liten fråga om ebay

Permalänk
Avstängd

liten fråga om ebay

jag har köpt en grej av en kille och han såg inte att jag var från sverige när han skickade hur mkt jag skulle betala. hur gör jag för att kunna skicka ytterligare 2dollar till honom för frakten hit? är den enda lösningen att han lägger ut en pryl som jag köper för 2dollar eller kan man skicka endast pengar på nått sätt?

tack på förhand

Visa signatur

barton 2500 1gb ram 9600pro

Permalänk

Hur betalade du "grejen" ?

Visa signatur

pictorhayes

Permalänk
Avstängd

paypal

Visa signatur

barton 2500 1gb ram 9600pro

Permalänk

I så fall kan du betala honom dom extra 2 dollarna via Paypal. Maila honom och fråga om han kan göra en "invoice" till dig. Annars kan du själv betala honom "manuellt" från ditt Paypalkonto. Klicka på "Send Money" skriv in hans e-mail (obs kolla så att han inte har olika e-mail för paypal och annat).
Välj belopp (2dollar) och valutaslag(dollar) välj goods(other) och skriv ett meddelande till mottagaren - klart!
Obs, att han får betala lite för att ta emot pengarna och kanske vill ha kompensation för det.

Visa signatur

pictorhayes

Permalänk
Avstängd

tack så mkt!!

Visa signatur

barton 2500 1gb ram 9600pro

Permalänk
Medlem

15 kr alltså? Generös kille....

Permalänk
Medlem

Haha! Tro han verkligen att han ska kunna skicka nåt från USA till sverige för 2 dollar?
Stackarn.

Visa signatur

There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed. My pain is constant and sharp and I do not hope for a better world for anyone, in fact I want my pain to be inflicted on others.

Permalänk
Medlem

Har han sagt att frakten kostar $2? Nej troligen är det additional fee utanför USA...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av killawife
Haha! Tro han verkligen att han ska kunna skicka nåt från USA till sverige för 2 dollar?
Stackarn.

Vad är det för konstigt med det? Jag fick hem en skiva för 0.9 dollar.

Permalänk
Medlem

jaha. Så kan det ju vara förstås. :s

Visa signatur

There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed. My pain is constant and sharp and I do not hope for a better world for anyone, in fact I want my pain to be inflicted on others.