Permalänk

bara jag som tyckte det var värdo att dra dit..?

Visa signatur

Snart 30 och fortfarande nörd!

Permalänk
Medlem

minåsikt om det är att dom försöker arrangera nåt bra med taskig kunskap om området "tekniska museet" och det måste jag säga är beundransvärt , sen sweclockers tävling , folk anmäler sig och man kan ju anta att man läser reglerna för tävlingen man ställer upp i "tävlingen avgörs i stockholm" på tekniska museet , vilket betyder att ställer man upp så tar man sig dit eller åtminstånde ser till att ens bidrag kommer dit, tekniska museet var inte helt främmande med att hjälpa till med frakt av datorer, wolverin är ett utmärkt exempel han kunde inte ta sig dit men det ordnades med hämtning av dator, tycker det är taskig stil av folk att inte ens göra en liten ansträngning för en sak som denna ,, lanet och allt runt omkring kanske inte var det bästa man vari på men de va en klockren tillställning med god mat och trevliga människor och att träffa "idioter" som en själv som an kan vädra tankar med och få nya ideer och kontakter av.. klockrent ...räkna med mig nästa år..

Permalänk
Medlem

Håller med GoTaLL, folk borde anstänga sej om dom anmält sej att va me..

va det många datorer som fattates då?

Jag vill veta massor om lanet/utsällningen! har letat efter en tråd om det men ingen verkar ha lagt upp!

Sweclockers planerar detta sen slutet på förra året (Okt-November) och sen när finalen är över så är det helt tyst! inget om hur det gick, hur det va o.s.v.. inget på nyheter, inte ens en tråd eller några bilder, INGENTING!

Jag vill veta massor om hur det var! Bilder!

Kan väll inte vara så svårt?

Kan inte du skapa en tråd om hur det va där GoTaLL? eller så kan du säga åt Edin å grabbarna att skriva nåt om det på nyheter eller Övriga ämnen!

Tack på förhand ivf..

/Danne

Visa signatur

Träningslära - En mycket vettig träningsblogg!
Styrketräningstråden
Träningsjournal

Permalänk

Jag tyckte det var en mycket trevlig tillställning!
Jag var han som satt längst ut med en plexi cube med spegeltoning(fall nån bryr sig hah)
Jag och de 2andra som va med mig hade väldigt trevligt
ser fram emot nästa moddade datorer tävling(om det blir nån??hoppas!)
//Bionicstyles

Visa signatur

♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣
Bionicstyles©2003
♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣

Permalänk
Medlem

Jag var ju där men jag är inte imponerad.
Visst, det var kul att se en del kända burkar från swec men dom var för få!
Det var en konstig blandnig av disco med techno musik och datautställning och ljudnivån var åt skogen för hög.
Själv satt man och lirade CS med högsta volym i lurarna och hörde inte ett skit ändå.
Jag trodde själva idén med nätverket var för att visa folk hur ett lan är..
Lite dåliga/konstiga kategorier för burkarna var det också.
Nästa gång(?) ska det vara minst 80 deltagare för att jag ska åka ner igen.

Visa signatur
Permalänk

Som T-R sa
nästa gång..dumpa konserten..passade inte så bra..man blev ju helt omtummlad av att sitta längstfram!

Visa signatur

♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣
Bionicstyles©2003
♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣