Mode för datornördar?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lang999
finns ju redan en mycket bättre sida www.thinkgeek.com ser mer kvallitet ut

Ja, dom har bra grejer... jäkligt bra kvalle och bra leveranser etc. Jag har beställt flera tröjor till både mig själv, vänner och faktiskt en av deras udda saker... till mina barn (så jäkla rolig tröja till lilleman: http://www.thinkgeek.com/tshirts/kids/592c/ kolla ryggen på den).

Dom är mao proffsiga och då bör man veta att dom budar med dhl eller ups och därmed skriver ut värdet på paketet och man får dels pynta införsel-momsen och en avgift till ups för att dom betalade tull åt mig. Ja, det blev för mig ungefär det dubbla priset och att fakturan var skriven med riktigt tight datum gjorde inte saken bättre. Bra att veta.

/G

Visa signatur

CPU: I7 4770K Grafik: Poseidon Platinum GeForce GTX 980Ti Moderkort: Asus Maximus VI Hero Z87 RAM: 16Gb Corsair Dominator Platinum CL9 Nätagg: Corsair HX1050 Gold SSD: Corsair Force GT 240Gb SSHD: Seagate Desktop 4TB Låda: Corsair Graphite 600T

Permalänk

Gurk: Usch ja, hemska minnen av min ekonomi den månaden jag upptäckte thinkgeek och fick leveransen med en massa tull till.
Kul med en liknande butik i sverige men de har fortfarande dåligt utbud och lite väl idiotvänliga tröjor (hade gillat RTFM-tröjan om den saknat den förklarande texten undertill, den hade passat till min RTFM-mugg).

Vad jag verkligen skulle vilja se är att butiken blev återförsäljare i Sverige av thinkgeeks prylar. Frågan är bara hur stor efterfrågan är här.

Permalänk
Avstängd

hur mycket tjänade mr edin på att pacman skrev denna nyhet då tro?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DYllan
"There's no place like 127.0.0.1" var rätt skön annars..

Den är helskön också Jag gillar thinkgeeks tux, sql grejer och hex.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DYllan
"There's no place like 127.0.0.1" var rätt skön annars..

"There's no place like ::1" ska det vara

Visa signatur

| Gentoo & Win XP | AMD Athlon xp 2,5k+ | 2x 256 ddr sdram, 333 mhz Twinmos standard | epox 8rda+ | club 3d 9600pro | 80 maxtor + 2*250GB samsung | Antec Sonata | Macbook alu

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Octabust
"I will not fix your computer" ska jag lätt ha.

Vissa i släkten tror verkligen jag är deras datorfixare, ringer bara då deras dator krånglar. Även om jag inte kan hälften av vad många här inne kan, så kan jag tusen gånger mer än dem, det är rätt jobbigt.

LOL samma sak här måste också fixa en sån t-shirt.
Dom tror att jag en dator gud som kan allt.

Permalänk

Jag är svag för "Got root?"

Visa signatur

"to conquer others is to have power, to conquer yourself is to know the way"

Permalänk
Medlem

De borde ta in lite fler grejer, ThinkGeek har ju massa prylar också!

Visa signatur

MacL3ans ljudisolering: Spela in ljudet från ett tyst rum på en bandspelare. Stoppa spelaren i datorn och spela upp på högsta volym!

Permalänk
Medlem

Känns nästan som dom tagit alla tröjor från thinkgeek

Visa signatur

"Linux användare, släng er i väggen, fast ni har ju tillräckliga problem med MacOSX som är ett kommersiellt fungerande nix system till skillnad från Linux." - Meme, 2005-07-22 22:10
Självutnämnd expert inom mobil kommunikation.
Solaris Vs Linux, An indepth view. | Halflife.nu

Permalänk
Medlem

Tyckte det var helt i rätt riktning. Två beställda!

Visa signatur

Lenovo Thinkpad T14 gen 2 - i7 1165G7 - 32Gb ram - 512Gb OPAL2 ssd - 300 nit 1080p

Permalänk
Medlem

Principfast som jag är så handlar jag ej av sådana butiker som kräver förskottsbetalning. Inga grisar här inte!:cool:

Visa signatur

CM Storm Sniper, Intel I7 930,SSD 80GB X25-M G2, 1 TB WD Caviar Black,Corsair 6gb DDR3 1600Hz, PowerColor 5870 PCS+, Corsair HX650w, AC Freeser 7pro. W7 pro 64-bit. och ett j..a glatt humör!

Permalänk
Medlem

jag tyckte det där va jätte ballt me geek tröjjor.. jag köpte en tröjja som det stod w00t?! på.. efter 1 vecka insåg jag hur nördigt det var och har aldrig mer haft den på mig.. Man tänker "jo men jag e fan nörd och stolt".. sen blir man uppskrattad av tjejerna

Visa signatur

Asus P6T SE. Intel i7 920 @ 3,5ghz Antec 620 h20. 12 GB 1333/1600 kingston/corsair. Asus GTX 660Ti DCII OC. Samsung 830 128 gb. Be Quiet Dark Power Pro 650w. Benq XL2410T 120hz.

Permalänk
Hedersmedlem

En till svensk butik som finns är Hamnpolare

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Light travels faster than sound. Is that why some people appear to be smart before they speak?
It's a big rock. I can't wait to tell my friends. They don't have a rock this big.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av odd
En till svensk butik som finns är Hamnpolare

Haha, den hade riktigt trevlia saker. FreeBSD daemonen-kallingarna går säkert hem på lördagnatten. Tjejen eller tjejerna skulle haft tux-trosor då.

Permalänk
Quizmaster Malmö 22

HAHA vilka grymma tröjor Det roliga är att inte många hade fattat nånting. Fast en och annan datorentusiast hade nog kommit fram och frågat var man hittar sådana tröjor.

Visa signatur

[Gigabyte EP35-DS4][Intel Core 2 Duo E8400 3.0 Ghz][2x2GB Corsair XMS 2][Gainward GTX 570][Sandisk Extreme II 480GB][Corsair HX 620W][Fractal Design Define XL R4][Acer GD245HQBID]

Permalänk
Medlem

Den loggan har de kopierat rakt av från mitt favoritbands t-shirt.

Riktigt dåligt tycker jag.

Visa signatur

spazbite