Permalänk
Medlem

Spelaffischer

Hej hej...
jag undrar om det finns någon svensk sida där man kan beställa spelaffischer ifrån. Någon som vet nåt om det? Skulle verkligen vilja ha Half-life 2 och CS affischer m.m

Ha det....

Permalänk
Medlem

Re: Spelaffischer

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Stenfors
Hej hej...
jag undrar om det finns någon svensk sida där man kan beställa spelaffischer ifrån. Någon som vet nåt om det? Skulle verkligen vilja ha Half-life 2 och CS affischer m.m

Ha det....

Ladda hem en snygg bild och beställ genom Expert.

Permalänk
Medlem

hmm, det tänke ja inte på, får kolla på det. tack för svar

Permalänk
Medlem

När jag var ung (11 år sedan) så frågade jag och mina polare om vi kunde få de spelaffischer vi var intresserade av från de butiker som sålde spel, eftersom de ändå kasstar bort dem när de tar ner dem. Det fick vi typ 90% av fallen. En har jag behållt. 10-poängaren Lands Of Lore Ta den om ni klarar.

Visa signatur

[Dator]: Asus-N56VM-S4034V ¤ [SSD] Intel-520-Series-240GB ¤ [Youtube - Fys]: ¤ Rygg & Bröst ¤ Mage & Triceps
[Graveringar]: ¤ Angel ¤ Devil + Tribal ¤ Dragon ¤
[Recensioner]: ¤ 3R System R201 ¤ Acousticase ¤ Colorsit ATX8010-A43 ¤ Lian Li PC7 SE ¤ Ultra X-Connect 500W ¤

Permalänk
Medlem

Eftersom man ofta hänger vid vissa affärer händer det att man får det mesta. Jag fick tex förra veckan ett par WOW affischer, hemskt fula, men det pryder väggen bra. Ett annat alternativ är att skriva ut, fungerar bättre än vad man tror, speciellt med fotopapper.

Visa signatur

<cidec> anybody here that can translate a swedish sentence for me pls ?
<Zaq> shot
<cidec> må din pung bli överkörd av femhundra siamesiska elefantbögar samtidigt som du får en ananas uppkörd långt upp i rektum

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bi99uy:

Eftersom man ofta hänger vid vissa affärer händer det att man får det mesta. Jag fick tex förra veckan ett par WOW affischer, hemskt fula, men det pryder väggen bra. Ett annat alternativ är att skriva ut, fungerar bättre än vad man tror, speciellt med fotopapper.

Skrivet av Frantic:

När jag var ung (11 år sedan) så frågade jag och mina polare om vi kunde få de spelaffischer vi var intresserade av från de butiker som sålde spel, eftersom de ändå kasstar bort dem när de tar ner dem. Det fick vi typ 90% av fallen. En har jag behållt. 10-poängaren Lands Of Lore Ta den om ni klarar.

lite konstigt kanske att dra upp en sån här gammal tråd, men vad sa ni när ni ville ha plancher?
asså det är kanske en konstig fråga men jag blir typ skitnervös när man ska fråga såna saker så det skulle va schysst om ni kunde ge några tips

Visa signatur

MODERMODEM: Asus ROG Strix Z270E Gaming | i7 7700K | Corsair Hydro H110 | Kingston HyperX Savage 32GB DDR4 RAM | Asus GeForce RTX 3060 Ti TUF OC | Crucial BX100 500GB SSD | Phanteks Enthoo EVOLV | SilverStone Strider Evolution 1200W |

Permalänk
Medlem
Skrivet av morxy49:

lite konstigt kanske att dra upp en sån här gammal tråd, men vad sa ni när ni ville ha plancher?
asså det är kanske en konstig fråga men jag blir typ skitnervös när man ska fråga såna saker så det skulle va schysst om ni kunde ge några tips

"tjennare har ni några plancher/affischer som ni ska kassta?" brukar ju funka å de e att inte så griniga man kan tro

Visa signatur

hooho säjjer en uggla i skogen eller tomten. vem vet

"Ja, med tanke på hur oviktig titeln är för Blizzard lär dom hyra in Tjeckiens bagarlandslag för att utveckla spelet med fria tyglar //Icetec"

Permalänk

Jobbar i spelbutik och vi ger mer än gärna bort afficer som endå slängs när kampanjer eller spel blir gamla e bara o fråga ingen som blir sur över det

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ration_0607:

Jobbar i spelbutik och vi ger mer än gärna bort afficer som endå slängs när kampanjer eller spel blir gamla e bara o fråga ingen som blir sur över det

ok, det låter bra
men är det många som gör så? att dom frågar om affischer?
för då är dom ju troligtvis redan slut när jag kommer

Visa signatur

MODERMODEM: Asus ROG Strix Z270E Gaming | i7 7700K | Corsair Hydro H110 | Kingston HyperX Savage 32GB DDR4 RAM | Asus GeForce RTX 3060 Ti TUF OC | Crucial BX100 500GB SSD | Phanteks Enthoo EVOLV | SilverStone Strider Evolution 1200W |

Permalänk
Medlem
Skrivet av lynx:

hmm, det tänke ja inte på, får kolla på det. tack för svar

Det finns en (eller flera numera) trådar på Neogaf med högupplösta "game art" bilder ifall du vill ladda hem och printa. Finns exempel på de som gjort det och fotat det efteråt för att visa hur det blev. Nedan är stora orginaltråden. En del bilder är inte speciellt högupplösta, men det finns många som är extremt hög upplösning (lämpar sig för tryck i stort format). Letar du efter specifika spel är det nog bättre googla.

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=369866

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=276451

Permalänk
Medlem

Söker det samma, dvs. affärer som säljer spelaffischer och dylikt. Speciellt intresserad av Diablo 3, vet att Blizzards store har två, men enbart på US-affären.

Permalänk
Medlem

Här är en annan liknande tråd:
Vart köper man spel posters?

Ni kanske kan hitta något tips i den tråden

Permalänk

Game sålde BF3 posters för 28 spänn förra veckan i alla fall!

Permalänk
Medlem
Visa signatur

i5 3570k / Asus p8z77-i Deluxe / Asus Gtx680 DCII / Corsair Ax 750w / Ocz Petrol 256GB / Corsair Vengeance 16GB

Permalänk
Medlem

kan varmt rekommendera http://store.valvesoftware.com/

köpt l4d affisher mm där ifrån tidigare, bra kvalite och snabb leverans

Permalänk
Skrivet av Ration_0607:

Jobbar i spelbutik och vi ger mer än gärna bort afficer som endå slängs när kampanjer eller spel blir gamla e bara o fråga ingen som blir sur över det

Ah, surt att du bor i Kungsbacka

Visa signatur

i7 7700K // Radeon RX 480 8GB // Corsair 16GB DDR4 3000Mhz CL15
Vengeance // MSI Z270 TOMAHAWK // Samsung 850 EVO 500GB // Fractal Design Integra M 550W