Detta kan inte stämma?

Permalänk
Medlem

Detta kan inte stämma?

jag beställde en dator ifrån komplett 18.15 nånting i lördags, och sökte på kollinummret nu för 2 minuter sen, fick svaret:

20 feb kl 21:44
Örebro, Försändelsen har ankommit och sorterats på den uppsamlande Postterminalen.

20 feb kl 21:44
Örebro, Försändelsen har ankommit och sorterats på den spridande Postterminalen.

Uppgift om tid och datum saknas
Borlänge, Försändelsen körs just nu ut till mottagaren.

Isåfall måste dom ha skickat det i lördags eller Jäv*** tidigt i söndags? inte kan väl detta stämma? nån som vet? Jag blir chockad, har vanligtvis fått väntat iaf 2-3 arbetsdagar när jag beställt ifrån komplett.

mvh/ Jewke

Visa signatur

Nämen, tjena.

Permalänk
Medlem

Sometime's you're just lucky...:)

Visa signatur

Modermodem från ONOFF och bildskärmsutrustning från Electrolux. US Robotics 28.8K telefonuppringd internetförbindelse. Har en förkärlek för tysk tjejpop.

Permalänk

Posten går väl även på söndagar även ifall den inte delas ut? Jag tror att förklaringen kan ligga där. Annars brukar väl tumregeln med postorderbutiker vara att om ordern kommer in innan 15.00/16.00 så skickas försändelsen samma dag om det är en hyffsat stor affär.

Permalänk
Medlem

ha fan va coolt .. jag som planerade ihop-plock på torsdag eller nått:P så blir det redan imorrn! aja blir dyrt men det är det värt ;D

Visa signatur

Nämen, tjena.

Permalänk
Medlem

Känn dig glad bara

Visa signatur

Devils plaything

Permalänk
Medlem

Trevligt

Permalänk
Medlem

Fick mitt paket levererat 2 dagar efter jag hade beställt det på en söndag, från Frankrike. Då var det naturligtvis inte posten som skötte frakten utan DHL, fick paketet leverat till dörren dessutom.
Det kallar jag snabb leverans

Permalänk
Avstängd

Öhm, fixa bilder när skiten kommer

Visa signatur

c-(`_´Q) - <(^-^)>

-05a och astuff. Lovar.

Permalänk

vad är det för dator??

Visa signatur

2005 är här jippi...... :D

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av deje|putte
vad är det för dator??

antar att det var denna:

http://forum.sweclockers.com/showthread.php?s=&postid=4852389...

Permalänk
Medlem

HEAD is teh man! kan listar ur saker ;D ..

Shade6 , fixa bilder? =D .. wo0t ..

wiie en söt rar flicka ringde precis ifrån posten o sa att det hade kommit till henne nu och jag kunde komma o hämta det

Visa signatur

Nämen, tjena.

Permalänk

Bara gå till posten och höra om de ligger där ju!

Visa signatur

(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem

Visst har komplett bra leveranstider, men?

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd flyttad*

Visa signatur

Är du lycklig nu?

Frågor och funderingar angående modereringen tas med mail, inte genom forumet. dennizpop@sweclockers.com