Permalänk
Medlem

PS: Hjärnsläpp!

Har fått fnatt eller nånting för jag lyckas inte vrida lager fritt i photoshop längre. Tidigare har ju en pekare med en böjd pil på visats när man för pilen utanför nåt hörn, men det gör det inte längre.

Behöver verkligen hjälp med detta, har lite horisonter att räta upp

Tack

Permalänk
Medlem

testa: Redigera-> omforma-> skeva om det va det du menade annars finns det andra sätt att omforma på där också borde finns något som passar dig

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

va det inte det ja sa nyss?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sqichy
testa: Redigera-> omforma-> skeva om det va det du menade annars finns det andra sätt att omforma på där också borde finns något som passar dig

Tack det var precis det jag letade efter!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av jimmie.p
Free transform

Mitt PS är på svenska, men jag antar att det är motsvarande sak så tack ska du också ha!

Permalänk
Avstängd

det enklaste sättet är helt enkelt att trycka CTRL + T, då är det free transform!
lycka till:D

Visa signatur

Om dåliga kommentarer vore vatten skulle jag behövt en flytväst...
www.Agge.tk
-Ja har visst vart ute idag. -Vart då? -Jag öppnade fönstret förut...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sqichy
va det inte det ja sa nyss?

Herregud, det inlägget fanns inte när jag skrev. Titta på tiden. Alla dessa halvgalna nykomlingar på sweclockers är anledningen till att jag inte är här så ofta längre.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jimmie.p
Herregud, det inlägget fanns inte när jag skrev. Titta på tiden. Alla dessa halvgalna nykomlingar på sweclockers är anledningen till att jag inte är här så ofta längre.

I know how you feel T__T

Visa signatur

i7-4770K @ 3.5GHz - 32GB RAM - 2x 500GB SSD - 40TB HDD - GTX770

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jimmie.p
Herregud, det inlägget fanns inte när jag skrev. Titta på tiden. Alla dessa halvgalna nykomlingar på sweclockers är anledningen till att jag inte är här så ofta längre.

Förlåt ers kunglighet du har varit medläm längre en mig jag ska gå och gräva ner mig ......\' */