Erfarenheter av EL-Giganten??

Permalänk
Medlem

Erfarenheter av EL-Giganten??

Tänkte beställa en digitalkamera där ifrån..

Mina två frågor är hur mycket skiljer sig priserna på EL-Giganten online och i butiken? Jag är ute efter en ixus 40 och den kostar 2995 att beställa online, hur mycket går den på i affären då tror ni 3500 ??

Hur lång tid tar det att få varan hemskickad om den finns i lagret ?

Permalänk
Medlem

De priser som skiljer brukar där stå "Priset gäller endast på internet"

Permalänk
Medlem

Re: Erfarenheter av EL-Giganten??

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Znok3N
Tänkte beställa en digitalkamera där ifrån..

Mina två frågor är hur mycket skiljer sig priserna på EL-Giganten online och i butiken? Jag är ute efter en ixus 40 och den kostar 2995 att beställa online, hur mycket går den på i affären då tror ni 3500 ??

Hur lång tid tar det att få varan hemskickad om den finns i lagret ?

Dom har rätt så bra priser överhuvudtaget tycker jag både butiks och online, jämfört med Svenska butiker. Leveransen är jävlig bra ursäkta utrycket.

Permalänk

rekomenderar ebay om du inte är rädd att handla utomlands, ixus 40 finns för under 300$ inklusive frakt till sverige!

exempel: http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=46315&...

/Philip

Permalänk

Det är ruskigt lättprutat på El-Giganten i butik iallafall. Jag sade bara att TV'n som säljaren rekommenderade var lite dyr och han kapade 500:- direkt.

Permalänk

3690:- i stockholm iaf ...

Visa signatur

Gammal geek som lurkar runt

Permalänk
Medlem

El-giganten är riktigt schyssta jämfört med deras konkurrenter, enbart goda erfarenheter av dem (förutom en gång då min dator vart hos dem i 2 månader prick för reparation).. En affär ni ska akta er för är OnOff..
In i butik (el-giganten) och pruta, fick ner försäkringen från 1900 (tror jag det var) till 1000 + att jag fick med en 5m TV-Out kabel

Visa signatur

|| Citera för svar! ||

Chassi: Xigmatek Elysium | PSU: EVGA Supernova G2 750W | MB: ASUS Strix Z390-F GAMING | CPU: INTEL i9-9900K & Corsair H60 | GPU: Asus Strix RTX 2080 OC | SSD: Samsung 970 EVO 500 GB | RAM: HyperX Fury 4x8 GB CL16 2666 Mhz | Ljudkort: Asus Xonar D2X | Nätverkskort: TP-Link Archer TX3000E

Tangentbord: Keychron K8 Pro | Switchar: Boba U4 | stabilizers: AEboards Staebis V2