distributörer och defekta produkter

Permalänk
Avstängd

distributörer och defekta produkter

Man undrar ju om distributörer skickar andra sorteringen till de företag som omsätter lite mindra per år. Jag tycker alltid att det är minst en grej som är defekt i en order. Exempel, jag beställde lite hårdvara till en HTPC, moderkort, CPU, minne, hd och DVD.. av de 5 produkterna var 3 defeketa, moderkort, minne och CPU.. Destutom fick jag skicka HD och modekort två gånger för att de inte kunda hitta nått fel på dem och returena tillbax defekta produkter...

Nu, snart två månader efter orderdatum, är fortfarande minnet saknad... Tycker det är skam att minna kunder ska behöva vänta i över två månder på sin HTPC.

jag kanske beställer för 200 000 varje år. För de rikigt stora webshopparna som omsätter miljoner undrar man ju hur mycket de måste returena till dist. Om det är lika frekvent som mina returer betyder det ju flera 1000 returer per år!

Visa signatur