätt forumdel

I am a signature TACODICK, please copy me to your own sig to help me spread.

Permalänk
Avstängd

Okej..Konstigt varför är rubriken på Engelska samt varför har dom då skrivit GB import? får väl gå dit å höra Friends All Series 1-10 Box Set en länk i alla fall

Visa signatur

HP 255 | Nexus7 16Gb | Sony Xperia Z 16GB White Edition | Jays a-Jays Two | Arbetslös sedan 2012 | [url="https://www.inet.se/produkt/9990887/fraktfritt-sweclockers]Inet frakt fritt[/url]

Permalänk
Medlem

Förlåt att jag drar upp en gamal tråd.
Men jag måste fråga.
Hur kan priserna vara så billiga?
Ex:
Familjen Är Värre 25kr
Battlefield 2 49kr
Ipod Shuffle 512mb 95kr

Jag blev sugen på att köpa därifrån (självklart), men jag vill veta om någon har köpt där tidigare.

Adress: www.megastore.se

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Megastore brukar ha reklam iaf i Expressen och har för mig dom har/haft på tv så dom kan inte vara allt för oseriösa men det verkar onekligen billigt med en Ipod för 95:-

EDIT:
PSP för 295:-
Börjar tro att en nolla har fallit bort på slutet

Permalänk
Medlem

Jo, tittar man på priserna så blir det vanliga priser om man lägger på en 0:a.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

fan just innan man hann beställa så ändra dom till vanliga priser igen

Visa signatur

| AMD Ryzen 3700X | FD Nano S | Noctua NH-U12A | Asus ROG Strix B450-I | Kingston HyperX Fury Black DDR4 3600MHz 32GB 16CL | Corsair MP510 1TB | Gigabyte Aorus GeForce GTX 1080 Ti Waterforce 11GB | Corsair RM850X V2 850W | Logitech G710/G305 | Acer Predator Z301C |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Satyrion
fan just innan man hann beställa så ändra dom till vanliga priser igen

Hade dock inte spelat någon roll då de har det garderat i sin köpinfo:

Citat:

Megastore reserverar sig för prisändringar, slutförsäljning
och eventuella faktafel som kan finnas på vår sida eller i våra annonser.

Permalänk

Jag har handlat därifrån och butiken fungerade då bra enligt mig... Råkade beställa en film i fyllan

Visa signatur

Senast redigerad av HomeBurneR, 1945-04-30 klockan 16:50